Jeg er på fra mobilen så kan ikke se det ordentligt Camilla
Jeg vil bare lige indskyde at klipper i Cherry ud på det der billede må i gerne klippe den lille dut nede til venstre fra. Det er mås og hale som tilhører Cherrys lillebror Phineas
Jeg er på fra mobilen så kan ikke se det ordentligt Camilla
Jeg vil bare lige indskyde at klipper i Cherry ud på det der billede må i gerne klippe den lille dut nede til venstre fra. Det er mås og hale som tilhører Cherrys lillebror Phineas
[QUOTE=DK Thomani;873135]Jeg er på fra mobilen så kan ikke se det ordentligt Camilla
Jeg vil bare lige indskyde at klipper i Cherry ud på det der billede må i gerne klippe den lille dut nede til venstre fra. Det er mås og hale som tilhører Cherrys lillebror Phineas [/QUOTE]
Helt Ok - Killingen er dog klippet væk.
Lille hurtigt forslag med smukke Qalla
[QUOTE=Zunar-J5;873217]Lille hurtigt forslag med smukke Qalla
[/QUOTE]
Virkelig smukt!
[/QUOTE]
Virkelig flot
Der var en reklame for gratis visitkort fra vistaprint i det nyeste nr. af idényt. Du kan bruge dette link: http://www.vistaprint.dk/dk12. Det ser dog ud til at det koster lidt hvis du skal ikke skal have standard-design, men mon ikke der er lidt at spare alligevel…?
Standard visitkortstørrelse er 85x55 mm, som en anden også skriver et andet sted - det er i øvrigt også størrelsen på kreditkort
Vistaprint har nok bare lavet egen standard, så det passer bedre på den størrelse de får papiret hjem, så der kan ligge flere kort på et trykark.
Her er et par forslag, jeg er vist ret ideforladt idag p.g.a. søvnmangel
[/QUOTE]
Hver ER det flot! Kan du lokkes til at prøve med blå i stedet for rød farve?
[QUOTE=HeroldDesign;873368]Her er et par forslag, jeg er vist ret ideforladt idag p.g.a. søvnmangel
[/QUOTE]
De er også bare flotte Elisabeth! Jeg kan især godt lide den nederste
I en blå version
[QUOTE=Zunar-J5;873674]I en blå version
[/QUOTE]
Jaaah, det er bare flot!
Lidt for tuttenuttet, men okay jeg bad selv om begge dele Jeg tror til gengæld jeg ville være vild med det hvis bare du fjernede hjerterne
Jaa du bad selv om det
men du kan da få det som du vil
nej helt ærligt mine forslag bliver kedeligere og kedeligere…tror bare jeg går i seng det er vist tiltrængt
De er rigtig flotte Elisabeth, det eneste jeg synes er lidt ærgerligt er når skriften går for langt ind over billeder.
Bare sig til hvis jeg er for besværlig
[QUOTE=Zunar-J5;873674]I en blå version
[/QUOTE]
Dét dér er bare kanon flot! Ikke for mange dikkedarer bare hmmm straight tror jeg det hedder
(hvis min mening betyder en fis
)
[QUOTE=DK Thomani;873950]De er rigtig flotte Elisabeth, det eneste jeg synes er lidt ærgerligt er når skriften går for langt ind over billeder.
Bare sig til hvis jeg er for besværlig [/QUOTE]
TIL!!!..:klapper::klapper::klapper:
nej kun for sjov, det med teksten kigger jeg på imorgen problemet er bare at selv om det ser godt nok ud her på pc´en så er det jo væsentligt mindre når det kommer på tryk og man skal jo kunne se de dejlige misser.
[QUOTE=HeroldDesign;873954]TIL!!!..:klapper::klapper::klapper:
nej kun for sjov, det med teksten kigger jeg på imorgen problemet er bare at selv om det ser godt nok ud her på pc´en så er det jo væsentligt mindre når det kommer på tryk og man skal jo kunne se de dejlige misser.:D[/QUOTE]
:høhø:
Hvis du ikke har overskud til at fifle med det skal du ikke føle dig presset. Det er ikke noget der haster, der er et par måneder til næste udstilling
Hvor er de flotte allesammen.
Tak