Hørning 14 og 15 januar 2017 tilmelding er åben

Jeg kan ikke finde EUR F 22 på fordelingen, men det kan være det er mig der er blind? :slight_smile:

Jeg heller ikke se EUR f 22 nogen steder lørdag :slight_smile:

Nå, McCoy, Beka og Levi skal op til Yan. Yan dømte også Beka og Levi i Vorbasse, så bliver interessant hvad han har at sige om dem nu her de lige er et par måneder ældre. Underholdende skal det i hvert fald nok blive :høhø:

May skal op til Juan til alm. bedømmelse og Britta Busse som pensionist. Det glæder jeg mig til :smiley:

vi har jo kun kaz med denne gang og om lørdagen skal vi op til andreas woelm og søndag skal vi op til linda knyova
andreas kender vi intet til, så det blir spændende at se hvad han er for en dommer, linda har vi set bedømme flere gange og hende vi os til at komme op til.
nu kan ddet altså godt snart blive udstillings week. tror squ jeg har show abstinenser

Hvem skal KBS 1 op til lørdag :?

KBS 2 skal op til både Rolf og Minna søndag :tihi:

Det er lige med at huske, at vi pludseligt skal lede i kat I også :høhø:

Lørdag skal Rhys til Linda Knyova og James til Britta Busse.
Søndag er det Rhys til Juan Jose Martinez Vizcaino og James skal til Yan.

Kender kun Britta og Yan, så de to andre bliver spændende. Og ja, vi kender jo så ikke Britta til kat I :slight_smile:

Theodor skal til Minna Krog om lørdagen og Andreas om søndagen. Kender ingen af dem, men det gør jeg jo aldrig, så ikke noget nyt der :slight_smile:

4 katte, 4 dommere… Ja ja, Susanne forstår da at uddele motion :lol:

jaja og vent du nu bare til du finder ud at de skal op på samme tid osse :wink:

Been there done that… det skal nok gå sålænge det bare er 4 katte der er med, det begynder først at blive et problem når man har 7 med og alt bare ramler sammen og man går steward samme tid… det var en meget stressende dag i Billund på udstilling… :surrender1::lol:

Nu har Dansk Dyreværn Århus selv offentliggjort det, så nu kan jeg skrive det her:
Vi kommer med en stand i Hørning, vi giver gaver til raflet, og fredag bliver det vurderet om der er en kat eller to der kan hjælpe os i vores stand.
Selv kommer jeg - klædt i DDÅ-tøj - lørdag fra lidt over middag og resten af dagen.

Håber I vil kigge forbi til en snak, og måske et bidrag til arbejdet for dyrevelfærden i DK

[QUOTE=louiseogbuster;1301597] og fredag bliver det vurderet om der er en kat eller to der kan hjælpe os i vores stand.
[/QUOTE]
Hvis ikke I orker bøvle med det, så kan vi jo altid låne jer et par stykker :slight_smile: I må sige til, hvis der er noget vi kan hjælpe med.
VH
Susanne

[QUOTE=louiseogbuster;1301597]Nu har Dansk Dyreværn Århus selv offentliggjort det, så nu kan jeg skrive det her:
Vi kommer med en stand i Hørning, vi giver gaver til raflet, og fredag bliver det vurderet om der er en kat eller to der kan hjælpe os i vores stand.
Selv kommer jeg - klædt i DDÅ-tøj - lørdag fra lidt over middag og resten af dagen.

Håber I vil kigge forbi til en snak, og måske et bidrag til arbejdet for dyrevelfærden i DK[/QUOTE]
Blua og jeg skal nok komme over og hilse på :thumbup:

og går du lav, så giv lyd. Vi har masser af hurtigt kulhydrat af forskellig lækker slags på lager :slight_smile:

[QUOTE=Jeanette;1301306]Hvem skal KBS 1 op til lørdag :?

[/QUOTE]

Hvem skal KBS 1 op til lørdag :?

Du tror ikke der er skrevet fejl så der hvor der står KBL 1 er KBS 1 ?

Takker

Og ellers må jeg jeg se om der er nogle der giver kage fordi de har vundet en titel :wink:
Og i lige måde i øvrigt, jeg har også altid masser i tasken :wink:

Jeg selv kommer lørdag fra kl. 13 og til I lukker.

Nej for Galina kommer med KBL 1

Juan José Martinez Vizcaino :slight_smile:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1301682]Juan José Martinez Vizcaino :slight_smile:

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Spændende, men Kedelig med samme dommer begge dage, men pyt, får han cert lørdag, skal rykkes til l 7 søndag