Hov der kom killinger!

Så var vi lige nede hos mormor og få aftensmad, da vi kom hjem manglede Bella i velkomstparaden.

Hun havde lidt travlt med at føde 7 killinger! Wow …det er vores personlige rekord og vi er meget stolte.
Mor og børn har det godt :slight_smile:

Nøj, det var jo et helt håndboldhold :smiley: Tillykke med dem :hjerte:

wow…tillykke

personligt ville jeg ikke tage fra en højdrægtig hunkat…når den tid kommer står manden for al indkøb

Stort tillykke med de bamser :slight_smile:

Wow, det var mange! :smiley:
Stort tillykke med alle syv! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Glæder mig til billeder! :yah:

Mange tak :thumbup:

Ja hun var sat til at være blevet parret 13 feb. fra farens ejer, så hun skulle først ha født omkring d.19., jeg ville aldrig ha været gået fra hende havde jeg vidst det var oppe over…men de ser fuldbårne ud så mon ikke der er husket lidt forkert. :tihi:

Tillykke med de syv små dvæge :smiley:

Tak :slight_smile: ej det må jeg da lige tjekke om ikke de skal hedde dværgenes navne!!! Kanont hehe tak for det hi hi

hihi selv tak :smiley:

Det er godt nok 5 piger og kun 2 drenge…men navnene er nu meget søde:

Bashful
Doc
Dopey
Grumpy
Happy
Sleepy
Sneezy

Tillykke med mislingerne :slight_smile:

billeder, billeder, billeder

Selvfølgelig skal der billeder til…deigner nu mest rotteunger den første uge :høhø:

Tillykke med veloverstået fødsel - hvor er de fine, de 7 små… :slight_smile:

Er det almindeligt, at Ragdolls får store kuld?

Tillykke med dem, de er vel nok bedårende:hjerte:

:klap::klap::klap:

Ihhhhr, stort tillykke :wehuu:

worw tillykke mega flot kuld. Din hun har da ventet til at føde ti der var ro i huset… men sikke en overraskelse og særlig super når den er positiv og en stor stor glæde.

Hislen Heidi

Tillykke med killingerne.

Teresa

Tillykke med 7-lingerne! :flag:
Jeg glæder mig til at følge dem :hjertehop:

Stort tillykke med killingerne. Hvor er de bare fine (det jeg lige kunne se).