Hold-da-helt... fest!

Hm - det er simpelthen den måde frisuren er lavet. Jeg synes så den nederste er lidt kedelig, men smag og behag :slight_smile:
( Generelt er Outoftouch genial til at lave hår, der ser ægte ud - begge dele er fra ham :ok:)

Ann R - jeg kan også bedre lide den øverste/første, bortset fra det der med at det står op så det ser mærkeligt ud… Det gør hår da ikke? Eller? :tihi:

[QUOTE=Ann R;768989]Hm - det er simpelthen den måde frisuren er lavet. Jeg synes så den nederste er lidt kedelig, men smag og behag :slight_smile:
( Generelt er Outoftouch genial til at lave hår, der ser ægte ud - begge dele er fra ham :ok:)[/QUOTE]

Enig. Det er godt hår. (er Outoftouch en ham? har altid troet det var en hun L)

Og ja den anden er måske mere kedelig L Det er ca den frisure jeg selv har :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;768995]Enig. Det er godt hår. (er Outoftouch en ham? har altid troet det var en hun L)

Og ja den anden er måske mere kedelig L Det er ca den frisure jeg selv har ;)[/QUOTE]
Ehrm… man kan hurtigt komme galt afsted her :wink: Altså ikke kedelig på den måde, så havde jeg ikke købt det :wink: Men så… passer dårligere til det jeg ønskede. :pose:

Jeg tror outoftouch er hankøn. Jeg mener jeg har læst en artikel om ham (?) på Renderosity engang. Og navnet K. Marc Wierich lyder maskulint. H*n er tysker, i hvert fald.

Hehehe jamen det var osse mest for at drille (at det så passer er en anden ting… udover at jeg 99,9% af tiden har mit hår i en hestehale)
Og ja det lyder da godt nok som en ham. Jeg ved egentlig heller ikke hvorfor jeg ville ha’ det skulle være en hun, men sådan er det jo indimellem :slight_smile:

Skeler hun ikke en anelse på det venstre øje (hendes venstre)?

Heh og så får skyggen på det sidste billede det til at se ud som om hun har overskæg GG Men ellers kan jeg godt li’ de blå toner i lyset, det gi’r en vældig specielt effekt :slight_smile:

fantastisk billede jeg er især vild med den måde du har gjort læberne en lille smule assymetriske - det gør hende meget levende at se på

:wow:

Ej nu blev jeg helt nysgerrig på hvordan man laver 3d figurer og billeder så måtte lige hente en demo af Poser :ups:

Det er godt nok lidt af en tidsrøver! Men utrolig fascinerende og sjawt:thumbup:

Er virkelig imponeret over hvor fantastisk dygtige i er :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;769058]
Skeler hun ikke en anelse på det venstre øje (hendes venstre)? [/QUOTE]

Nej faktisk ikke - men det ser tit sådan ud. Faktisk laver jeg tit en lille skelen netop for at det ikke skal se sådan ud. Men så går det galt med lysreflekserne, der falder forkert i det justerede øje, så… Det er lidt underligt :gruble:

Heh og så får skyggen på det sidste billede det til at se ud som om hun har overskæg GG Men ellers kan jeg godt li’ de blå toner i lyset, det gi’r en vældig specielt effekt :slight_smile:

Ja :slight_smile: Men det billede er overhovedet ikke gennemarbejdet - det var en lynversion, fordi jeg troede Eva mente noget andet end hun gjorde. Jeg tror det forsvinder hvis jeg ændrer vinklen. :øhmm:

[QUOTE=Battlestar;769081]fantastisk billede jeg er især vild med den måde du har gjort læberne en lille smule assymetriske - det gør hende meget levende at se på

:wow:[/QUOTE]

[QUOTE=Helene K;769115]Ej nu blev jeg helt nysgerrig på hvordan man laver 3d figurer og billeder så måtte lige hente en demo af Poser :ups:

Det er godt nok lidt af en tidsrøver! Men utrolig fascinerende og sjawt:thumbup:

Er virkelig imponeret over hvor fantastisk dygtige i er :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Og ja, pas på :wink: :muhaha: Det tager både tid og penge, hvis man ikke passer på… :pose:

tid ja det kan jeg se allerede nu. :ups: penge… ah jeg tror liige jeg trækker den en måned ud sålænge min demo virker, så jeg er sikker på at det er noget der kan holde mig fanget :tihi: Men gør det det så tror jeg dig!

Men var nu glad for de demoer der er. Så kan man blive holdt i hånden mens man lærer :thumbup: Selvom nogle ting driller mig lige nu tror jeg det kommer efterhånden