og nu skal jeg så lige nå at sy et nyt burgardin til drengene fordi Ziva mente hun skulle flænse det vi havde mens det hang til tørre… nogle gange er hun altså billigt til salg, også selvom Mads siger jeg er dum når jeg siger det… ![]()
![]()
Du kan låne af os, vi har vist et ekstra sæt ![]()
Det vil vi gerne ! For Galina kan ikke nå at sy et inden og hun viste heller ikke helt endnu om hun kom, og jeg er ikke helt så kreativ med burgardiner som hun er…
Nå - nu er Yasha tilmeldt i Veteranklassen (som eneste klasse) - og så kommer vi kun søndag ![]()
Kan se der skal ske en hel masse dernede lørdag med alverdens, som mine katte alligevel ikke er indblandet i, så for Rappes skyld vælger vi den måske lidt mere rolige søndag ![]()
[QUOTE=Jeanette;1298559]Hotellet blev booket allerede inden vorbasse og tror jeg fik tilmeldt som nr to efter Eva.
Jeg kommer med mit Juvelkuld og pt er Nassak tilmeldt til enkeltbedømmelse, måske en af drengene og bliver tilmeldt, men der er jo god tid til at bestemme sig.
Knud har tilmeldt, Marikix i kl 1, Samt Ethan og Kiss, de skal have første bedømmelse i kl. 11
Vi får følgeskab af et hold købere fra Heimdal, de har Lillefix med (søster til Marikix) og hvis alt går vel, tager de Nassak med hjem
[/QUOTE]
Ethan og Kiss bliver hjemme
I stedet for kommer vores to drenge med Ushi og Brumme ![]()
Nå ja og efter weekendens udstilling i Prag må jeg hellere få ændret min tilmelding.
Ikke mere klasse 8 men nu en klasse 6 til den lille hr. Theodor.
Nu kan jeg altså ikke holde mig væk længere.
Derfor har jeg tilmeldt to tossede katte
Jojo, de skal jo passe til ejeren ![]()
Glæder mig rigtig meget til at vi ses igen ![]()
Mhhm, lige pt har jeg tilmeldt McCoy, Ginny, Beka og Levi - jeg skal måske finde ud af at begrænse mig lidt?
Beka og Levi kommer nok til at måtte nøjes med 1 dag, skal bare lige finde ud af hvilken…
Lørdag ![]()
Lørdag, for jeg nåede ikke at se Levi ordentlig i Vorbasse ![]()
![]()
Haha, det er en aftale ![]()
Fedt, glæder mig til at se Levi og de andre ![]()
Nå ja, og også dig ![]()
[QUOTE=Henriette;1300473]Fedt, glæder mig til at se Levi og de andre ![]()
Nå ja, og også dig :D[/QUOTE]
Fnis, ja og som jeg skrev på pb så glæder jeg mig til at se Emma igen - men altså vi ved jo godt at kattene er det vigtigste
Så kommer vi andre en eller anden gang bagefter ![]()
Åh, som jeg overvejer herhjemme!
Det ender nok med, at James og Rhys kommer med… Og så lige Muffen som burbuddy til Rhys.
Selvom Rhys og James fint kan ligge sammen på mig, så er det nok lige tidligt nok at sætte dem i samme lille bur ![]()
Hov, denne overså jeg igår. Men lørdag it is
(godt du og Henriette sagde samme dag, hehe)
Dagens tal kl. 16,00: 33 RAG. Der er 22 PER / EXO; dvs. vi mangler mindst 8 endnu til dommereksamen - hvem har lyst at komme med nogen?
Ialt er vi på 34 øvrige kat. 1. Hvis nogen lige fremskaffer de manglende PER / EXO til Bettes eksamen, så kan jeg såmænd selv fylde op med de sidste bimser så der er ialt 50
(Og så skal der jo selvfølgelig også lige fremtrylles lidt flere RAGs, men der er flere på vej har jeg hørt
)
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1300765]Dagens tal kl. 16,00: 33 RAG. Der er 22 PER / EXO; dvs. vi mangler mindst 8 endnu til dommereksamen - hvem har lyst at komme med nogen?
Ialt er vi på 34 øvrige kat. 1. Hvis nogen lige fremskaffer de manglende PER / EXO til Bettes eksamen, så kan jeg såmænd selv fylde op med de sidste bimser så der er ialt 50
(Og så skal der jo selvfølgelig også lige fremtrylles lidt flere RAGs, men der er flere på vej har jeg hørt
)
VH
Susanne[/QUOTE]
Skal vi nu pludseligt huske at tilmelde for at komme med? Pfffft - alle de nye regler ![]()
Jeg skal nok spare dig for en bimse i løbet af i aften ![]()
Susanne - Sig til hvis I mangler en huskatte hun? Det frister meget at prøve med May… ![]()
[QUOTE=Susanne W;1300765]Dagens tal kl. 16,00: 33 RAG. Der er 22 PER / EXO; dvs. vi mangler mindst 8 endnu til dommereksamen - hvem har lyst at komme med nogen?
Ialt er vi på 34 øvrige kat. 1. Hvis nogen lige fremskaffer de manglende PER / EXO til Bettes eksamen, så kan jeg såmænd selv fylde op med de sidste bimser så der er ialt 50
(Og så skal der jo selvfølgelig også lige fremtrylles lidt flere RAGs, men der er flere på vej har jeg hørt
)
VH
Susanne[/QUOTE]
Jeg kan ikke helt gennemskue hvad kravene er ud over vaccination - skal man være medlem af en katteklub og hvad koster det per kat? Jeg kan muligvis finde en EXO at stille til start ![]()
Ja, man skal være medlem af en katteklub. Hvilken er ligegyldig i denne sammenhæng, da medlemskab af en af klubberne giver adgang til alle FIFe udstiller
Det koster 250 kr. per kat per dag
Og det kunne da være super fedt hvis du kom! ![]()