Hobby udstilling i Egå

hvem skal med på hobby udstilling i Egå.

vi har været så heldige og få et bur så jeg tager min lille poppy med og måske mor bell :slight_smile:

Jeg kommer med Diego og Jako.

Jeg satser på at komme med Zafarrancho og Milagro:)

Jeg kommer med min abyssinier Emil

er i ikke søde at lave en post i kalenderen med tid, sted, adresse, tilmelding ect så hele katteverdenen vil kunne se arrangementet på vores forside :slight_smile:

-kramer

Jeg kommer med mine to briter Qaiser og Zeus…

Jeg kommer, men det er ikke sikkert at jeg tager kat med endnu!

Hvor kan man læse om det henne?

Jeg kunne også godt tænke mig at vide noget mere om det :slight_smile:

Jeg tror at det er denne her der allereed er lavet et indlæg om

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=6358

Ja ok, så er det jo for sent :slight_smile:

[quote=SineGry;149562]Jeg tror at det er denne her der allereed er lavet et indlæg om

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=6358[/quote]

jeps det er lige præcis den.

nå men dejligt der er nogen man kender. :o)

Jeg kommer med Dixie… er der plads til flere tager jeg Inuus med ;D

Men jeg kan udmærket godt forestille mig, at vi vil komme og kigge og hilse på dem vi kender + misser :smiley:

i den mail jeg har fået står der at jeg må tage 2-3 katte med :slight_smile:

Fairypaws - Det kommer jo nok an på om man har fået enkelt eller dobbeltbur. :slight_smile: Og om man har fået det kommer sikkert an på hvornår man har tilmeldt sig, plus hvilken race man har. Jeg ved at mange med mco har tilmeldt sig, så de har nok ikke fået tildelt så meget plads (i hvert fald ikke på bekostning af andre racer). Jeg og Tine f.eks. havde først fået tildelt et enkeltbur, det er så kun pga aflysninger vi nu har fået et dobbeltbur.
Hvilke katte tager du med? :slight_smile: (race)

KKH - Ih, ham glæder jeg mig til at se :smiley: Bliver godt at se andet end MCO :wink:

Eva.

jeg har mine bimser med. det bliver så to piger fra mit kuld. en choko tortie og en brun tortie.

jeg kigger nok derud, fruen kommer ikke med , hun skal arbejde

Hej
Jamen jeg kommer også med 2 stk.
Hilsen
Birthe & Co

Både Inuus og Dixie kommer med :smiley: