Hornslet Lørdag

Jeg var også så heldig at støde på en del af jer.

Skønt at hilse på jer alle…

Specielt dig May-Britt S, det var længe siden :slight_smile:

Yep, det var os, du hilste på :smiley: Og vi hilste også endelig på Annie (Thomani), og så var vi selvfølgelig i audiens hos Gizmo :inlove:

Ja, det var smadder hyggeligt at møde jer :slight_smile:

Der er altid så mange man ikke når at rende ind i på udstillingerne, men lidt efter lidt, får man sat ansigt på de forskellige :slight_smile:

Jeg fik også hilst på Susanne/Misurama og Brita/Kamikaze. Jeg ville dog gerne have hilst på mange flere, men håber det sker næste gang :slight_smile:

EEeeeej jeg glippede Brita og Annie… æv :frowning:

[quote=DK Thomani;158035]
Jeg fik også hilst på Susanne/Misurama[/quote]

Åh hende ville jeg også gerne have hilst på… Og Annette… og Gitze… og mange flere!

Mange tak, du var også så heldig at hilse på ham søndag, da han var blevet i godt humør igen -høhø

[quote=louiseogbuster;157995]Jeg var nede og hilse på Diego lørdag lige inden han skulle op… Der kune man godt mærke på herren at han ikke var tilfreds…
Men flot, det er han godt nok:wehuu:[/quote]
Ja, det bur gad han i hvert fald ikke være i og jeg havde jo bare slet ikke tid til at gå med ham lørdag. :frowning: Havde jeg lidt dårlig samvittighed over, men heldigvis var det meget bedre søndag og der kunne han også få nusset mave af publikummer til hans store fornøjelse -høhø

[quote=Dk Kefir Annette;158008]Jeg var også så heldig at støde på en del af jer.

Skønt at hilse på jer alle…

Specielt dig May-Britt S, det var længe siden :-)[/quote]

Var May-Brit der???
Og så helt uden at hilse :ked:Ihhh altsååååå…

Ellers fik jeg da sat lidt ansigter på flere herinde fra :slight_smile:

En anden gang, så kom og hils på i standen! Der er ikke købetvang :wink: Men sig lige, hvem I er - jeg er et fjols til at huske navne og ansigter :ups: