Hørning 14 og 15 januar 2017 tilmelding er åben

så er der åben for tilmeldinger til årets første udstilling i jyrak

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=924&WebsiteID=1&LanguageID=1

vi har tilmeldt vores røde dovenlas kaz til lør og søn.
er bare ikke helt sikker på han gider den meget lange køretur han skal på, sådan ca 14 km :p:høhø::tihi:

Nu tager jeg normalt en weekend af gangen, men lur mig om ikke Rappe bliver tilmeldt også begge dage, nu det er så tæt på :slight_smile:

Jeg kommer med Blua, det bliver hans sidste udstilling i klasse 11. Går med tanken om jeg skal prøve at tage Bertil med, måske bare til at sidde i buret lørdag og så til bedømmelse søndag. Vil han ikke lørdag, kan han få lov til at blive hjemme søndag. Men det har jeg heldigvis hele december til at tænke over…

Jeg skal lige have byttet en arbejdsweekend og have fundet overnatning. Budgettet i januar er desværre ikke så stort :frowning:

MEN jeg håber på at komme med Bønne i klasse 12 og Mingus i kl. 2 :smiley: Det ville undre mig meget, om de ikke blev rigtig glade for hinanden, så Mingus kan hygge med Bønnen i buret :slight_smile:

Er de blevet så gode venner at de kan dele et stort bur? Eller skulle de have 2 små bure?

Vi kommer en af dagene hvilken ved jeg ikke endnu…

og skal også lige have vendt med kæresten hvilke katte der skal med…

Ét fælles bur er vist lige at strække den, så det må blive to bure

Jeg vil anbefale to små bur og ikke dække skillevæggen, så de kan se hinanden, men Bertil kan vælge om han vil have kontakt med Blua. :slight_smile: Man så prøve, at fjerne skillevæggen og se, hvad de siger.

Ja helt enig. Men nu må vi se om han kommer med. Blua er tilmeldt, men Bertil skal jeg lige tænke over. Har haft ham med ude ved Hittekat på hobbyudstilling men der var jeg helt grøn. Men skal han med nu, skal jeg ikke selv bære ham.

Det var hurtigt. Så må jeg vist hellere få tilbagemeldt mig ind i Jyrak, og så få tilmeldt lillesøster.

Hvor ville jeg dog gerne med til den udstilling med alle vores babyer.
Men det er lige 5 dage for tidligt til at vi må komme tilbage på udstillinger :dokdok:

Hotellet blev booket allerede inden vorbasse og tror jeg fik tilmeldt som nr to efter Eva.

Jeg kommer med mit Juvelkuld og pt er Nassak tilmeldt til enkeltbedømmelse, måske en af drengene og bliver tilmeldt, men der er jo god tid til at bestemme sig.

Knud har tilmeldt, Marikix i kl 1, Samt Ethan og Kiss, de skal have første bedømmelse i kl. 11

Vi får følgeskab af et hold købere fra Heimdal, de har Lillefix med (søster til Marikix) og hvis alt går vel, tager de Nassak med hjem :hjerte:

Jeg kommer med hittekattestanden og lørdag giver jeg et-eller-andet for det er min føs’da. Det er ikke første gang jeg fylder år på en Jyrakudstilling og sidste gang kan jeg huske det var i Brædstrup og jeg havde en mullion flødeboller med. Jeg har det som Johnny også nemt for jeg vil tro det tager 22 minutter at køre til Hørning:nananana:

IHhh fantastisk , det er kun 3 min fra mig :smiley: :smiley: og det ser jo ud som om, at der bliver masser af persere/exo’er at kigge på :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=Pernille DL;1298540]Jeg skal lige have byttet en arbejdsweekend og have fundet overnatning. Budgettet i januar er desværre ikke så stort :frowning:

MEN jeg håber på at komme med Bønne i klasse 12 og Mingus i kl. 2 :smiley: Det ville undre mig meget, om de ikke blev rigtig glade for hinanden, så Mingus kan hygge med Bønnen i buret :)[/QUOTE]

Arbejdsweekend byttet og overnatning fundet - vi ses i Hørning :smiley:

Og efter hobbyudstilling i weekenden kan jeg konstatere at Yasha bliver meldt til som selskab for Rappe :slight_smile: hun havde stor gavn af at han var i buret - bare det at han var der, selvom han ikke gad putte, var stor støtte for hende :slight_smile:

til gengæld tror jeg, at jeg skal overveje kun en dag. Rappe har næsten været mere træt end jeg og Yasha til sammen i dag :S så for ikke at tage pippet helt fra hende og ødelægge de gode fremskridt, må vi hellere nøjes med en dag af gangen her i starten :slight_smile:

hmmm søndag eller lørdag… elle bælle …

[QUOTE=PiaB;1298822]Og efter hobbyudstilling i weekenden kan jeg konstatere at Yasha bliver meldt til som selskab for Rappe :slight_smile: hun havde stor gavn af at han var i buret - bare det at han var der, selvom han ikke gad putte, var stor støtte for hende :slight_smile:

til gengæld tror jeg, at jeg skal overveje kun en dag. Rappe har næsten været mere træt end jeg og Yasha til sammen i dag :S så for ikke at tage pippet helt fra hende og ødelægge de gode fremskridt, må vi hellere nøjes med en dag af gangen her i starten :slight_smile:

hmmm søndag eller lørdag… elle bælle …[/QUOTE]Min plan er, at komme lørdag, hvis det kan friste. :wink:

Må kigge på finanserne til den tid :slight_smile:

Når nu Vorbasse ikke kunne lade sig gøre, kunne det være fedt. Har lidt udstillingsabstinenser efterhånden.

Hvis det lykkes vil vi medbringe Hector i kl. 6 - måske alene for sidste gang :wink:

[QUOTE=trillingsgaard;1298545]Vi kommer en af dagene hvilken ved jeg ikke endnu…

og skal også lige have vendt med kæresten hvilke katte der skal med…[/QUOTE]

Nåh så har vi snakket færdig, det var ikke ret meget til diskution… Mads ville afsted lørdag og have sine to tøser med, jeg vil have mine drenge med… så vi kommer lørdag med 4 banditter og håber på sturdien kan holde sig på bordet endnu en gang med Ziva i… :tihi: