Hr. og Fru Løvehjerte

Hvad med at oprette en konto, som vi kan flytte nogle penge over på, mon så vi ikke alle kan være med, hvis vi ønsker det?

4 Synes om

Udmærket ide, dog med det lille men, at alt efter hvilken bank man har, koster det penge at oprette/have mere end en konto. Det gør det fx. hos Danske Bank som jeg har.

2 Synes om

En dedikeret bankkonto lyder umiddelbart også mere kompliceret og da den jo formentlig uanset kommer til at stå i opretterens navn, kan man vel så lige så godt anvende en eksisterende konto, tænker jeg - overførslerne vil jo nemt kunne identificeres og dokumenteres?

5 Synes om

I princippet kan vi jo også bare overføre direkte til @Skattekat - det er jo ikke ligesom når der samles ind til bårebuket, det er jo i sidste ende Hrönn der skal bruge pengene til at betale sin dyrlæge. :blush:

6 Synes om

Jeps - og det er vel også en slags eksisterende konto… :sunglasses:

6 Synes om

@Skattekat Hvis du er med på at vi må overfører penge til dig, kan vi så fx. sende dig en mail her inde og hvor du så svarer tilbage med mobilepay/bank oplysninger, kan vi gøre det sådan? Så er det også kun dig der ser hvem der overfører og hvor meget, og så kan du jo sige til når du ikke behøver flere penge. :smil:

5 Synes om

Det kan vi godt :ok:
Jeg har mulighed for at oprette en opsparingskonto i min bank, så kan jeg overføre til den …

:slem:

Jeg vil foretrække, du laver en ny tråd … så fortsætter jeg med at opdatere med deres unoder her :ahhhhhhh:

6 Synes om

Hvis nogen tror, det er Leo der har bukserne på i deres forhold, må vedkommende tro om igen … han bliver faktisk holdt nede af Lissi :rolleyes2:

15 Synes om

Efter at have holdt sig nogenlunde i ro, hvad tunnelarbejde angår, i 14-dages tid, er de i gang igen … flere forskellige steder :hmpf:
Her et hul fra haven og ind i kaninrummet …

Vi er jo ved at nærme os d. 1. august og dyrlægen er snart tilbage på sin pind, så vi kan få Lissi steriliseret …

16 Synes om

Nogle har haft travlt siden i går, hvor jeg lukkede to tunneler :roll_eyes:

Hullet under hegnet, fører heldigvis ind i kaninrummet, bare et andet sted end sidst …

Jeg har skrevet til dyrlægen igen og spurgt, hvornår hun er tilbage fra ferie … udefra hvad hun skrev sidst, tænker jeg hun er tilbage mandag, men ved ikke, hvornår hun har en aftale med det lokale internat …

8 Synes om

Ja, så hjælper det jo ikke meget, at sætte hende i husarrest der… :face_with_raised_eyebrow:
Hvor befinder dyrlægen sig officielt?

3 Synes om

Jeg har sikret det indefra, så hun (7-9-13 og bank under bordet) ikke kan grave sig ud derfra …
Tænker, hun skal holdes derinde nogle dage efter steriliseringen, så såret kan hele og jeg kan komme til at gi’ hende smertestillende … uden at skulle jagte hende rundt i hele haven :surrender:

I Karise

6 Synes om

OK - ja, det er jo en del længere væk end Fuglebjerg…

3 Synes om

Har du hørt fra dyrlægen

1 Synes om

Jeg har lige snakket med dyrlægen og har fået tid for Lissi … torsdag i næste uge … kl. 9:15 :rolleyes2:

15 Synes om

Så er det i morgen, jeg skal afsted med Fru Lissi Løvehjerte …
Hun og Leo er lukket inde i kaninrummet (syntes det var synd, hvis hun skulle sidde der alene i nat), så jeg (forhåbentlig) nemmere kan fange hende i morgen tidligt :kryds:

12 Synes om

:kryds: for at går så let som muligt

Rette pga kæmpe stavefejl

1 Synes om

:ok:

19 Synes om

God tur frk. Så håber vi qt du bagefter er en sød kanin der ved at du bor det bedste sted i dit nabolag

8 Synes om

Der skete så meget andet i går … men Lissi overlevede narkosen og kom med hjem i går eftermiddag :ok:
Hun var påvirket af narkosen resten af dagen, men i dag går det meget bedre og hun er begyndt at rende rundt og spise.
Hun skal have smertestillende 2x dagligt i 5 dage :s: … selve medicingivningen går som en leg, men jeg skal lige fange hende først :surrender:
Havde ikke forestillet mig, hun skulle være lukket inde så mange dage, men det er jeg nødt til … ellers får både hun og jeg motioneret rigtig meget 2x om dagen, når hun skal have sin Metacam.
Dyrlægen kunne ikke overskue at ordne det med betaling i går (der lå 4 fine mislinger og sov rus ud, da jeg kom for at hente Lissi :smiling_face_with_three_hearts:) så regningen kommer på mail … jeg skal nok opdatere hvad det løb op i, når den kommer … :besvimer:

16 Synes om