Hørning 14 og 15 januar 2017 tilmelding er åben

Det kunne nemlig være SÅ fedt, hvis du også kom - vi skal nok tage pænt imod dig :slight_smile: Du kan altid kontakte Dorthe på [email protected] og få lidt vejledning :slight_smile:
VH
Susanne

Så det lige - med May er vi på 3 hunner lørdag, og 3 samtidig 3 hanner = BIS og BOX :ok: Vi mangler et par huskattehunner om søndagen, men der er tid endnu.
Jeg har hørt i min ørechokoladebolle, at RAG folket kommer med en stærk slutspurt på tilmeldingerne, så lad os koncentrere kræfterne på at finde de sidste PER og EXO, så Bette Lind kan tage sin eksamen :ok:
VH
Susanne

I er så søde :slight_smile: :slight_smile: jeg skal lige finde ud af, hvordan det ser ud med finanserne - det løber jo op med medlemsskab og tilmelding :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1300791]Så det lige - med May er vi på 3 hunner lørdag, og 3 samtidig 3 hanner = BIS og BOX :ok: Vi mangler et par huskattehunner om søndagen, men der er tid endnu.
[/QUOTE]

Ja, det var det jeg lige så :slight_smile: Og så er hun også tilmeldt som pensionist! :uha: :rock: Det er første gang jeg har haft sådan en med! :smiley: Søndag kommer hun ikke med, det bliver kun en dag for hende :slight_smile:

Så mangler vi bare: 10 x RAG; 4 x PER / EXO og enten en SBI, TUV eller en ekstra PER / EXO om lørdagen for at alt går op i en højere enhed. Og gerne et par huskattepiger om søndagen :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg håber, jeg nåede at annullere den første tilmelding, jeg lavede på Ida. Jeg kom nemlig til at skrive hendes chipnummer i stedet for stamtavlenummer :ups: Jeg har lavet en ny til hende, og meldt Emil til også om lørdagen :smiley: Jeg glærder mig helt vildt, til at komme afsted igen :wehu: Sidst vi var afsted var i Hedensted i år :yikes: Har de slemmeste abstinenser :ups: Er så spændt på at høre, hvad dommeren siger til Emil, og hvordan han tager pludselig at være afsted med mig! Håber han synes om det, så vi kan komme afsted igen (og igen og igen… og igen :høhø:) :bebe:

Så er RAG i hus :thumbup: Vi mangler stadig en enkelt PER eller EXO til eksamen, men mon ikke vi når det.
Sidste tilmeldingsfrist er på søndag den 1. januar kl. 20,00 :slight_smile:
VH
Susanne

Ikke at jeg hjælper en dyt til dommereksamen, Breed BIS eller noget som helst andet brugbart, men nu har jeg i hvert fald tilmeldt min gammelmis Junior i kl. 2 og kl. 18 om lørdagen. Bliver så hyggeligt at komme afsted igen :thumbup:

Men det er OGSÅ vigtigt at der er en masse, der “bare” bidrager til den gode stemning :ok: Vi glæder os til at se jer allesammen igen - der er lige 5 kvarter til vi lukker for tilmeldinger, så snart sidste chance.
VH
Susanne

Så fik jeg endelig tilmeldt … uden Sami denne gang :frowning: … han ville ellers have blevet SC denne gang om alt gik vel men Trunten har plukket ham, så han ser tosset ud :høhø:

Det bliver så kun Kaj og Bela der kommer med … Bonni den dumme tøs har arvet sin fars ravgule øjne, så hendes udstillings karrierer er over … typisk :venter:

[QUOTE=anne p;1301109]Så fik jeg endelig tilmeldt … uden Sami denne gang :frowning: … han ville ellers have blevet SC denne gang om alt gik vel men Trunten har plukket ham, så han ser tosset ud :høhø:

Det bliver så kun Kaj og Bela der kommer med … Bonni den dumme tøs har arvet sin fars ravgule øjne, så hendes udstillings karrierer er over … typisk :venter:[/QUOTE]
Hvor er det øv med Sami :thumbdown: han plejer altid at være nabo til Blua. Og med Bonni :gruble:

Og vi er heldigvist rigtigt fint i mål med både dommereksamen og Breed BIS, så nu mangler vi bare en enkelt hunhuskat om lørdagen for at få det hele til at gå op i en højere enhed :slight_smile:
I kan lige nå det - der er en halv times tid endnu :wink:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1301127] så nu mangler vi bare en enkelt hunhuskat om lørdagen for at få det hele til at gå op i en højere enhed :slight_smile:
[/QUOTE]
Har du talt Poul´s HCL med? :slight_smile:
VH
Susanne

Nej, for den er tilmeldt søndag :wink:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1301129]Nej, for den er tilmeldt søndag :wink:
[/QUOTE]
Arrrrgh! Jeg tror vist lige jeg får øje på at jeg har talt en lørdagshan som en hun!! Så SKAL vi ud og finde endnu en hun om lørdagen. Hvem har en?
VH
Susanne

Hvis nogen skulle være i tvivl så skal jeg lige love for at JYRAK er en fantastisk klub.

Jeg glæder mig rigtig meget til søndag, som er eneste dag vi kommer.
Har lidt udstillings-abstinenser allerede :ups:

Nå men… jeg er vist færdig med dommerfordelingen, men den trænger nok til lidt korrekturlæsning ovenpå en lang og sej nat med EMSkoder i lange rækker og gæster i baren :slight_smile: Vi har hidkaldt endnu en dommer, Juanjo Martinez fra Spanien, som er en rigtig sød fyr vi har set et par gange tidligere.
VH
Susanne

Jamen det ser ud til at Rappe skal op til Linda Knyova og Yasha skal op til Britta Busse om søndagen.
Så det bliver en dag jeg kommer til at glæde mig til :slight_smile:
og nu er jeg SPÆNDT på, hvem Yasha evt. skal møde af veteraner i kat 4 :ups:

Bønnelil skal til Linda Knyova lørdag og Mingus skal til Rolf Voehringer. Det har vi aldrig prøvet, så det bliver spændende :slight_smile: Søndag skal Bønnen på visit hos Frau Busse og Mingus hos Juanjo Martinez - hvilket bliver lige så spændende :smiley:

Susanne - der står OSH a 24 to gange hos Rolf om lørdagen :slight_smile: