Tak for opdateringen
Dejligt det er gået godt og det også gør det med medicin givning ![]()
Godt at høre, tænkte på jer mange gange i går. ![]()
Dejligt at høre!
![]()
Er det en kaninspecifik feature, at det gives 2 x dagligt - de meloxicam-præparater jeg har fået udskrevet til heste og katte har altid kun skulle gives 1 gang i døgnet…? ![]()
Åbenbart og det er ikke småting hun skal have … Lissi vejer 1,7 kg. men skal have Metacam til 9 kg. (!) 2x om dagen ![]()
Holy f***ing moly - og dyrlægen er sikker på, at der ikke skulle ha’ stået 0.9 kg…? ![]()
EDIT: Nå, kan se der er mening med galskaben: Neutralisering af kanin - Læs om kastration og sterilisation (vejle-dyrehospital.dk) - man skal jo lære noget nyt hver dag… ![]()
Jeps ![]()
Dejligt det er godt overstået
Ja kaniners medicinering er noget alternativ. Min datters har lige været syg, og jeg bad hende om at kontakte vet igen, for det lød helt skråt.
Tak for en dejligt opdatering og det går så godt ![]()
Så kom regningen for Lissis sterilisation …

Der bliver 258,90 kr. tilovers … hvad skal jeg gøre med dem?
Er det hele regningen, inkl. medicin?
Jeps ![]()
Så er min holdning, køb noget til kaniner, kattene eller dig selv. Jeg ville nødig være den der skulle forsøge at regne ud hvor meget af de 258,90 kr. vi hver især skulle have tilbage. Hvis det var 1000 kr. eller mere, så måske, men ikke for så lille et beløb. Og jeg gætter på, at jeg ikke er den eneste der tænker sådan. ![]()
Er helt enig
.
Evt en ny plante til haven, som de kan mæske sig i? ![]()
Eller hegn forstærkning… ellers dækker de din benzin
Brug dem til lige det, du selv synes, der er relevant <3
Jeg holder med de andre - brug dem til at forkæle dig selv lidt ![]()
Det er dine, en kærlig gave fra os alle ![]()
Brug du bare de penge på hvad end der giver mening for dig. ![]()
De kan vel gå til skyrkagen…?
![]()
Kattegale er et pragtfuld sted.
![]()