Hobby udstilling i Egå

det gjorde jeg ikke !!! men ølspil med drinks istedet for øl er dumt. og straf shots var enten små grå eller linie akvavit

Hej.
Tja kan jo ikke lige kommentere “drukgildet”-høhø

Men jeg vender frygtelig tilbage med et billedgalleri. Har bare ikke haft tid til at være på forum.:stuck_out_tongue: Hentede nemlig min datter i Kastrup igår, hun er hjemme på ferie hele påsken:)

Men tak for en rigtig hyggelig dag.

Hilsen
Birthe & Co.

Haha, ja det var en super hyggelig dag. Jeg har også lige nogle billeder jeg skal have lagt ud en af dagene. Begge mine nød ellers at få lov at rende rundt i sele og var generelt bare meget gladere end sidst i Hornslet, så det var rart at se at det nok bare er rutinen de mangler.

Nå, min time begynder nu - vender frygteligt tilbage i pausen.

[quote=kira v;160657]johhny - tusind tak - 5 mennesker- 5 katte- 1 slange- to kufferter og 20 kg RC kan bare ikke være i en renault clio ! johhny reddede os !

og tak for hele dagen !!!
og nu vil jeg godt være lidt pivet og sige at jeg ALDRIG igen fester med casper(eva’s fyr) og det slæng. klokken ½5 er ikke godt for små piger- og det er white russians heller ikke ![/quote]

jeg gjorde da bare min borgerpligt og hjalp en flok søde og dejlige piger i nød, nåja og så lige kasper:)
jeg kørte jo vejen alligevel.
jeg har squ sjældent set en clio være så proppet-høhø

Her er lige lidt stemningsbilleder fra i lørdags:)

Hilsen
Birthe & co
www.felixissimus.dk

Ha ha jeg ser da lige så morgengrim ud som jeg følte mig, pga “møgunger” som ikke kunne lade mig få et bad inden jeg skulle ud af døren.

Dejlige billeder fra en dejlig dag…
Ret godt billed du har fanget at Qaiser og jeg…

Tog desværre ikke selv nogle billeder, men glæder mig til at se jer andres…

Sikken nogle gode billeder!! Og min kæreste og mig står selvfølgelig og kigger på Sussies dejlige Qaiser!

rigtig fine billeder.:):slight_smile:

[quote=Sussie;161573]Dejlige billeder fra en dejlig dag…
Ret godt billed du har fanget at Qaiser og jeg…

Tog desværre ikke selv nogle billeder, men glæder mig til at se jer andres…[/quote]

Sussie - Der er et par af Qaiser og Zeus i min tråd under Galleri. Den hedder “Lørdag d. 4.4. Egå racefremvisning”, eller sådan noget

Eva K - Takker, jeg har kigget… Også dejlige billeder…

Ja, det så jeg :slight_smile: