Hobbyudstilling 27. maj 2017 - Hittekat.dk

[FONT=arial]Foråret er kommet :slight_smile: - og det fejrer vi med at åbne for tilmeldinger til vores hobbyudstilling.[/FONT]
[FONT=arial]
[/FONT]

[FONT=arial]Tid: Lørdag 27. maj 2017 - Dyrlægekontrol fra kl. 8.00.
[/FONT]
[FONT=inherit][FONT=arial]Sted: Torvet 12, 8464 Galten - i en tidligere købmandsbutiks lokaler. Parkering på Torvet og Nytorv.

[/FONT]
[FONT=arial]Kattene skal være vaccineret og vaccinationsattesten skal medbringes på dagen. Vaccinationen skal mindst være foretaget 15 dage før udstillingen og må ikke være ældre end 1 år på udstillingsdagen. I øvrigt henvises til de generelle regler for udstillingskattes sundhed.

[/FONT]
[FONT=arial]Pris: Kr. 120 pr. kat - prisen inkluderer gratis morgenmad til udstillerne.

[/FONT]
[FONT=arial]Publikum har adgang fra kl. 10.00.
Entre: Voksne kr. 20 - børn ifølge med voksen gratis adgang. Børn under 10 år kun ifølge med voksen.

[/FONT]
[FONT=arial]Tilmelding skal ske til Susanne Harbo på mail [email protected] med oplysning om:[/FONT]

[ul]
[li]kattens navn[/li][li]race [/li][li]fødselsdato[/li][li]køn[/li][li]kastrat eller fertil[/li][li]oplysning om kattens ejer, navn og kontaktinformation[/li]

[/ul]
Du vil inden for 1 uge efter betaling af udstillingsgebyr modtage en bekræftelse pr. mail.

[FONT=arial]Din kat er først registreret som tilmeldt, når betaling af udstillingsgebyr er registreret på bankkonto. Betaling: Danske Bank reg.nr. 3645 kontonr. 3645137493 eller MobilePay 2066 0119[/FONT]
[FONT=arial]Sidste tilmeldingsfrist er torsdag 11. maj 2017 (måske lukkes for tilmeldinger før dette tidspunkt, hvis alle pladser er optaget).

[/FONT]
[FONT=arial]Overskud fra udstillingen går ubeskåret til Hittekat’s arbejde med at hjælpe nødstedte katte til et nyt hjem. Vi håber at se rigtig mange af jer og jeres skønne katte :-)[/FONT]
[/FONT]

I år kan det være der ikke kan parkeres på torvet. Udstillingen er i samme tidsrum som Galten Byfest og lørdag er der torvedag. Om torvedagen er på torvet eller fra Galten Bageri til Det gamle Apotek dvs omkring 200 meter af hovedgaden i Galten også kaldet Søndergade, ved jeg ikke, men der er masser af pladser på Nytorv og bag Sparbygningen og ovre ved det Gamle Kiwi NU Loop…mener adressen er Torvet 1

så er der tilmeldt 2 katte herfra og det bliver rigtig spændende, for vi har tilmeldt husets dronning , nemlig gaia som aldrig har været på show før, men hun elsker at komme ud og er vild med opmærksomhed , så er sikker på det nok skal gå godt

så har jeg sendt mail til Susanne og håber at tilmelding og betaling er gået igennem :smiley:
GLÆDER mig sådan til vi skal af sted igen i år :smiley:

Så er der tilmeldt og betalt for 1 styks prinsesse :smiley:

De to pelsklumper aka Theodor og Fiona er tilmeldt og betalt.
Glæder mig :slight_smile:

Flapørerne Blua og Cookie er tilmeldt og betalt. I slipper for Bertil i år :surrender1:

Det tror jeg Ben vil sætte pris på :høhø:

Ben skal ikke glæde sig for tidligt, det kan være at de larmer lige så meget :tihi:

så er der tilmeldt blå brite-bamser herfra :slight_smile:

Men nok næppe af helt samme årsag :høhø:

Ja det er rigtigt :stuck_out_tongue:

Lige en lille opdatering
Lige knap halvdelen af de 80 mis er tilmeldt og næsten alle pladser er besat af søde hjælpsomme hjælpere. Der mangler lige en steward og en der vil hjælpe SusanneH i informationen. Det er job der består i at tjekke vaccinationspapirene om morgenen OG i løbet af dagen være behjælpelig med diverse opgaver. 2 må også gerne dele jobbet så den ene tager fra 8-12 og den anden eftermiddag til sceneshowet er ovre. Bogstanden er der måske også et halvdagsjob ledigt. Jeg arbejder på at få to kolleger til at stå i bogstanden og har endnu ikke fået svar.
Mht maden er det ved at være på plads. Kun pirogger, pizzasnegle og pølsehornene mangler. Mørbradgryden er lavet, pandekagerne med kødfyld ligeså, 4 ribbenstege (røget) mangler at blive stegt men det gør jeg lige op til dagen. Burgerbollerne er bagt og det er morgenmadsbollerne (boller, knuder og fletninger), flute til mørbradgryden er ligeledes bagt, og der er lavet 50 muffins, men kokos, chokolade og hindbær, pære og blommer. 100 trøfler doneres fra lagkagehuset og Lisbeth/Esben kommer med noget sødt til morgenmaden, LeneN kommer med kage og så har jeg bonner til både brød og kanelstænger fra lagkagehuset (4 styk og 3 styk). Der er lavet cookies med nødder og chokolade og så har jeg med garanti glemt noget

[QUOTE=kamikaze;1308472]Lige en lille opdatering
Lige knap halvdelen af de 80 mis er tilmeldt og næsten alle pladser er besat af søde hjælpsomme hjælpere. Der mangler lige en steward og en der vil hjælpe SusanneH i informationen. Det er job der består i at tjekke vaccinationspapirene om morgenen OG i løbet af dagen være behjælpelig med diverse opgaver. 2 må også gerne dele jobbet så den ene tager fra 8-12 og den anden eftermiddag til sceneshowet er ovre. Bogstanden er der måske også et halvdagsjob ledigt. Jeg arbejder på at få to kolleger til at stå i bogstanden og har endnu ikke fået svar.
Mht maden er det ved at være på plads. Kun pirogger, pizzasnegle og pølsehornene mangler. Mørbradgryden er lavet, pandekagerne med kødfyld ligeså, 4 ribbenstege (røget) mangler at blive stegt men det gør jeg lige op til dagen. Burgerbollerne er bagt og det er morgenmadsbollerne (boller, knuder og fletninger), flute til mørbradgryden er ligeledes bagt, og der er lavet 50 muffins, men kokos, chokolade og hindbær, pære og blommer. 100 trøfler doneres fra lagkagehuset og Lisbeth/Esben kommer med noget sødt til morgenmaden, LeneN kommer med kage og så har jeg bonner til både brød og kanelstænger fra lagkagehuset (4 styk og 3 styk). Der er lavet cookies med nødder og chokolade og så har jeg med garanti glemt noget[/QUOTE]

jeg melder da lige til at tjekke vaccinationer om morgenen, resten af dagen er jeg jo optaget af andet

Ikke at jeg har fundet kørelejlighed endnu, men jeg venter lige med at tilmelde Junior til jeg har nogle svar på de blodprøver han lige har fået taget…bare for at være sikker på jeg har en frisk kat.

Lift søges fra Randers til Galten om morgenen.
Den anden vej er der styr på.

Håber Sammi kommer. Der er faktisk TO af mine lånere der har spurgt til ham…"ham den sorte med de store øre var hvad de sagde, fnis OG Junior ER jo nødt til at være der, for han er teamleder i indgangsteamet

[QUOTE=Gizzemissen;1309524]Lift søges fra Randers til Galten om morgenen.
Den anden vej er der styr på.[/QUOTE]

Hvem har du allerede spurgt privat? :slight_smile:

Har ikke spurgt nogen men regner bestemt med at et af familiemedlemmerne gider hente os når vi er færdige…vi er bare - som sædvanligt - lidt handicappede om morgenen :tihi:

Så er Sami meldt til som kastrat, så bliver Luise og jeg ikke helt katteløse :høhø: