Hobbyudstilling 27. maj 2017 - Hittekat.dk

Jeg mente bare at hvis du leder efter et lift har du vel skrevet til nogen af udstillerne i Randers eller højere oppe om de skal med og om de har plads til dig? :slight_smile:

Ikke endnu, tænkte lidt at det kunne være nogen læste med i tråden og selv sprang til. Man bliver så ideforladt efter mere end en uge på langs og stadig med snot på hjernen :høhø:

Kunne det ske du og Luise har plads til en ekstra person med en kat der ikke blander sig i snakken?

Mon ikke der er plads :slight_smile:

Det kunne være svært dejligt hvis der var - og Junior har prøvet en tur med siamisseekspressen så han er hærdet :tihi:

Så er JYRAK standen leveret :slight_smile: Vi er meget langt fra punktet “og stillet op”, men det kommer vi altsammen til :slight_smile: Ih hvor vi glæder os :thumbup:
VH
Susanne

Susanne H er gået med til at udvide tilmeldingsfristen til mandag aften (midnat)… eller når der er fyldt op (80 mis)…for der er ganske få pladser tilbage.
Tombolastanden er klar og raflestanden mangler kun krusene med mærkater. Madboden er stillet op og lagt duge på, og de andre borde står også klar indtil nu er der stillet 50 borde op. Scenen kommer om nogle dage sammen med de sidste borde. Udstillingsburene er klar OG sikret med en masse plastikstrips så selv en Houdini-mis ikke slippe ud.

Så er der dømt ferie om halvanden time :weee::hopla::yatta::rundtosset::blomst::jubiii:

Nogen der skal fra Herning egnen til hittekat udstillingen - som kan tage en tombola tromle med ? har nemlig lovet at brita gerne måtte låne den vi har i studiekredsen, men da jeg skal arbejde kommer jeg ikke selv…

jeg mener din reservemor(lone) skal til hittekatte udstilling med sin stand, så prøv da lige at spørge hende

Tanja…hvis ikke du finder en tromlekurer, så send lige besked…så henter jeg den nemlig selv.
Øv du ikke kan komme…men ens arbejde skal jo også gøres

[QUOTE=kamikaze;1310023]Tanja…hvis ikke du finder en tromlekurer, så send lige besked…så henter jeg den nemlig selv.
Øv du ikke kan komme…men ens arbejde skal jo også gøres[/QUOTE]

Ja jeg kan ikke så godt lade “mine” 300 damer stå med yderst ømme og spændte yvere en hel dag…

jeg skal nok skrive til dig hvis der ikke er nogen i nærheden af mig der skal afsted…

Må jeg prøve… havde den faktisk med til sidste studiekredsmøde på Herning dyrehospital, fordi jeg håbede i ville tage den med… men i dukkede jo aldrig op…

tonya mente ikke vi havde tilmeldt os og ja vi kom ikke så langt den dag da bilen var på værksted

Ej men den kunne Birgit og jeg da have fået med :uha: Sørens også

[QUOTE=trillingsgaard;1310031]
jeg skal nok skrive til dig hvis der ikke er nogen i nærheden af mig der skal afsted…[/QUOTE]
Jeg skal se om vi kan få kontakt med Tanja idag og få noget organiseret… vi kører næææsten lige forbi senere idag.
VH
Susanne

Jo i var tilmeldt… men i var ikke de endte der udeblev, næsten halvdelen af dem der havde tilmeldt blev væk…

jeg har aftalt med Susanne at de får den med i dag, så den kommer frem til hobbyudstillingen…

Et stk tombola tromle vel ankommet i Horsens :slight_smile:
VH
Susanne

Er der nogen som kommer forbi en Ikea, som kunne købe lidt med til mig ??

Samtidig søger jeg stafet til Frederiksberg området, af 3 madskåle

Jeg har muligvis overset info om det et sted, men kan ikke lige finde noget her i tråden.
Hvordan ser det ud med grus? Er der sponsoreret noget igen i år, eller skal man have med hjemmefra?