Hun er gået i løb 7 uger inde i hendes drægtighed

Så valge Sasha at føde en lille killing på 98g kl. 7 i morges.
Desværre var den bette dødfødt, havde håbet der kom flere, og hun virker til at være færdig.

[QUOTE=Kewinholms;867882]Så valge Sasha at føde en lille killing på 98g kl. 7 i morges.
Desværre var den bette dødfødt, havde håbet der kom flere, og hun virker til at være færdig.[/QUOTE]
Så var hun altså drægtig. Hun må have været længere henne end beregnet. Øv med den lille…

[QUOTE=Kewinholms;867882]Så valge Sasha at føde en lille killing på 98g kl. 7 i morges.
Desværre var den bette dødfødt, havde håbet der kom flere, og hun virker til at være færdig.[/QUOTE]
Det er jeg rigtig ked af at høre :frowning:

Ja det var godt nok ærgerligt. Men hun har godt nok også haft en underlig drægtighed.

Ja det var hun. Faktisk med en flot lille hunkilling på 114 g.
Det er dag 64 efter første parring.

Du kan ikke mærke flere i hende?

[QUOTE=Kewinholms;867900]Ja det var hun. Faktisk med en flot lille hunkilling på 114 g.
Det er dag 64 efter første parring.[/QUOTE]

Fik hun to? :gruble: Siden du første skriver 98 g og nu 114 g?

Men øv med den dødfødte…

Nej jeg kan ikke mæske flere i hende. Hun leger også rundt nu så det virker ikke til at være særlig berørt af det hele. Så det er heldigvis godt.

Nej hun fik kun en.
Jeg vejede den da den lige var født, midt i jeg var i gang med at få gang i den.(hvilket jo ikke lykkes mig)

Nu har jeg så næsten lige gravet den ned i haven, men ville lige veje den inden, og der vejede hun 114g, så det er nok gået lidt for hurtigt i morges. Der var også stress på den.
Men kan da godt forstå du studsede over det. (:-)) Men det er derfor der er to forskellige tal på den. hehe.(Sorry)

Kewinholms - Ah okay, så forstår jeg bedre :slight_smile:

Men trist med den, dog dejligt at mormis ikke virker berørt af det :slight_smile: