Hot or not?

:):):slight_smile:

Se lige, hvad jeg var NØDT til at købe på loppeturen i dag.

Jeg synes, at det er KONGEskønt - her i sommer skal der kravle en efeu rundt i buret - og til december skal der noget andet derind som jeg desværre ikke må udtale mig om før tidligst sidst i november.

:ked:

Er det hot or not ??

Bedøm selv…

Herligt fuglebur:D

Det bliver spændende at se, hvad du får ud af det til december :thumbup:og selvfølgelig nu

Skal du afsyrer det :?

Jeg er så misundelig på folk der kan se muligheder i den slags gamle ting, gud hvor ville jeg gerne have de kreative evner og syn.
Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.
Finder du en skat i det, så er jeg sikker på det passer

[quote=Kaja;196161]Det bliver spændende at se, hvad du får ud af det til december :thumbup:og selvfølgelig nu

Skal du afsyrer det :?[/quote]

:inlove::inlove:

Nej, det skal bare lige skures godt og grundigt - og så HÅBER jeg, at jeg kan lade være med at male det cremefarvet - der skal da være lidt kontraster til alt det lyse.

-høhø

[quote=Heidi;196169]Jeg er så misundelig på folk der kan se muligheder i den slags gamle ting, gud hvor ville jeg gerne have de kreative evner og syn.
Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.
Finder du en skat i det, så er jeg sikker på det passer[/quote]

-høhø-høhø-høhø

Jae… men man kan også blive for kreativ nogen gange - hvis du vidste hvad jeg har af…ehm… objekter i mit kælderrum…

:fløjte::fløjte::fløjte:

Hehe, nå ja, men man skal vel øve sig på noget ;.)
Men for pokker hvor ville jeg også ønske jeg kunne se muligheder i den slags gamle ting

[quote=Heidi;196177]Hehe, nå ja, men man skal vel øve sig på noget ;.)
Men for pokker hvor ville jeg også ønske jeg kunne se muligheder i den slags gamle ting[/quote]

-høhø-høhø-høhø

Hvis du godt kan lide ragelse lissom mig - så gå evt på biblioteket og lån lidt bøger om indretning og om loppefund - så kan du ikke undgå at blive inspireret.

:inlove::inlove:

Uha på det plan tror jeg at jeg er født med 10 tommelfingre, har heller ikke tålmodigheden til at afsyre og male og hvad man nu ellers kan.

Men derfor kan man jo sagtens misunde folk der er født med det tallent. (SÅ er det nu man skal klappe sig selv på skulderen og sige, jamen heidi, du kan så mange andre ting ;o))

:inlove::inlove::inlove:

Jamen… Heidi… jeg VED, at du er SÅ god til mange andre ting her i livet…

:stuck_out_tongue:

Det var sødt sagt ;o)

Men kender du ikke det, man vil gerne det man ikke kan.
F.eks synge, gud hvor jeg misunder dem der kan kvæde en melodi som selv de små fugle er misundelige på.

Øhhmmmm - hvad er´ ed ??
Men nisser i bur, er sikkert flot:S:p

[quote=Heidi;196225]Det var sødt sagt ;o)

Men kender du ikke det, man vil gerne det man ikke kan.
F.eks synge, gud hvor jeg misunder dem der kan kvæde en melodi som selv de små fugle er misundelige på.[/quote]

:):):slight_smile:

Jow… jeg ville os gerne kunne synge som… Sisel Kyrkebø (staves?)…og ville godt kunne spille klaver… og være et slangemenneske… og kunne sy på en symaskine… listen er laaaaang… men i stedet for at ærgre mig over det jeg IKKE kan, så vælger jeg at glæde mig over det jeg kan.

-høhø

G så er jeg da ikke den eneste der har de tanker.

Til gengæld kan jeg, på trods af min unge alder høhø, lave væltet køleskab til aften og få det til at smage fremragende, dejligt talent hvis du spørger kæresten

[quote=Heidi;196231]G så er jeg da ikke den eneste der har de tanker.

Til gengæld kan jeg, på trods af min unge alder høhø, lave væltet køleskab til aften og få det til at smage fremragende, dejligt talent hvis du spørger kæresten[/quote]

:savle::savle::savle:

Ja !

Se nu bare der, du KAN mange ting…

:ok::ok:

Under alle omstændigheder glæder jeg mig til at se hvordan buret kommer til at se ud i færdig støbning ;o)

Den er bestemt HOT! Det kommer til at blive sk*** flot med en hængeplante deri. IMO skal du ikke gøre noget ved den, da jeg synes den er lækker rustik :ok:

:sorry:
jeg syntes det er meget meget not, men det er så kun fordi det slet slet slet ikke er min stil overhovedet, jeg bryder mig ikke specielt om den slags.
men jeg er da sikker på at mange andre vil syntes det er det hotteste af hot.
og hvis det så samtiddig passer ind i dit hjem så er det jo bare endnu mere hot.
og uanset min mening om det er hot el not så er jeg osse helt sikker på at du nok skal få noget rigtig godt ud af det

:tak::tak:

Taaaak, ja jeg må ikke gøre noget ved det-jeg må ikke gøre noget ved det-jeg må ikke gøre noget ved det-jeg må ikke gøre noget ved det-jeg må ikke gøre noget ved det…

-høhø-høhø-høhø