Hobbyudstilling 27. maj 2017 - Hittekat.dk

[QUOTE=Jeanette;1310372]Er der nogen som kommer forbi en Ikea, som kunne købe lidt med til mig ??

Samtidig søger jeg stafet til Frederiksberg området, af 3 madskåle[/QUOTE]
Har du stadig brug for en ikea shopper? Jeg kan muligvis overtales til at køre forbi i morgen :slight_smile:

Johnny og Tonya var derude igår, mødte dem nemlig derude og fik helt vildt dårlig samvittighed over at jeg havde glemt Jeanettes besked herinde, da vi lige fik den idé at tage derud igår, Nina og jeg :ups:

som eva skriver , så var vi i ikea igår og fik handlet for jeanette osse

[QUOTE=NinaA;1310535]Jeg har muligvis overset info om det et sted, men kan ikke lige finde noget her i tråden.
Hvordan ser det ud med grus? Er der sponsoreret noget igen i år, eller skal man have med hjemmefra?[/QUOTE]

Hvis ikke vil jeg gerne sponsorere en pose :slight_smile:

er nu ret sikker på der er grus.
hvis ikke brita ser dette skal jeg ud til brita/showhallen imorgen og kan da spørge hende der

Mange tak for tilbudet, jeg har fået fat i det jeg manglede :thumbup:

muligvis er jeg stæreblind…
Jeg kan se at dyrlægecheck starter kl 8 og at publikum kan komme ind fra kl 10.
Derimod kan jeg ikke se;

  • hvor lang tid er dyrlægen der?
  • hvornår skal kattene senest sidde i buret?

er der nogen der kan hjælpe mig?

Min aftale har brændt mig af :frowning: så Knud kommer med i morgen :slight_smile:

Hvilken adresse skal man taste i GPS’en for at ramme et sted at parkere der ikke er spærret af eller fyldt med mennesker i morgen - skulle jeg spørge om fra min bror der overvejer at komme at hente mig :tihi:

Jeg har lige siddet og studeret området på krak, og jeg er kommet frem til, at jeg prøver med Nytorv 1 :slight_smile:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1310601]Jeg har lige siddet og studeret området på krak, og jeg er kommet frem til, at jeg prøver med Nytorv 1 :slight_smile:

Venligst
Dorthe[/QUOTE]
Der parkerede jeg også sidste år og det er gratis P. Jeg havde også planlagt at parkere der igen.
ude på torvet er der vist kun P 2 timer

nytorv 1 er adressen, så kommer man ind på den store p-plads bag udstillingen, man drejer ind lige før bageren når man kommer buldrende ned af hovedgaden og så ser man p-pladsen ind til venstre

[QUOTE=HolmeInc;1310579]muligvis er jeg stæreblind…
Jeg kan se at dyrlægecheck starter kl 8 og at publikum kan komme ind fra kl 10.
Derimod kan jeg ikke se;

  • hvor lang tid er dyrlægen der?
  • hvornår skal kattene senest sidde i buret?

er der nogen der kan hjælpe mig?[/QUOTE]

der er dyrlæger til stede hele dagen og jeg vil mene at bare kattene er i buret inden udstillingen starter kl 10 så er der intet problem, men skulle man blive forsinket sker der ikke alverden ved det, alle der er tilmeldt skal nok blive lukket ind, selv dem der har deres egen terrorist med

[QUOTE=NinaA;1310535]Jeg har muligvis overset info om det et sted, men kan ikke lige finde noget her i tråden.
Hvordan ser det ud med grus? Er der sponsoreret noget igen i år, eller skal man have med hjemmefra?[/QUOTE]

der er selvfølgelig grus derude

en rigtig god ting er hvis folk har mulighed for selv at tage vand med hjemmefra, da vandhanerne derude driller en smule og lige p.t er der kun en vandhane der fungere

Tak!

Jeg skulle hilse fra Theodoristen at han er klar til max burfest :thumbup:

Tak for en hyggelig dag.
Theodoristen blev lidt presset under en race fremvisning.
Dog ikke mere end et par timers søvn med Fioloina i armene kunne kurere… :slight_smile:

Tak for en rigtig fin udstilling. Lykke og jeg hyggede os med at finde kandidater i for sjov kategorien og fik krammet en masse katte.
Og Cookie og Blua klarede det så fint idag, de blev begge nr. 1 i hver deres kategori, hankastrat og killing. Jeg er helt overvældet og forstår det stadig ikke rigtig :smiley:
tak til Brita for at stable endnu en god udstilling på benene, håber at missionen lykkedes og at der blev samlet en masse penge ind til hittemisserne :thumbup:

Tror at dette bliver deres nye shownullerput :slight_smile:

Det her er en slank og hurtig race.
… Og det er jeg ikke

Anne, for helvede :klapper:

ja det er squ dagens kommentar