Hjælp til visitkort

Et enkelt simpelt forsøg

[QUOTE=Zunar-J5;873674]I en blå version :slight_smile:

[/QUOTE]

Det er VIRKELIG godt det der!! :ok:

Tilbud på visitkort hos vistaprint :slight_smile:

Jeg ved ikke om der er bedre tilbud, eller om det bare er et “standard” tilbud, men det lyder da meget godt med 250 gratis kort :smiley:

[QUOTE=Zunar-J5;874018]Tilbud på visitkort hos vistaprint :slight_smile:

Jeg ved ikke om der er bedre tilbud, eller om det bare er et “standard” tilbud, men det lyder da meget godt med 250 gratis kort :D[/QUOTE]

Det er stort set et “standard” tilbud men et godt tilbud, dog bruger jeg deres premium da den kvalitet er langt bedre end standard visitkortene :slight_smile:

Jeg vil også gerne lege lidt med smukke Cherry :slight_smile:

Jeg er dog ikke ret god til det med udskæring af misserne - Så hvis I andre vil lægge pspfilen af udskæringerne ind i tråden her, så vil jeg meget gerne lege lidt også :slight_smile:

Tusind tak fordi i gider allesammen, jeg glæder mig hver gang jeg kommer ind og ser der er nye billeder i tråden :slight_smile:

I er kanon dygtige og tak fordi i gider :smiley:

[QUOTE=HeroldDesign;873954]TIL!!!..:klapper::klapper::klapper:
nej kun for sjov, det med teksten kigger jeg på imorgen problemet er bare at selv om det ser godt nok ud her på pc´en så er det jo væsentligt mindre når det kommer på tryk og man skal jo kunne se de dejlige misser.:D[/QUOTE]

Har du haft tid til at kigge på det Lisbeth? :slight_smile:

Mener du ikke Elisabeth :tihi:

[QUOTE=DK Mammarazzi;874991]Jeg vil også gerne lege lidt med smukke Cherry :slight_smile:

Jeg er dog ikke ret god til det med udskæring af misserne - Så hvis I andre vil lægge pspfilen af udskæringerne ind i tråden her, så vil jeg meget gerne lege lidt også :)[/QUOTE]

Jeg sladrer altså snart til lærerinden og siger, at du ikke øver dig…men lader andre lave dit hjemmearbejde!!

:pplllllll:

Jo, det gjorde jeg da :tihi:

[QUOTE=Sannela;878839]Jeg sladrer altså snart til lærerinden og siger, at du ikke øver dig…men lader andre lave dit hjemmearbejde!!

:pplllllll:[/QUOTE]
Du må gerne sladre til lærerinden. Jeg vil ikke lægge navn til noget, jeg ikke synes er pænt. Derfor spurgte jeg. Jeg har heller ikke så meget tid pt. Og det tager mig mega lang tid at klippe katten ud :wink:

Jamen den udklippede kat (Cherry) er på side 1 i denne tråd :slight_smile:

Ja men den er ikke lagt ind som PSPfil, så der er en hvid baggrund på billedet :frowning:

Her er et par ideer mere:

Jeg ved godt du ikke synes om tekst ind over billedet men det er kun spejlbilleder/baggrundsbillede jeg har skrevet på, så håber det er i orden :slight_smile:

WOW!! Hvor er de flotte Elisabeth, tusind tak! :smiley:

Så kom mine nye visitkort :thumbup:

Den lilla på den ene side og den blå på den anden :smiley:

Ja det lilla ser da godt ud men det blå har de godt nok skåret tæt ind til. Det må jeg huske en anden gang at deres mål ikke passer men man skal have ihvertfald en mililmeter mere luft. Er de ellers gode i kvaliteten?

Edit: Jeg har lige haft den originale fremme og kigge og det er min fejl det med rammen, det er jeg godt nok ked af Annie! :blegne:

[QUOTE=HeroldDesign;904191]Ja det lilla ser da godt ud men det blå har de godt nok skåret tæt ind til. Det må jeg huske en anden gang at deres mål ikke passer men man skal have ihvertfald en mililmeter mere luft. Er de ellers gode i kvaliteten?

Edit: Jeg har lige haft den originale fremme og kigge og det er min fejl det med rammen, det er jeg godt nok ked af Annie! :blegne:[/QUOTE]

Du skal ikke være ked af det Elisabeth, jeg synes de er super flotte :slight_smile:

Kvaliteten er helt fin, jeg var i tvivl om jeg skulle vælge dem hvor overfladen har lidt glans, men det er jeg glad for at jeg ikke gjorde for det har disse også :slight_smile:

Ok, hvis du er glad for dem er jeg glad :slight_smile:

Det er jeg bestemt!

Jeg har lagt et billede ind på Facebook også, de får masser af ros så jeg har altså linket til din hjemmeside, for jeg ville ikke tage æren for dem :slight_smile: