Hunde fjernet i Houlbjerg

uhh hvor jeg kom til at tænke på CK da jeg læste dette :frowning:

Ja, jeg blev gjort opmærksom på det af en låner idag og tænkte da også efter at have læst artiklen at Houlbjerg da er en by med en slemt ry når det gælder dyr.
OM jeg fatter hvordan det kan blive så galt.
OG…så tænkte jeg altså også OM man havde handlet på samme måde hvis det havde være samme antal katte under samme forhold. Vi har en hundelov og myndighederne HAR MED garanti brugt den da de fjernede de stakkels dyr…VI SKAL HAVE EN LOV TIL KATTENE OGSÅ…ja jeg rååååber højt for så kunne det være de døve spetakler på Christiansborg kunne høre det

Uhhh at man kan byde dyr sådanne forhold det får mig helt op i det røde felt :frowning:

Jeg fandt lige en "lokal"artikkel om det, det er en mand, og altså ikke CK

Årh det foto går der lige ind!!

:ked::ked:

[QUOTE=kamikaze;842231]Ja, jeg blev gjort opmærksom på det af en låner idag og tænkte da også efter at have læst artiklen at Houlbjerg da er en by med en slemt ry når det gælder dyr.
OM jeg fatter hvordan det kan blive så galt.
OG…så tænkte jeg altså også OM man havde handlet på samme måde hvis det havde være samme antal katte under samme forhold. Vi har en hundelov og myndighederne HAR MED garanti brugt den da de fjernede de stakkels dyr…VI SKAL HAVE EN LOV TIL KATTENE OGSÅ…ja jeg rååååber højt for så kunne det være de døve spetakler på Christiansborg kunne høre det[/QUOTE]

Ja det ER utroligt, at de paphoveder ikke forstår det :GRR::GRR:

Jeg undrer mig over, at en dyrlæge vurderer, at " hundene ikke er vanrøgtet" da de har fået mad og vand!!! Hvor er vi henne hvis det kun er mad og vand, der afgør om hundene er er vanrøgtet ??? At gå rundt i lort , er vel også vanrøgt!?:dokdok::dokdok::dokdok::dokdok::dokdok:

Cats og Conni

Stakkels hunde, og hvad tænker den dyrlæge på… mad og vand - så er det ok. Gud jøsses da

MVH
Gitte

Stakkels hunde :ked:

Ja, først en kattehandler der misrøgter dyrene så de dør i hobetal, og nu endnu en i samme by.
Uanset hvad så håber jeg det får konsekvenser for vedkommende.
Hvis fremtiden skal sikres vore dyr skal der følge straffe med i kølvandet i de sager hvor myndighederne er inde over og jeg håver virkelig denne sag bliver fulgt til dørs.

Lidt af et paradoks at NU er Houlbjerg sluppet af med ÈT forfærdeligt menneske for der herefter så dukket et nyt op.

Ikke blot slap Houlbjerg af med en kattehandler…jylland gjorde også. Pas på sjællændere for nu har I overtaget og jeg er ikke misundelig

[QUOTE=kamikaze;842273]
Lidt af et paradoks at NU er Houlbjerg sluppet af med ÈT forfærdeligt menneske for der herefter så dukket et nyt op.

Ikke blot slap Houlbjerg af med en kattehandler…jylland gjorde også. Pas på sjællændere for nu har I overtaget og jeg er ikke misundelig[/QUOTE]

Åh gud, husere hun nu på øen ? Håber sørme folk er øjnene/ørene åbne, for er sikker på hun fortsætter ufortrødent.

MVH
Gitte

Kan udfra det I skriver, regne ud at den retsag imod CK for 1-1½år siden ikke endte med at CK blev forbudt at holde dyr. Trist!

Det er altid skammeligt når nogen mand eller kvinde ikke behandler dyr ordentligt!

Ja, jeg ville nok holde øje med en mutterfit med afbleget hår, en vorte på den ene kind og med fynsk accent og en rå afstumpet udstråling.
Kort sagt et individ der er utiltalende
Læser man med på www.lavtinget.dk
kan man også se hun stadig snyder og bedrager
Det er en levevis og hendes levebrød OG…det farligste er hun mener hun gør det godt, så er det sgu svært at lave om på folks adfærd

Jeg håber de får en ordentlig straf, men det gør de nok, det er jo hunde og ikke katte, trist der er den forskæl.

CK skulle forbydes alt hvad der har med levende væsner at gøre.
Jeg er glad for hun er væk fra Jylland, men jeg har ondt af jer på sjælland at I nu må døjes med hende.

Bare lige til info… CK er ikke længere i bland os. Dette er bekræftet at familie samt politi, til folk der har kørt sager mod hende inden for heste verdenen… Så fremover er det ikke hende - men ikke desto mindre er det FORFÆRDELIGT!!! Tænk at der findes flere af den type mennesker i vores lille land…

Stakkels stakkels dyr :frowning:

Så må det være hendes genfærd der bl.a. skriver inde på lavtinget

Jeg ved kun hvad jeg har fået info om på diverse heste fora, hvor hun også er kendt for en masse lort… Jeg har ikke ringet til politiet selv og tjekket op på rygterne…

Du kan trygt stole på det KUN er rygter og de er usande.

såvidt jeg har fået af vide er ck flyttet sammen med hendes kæreste på sjælland og efter sigende skulle hun slet ikke have dyr mere.
det kan være usande rygter

sidste indlæg fra CK er skrevet d 22 april altså for 5 dage siden, så med mindre at det er meget nyt at hun er røget ned hvor hun høre til, er jeg bange for at det er løse rygter