Hundemishandler jages efter video

[quote=Kimilla;154141]Jeg synes næsten det er bedre han har fået noget på film, end han fik ringet - Politiet var næppe nået frem, og på denne måde har man noget at gå efter, og bevis på dette.

Men ok, det er sådan noget her man kan snakke længe frem og tilbage omkring, man bliver aldrig enige…[/quote]

Naah. jeg ville have sagt hvor det foregik og så ville jeg ligge på og filme. Jeg har spillet rollespil derude i 2 år, så jeg VED hvor stor bagsværd sø er.

det er lidt som at stå i dyrehaven og sige “Hej er det politiet? Ja der er en der kaster sten efter en hjort, kommer i ikke lige?”.

Det er ikke engang sikkert politiet ville have fundet dem overhoved. Bagsværd sø er faen fisme stor, og der er mange små stier osv.

derfor ville jeg have ringet, og så lagt på og filmet - men for pokker jeg ville have sørget for at nappe hans nummerplade…fucking ærgeligt han ikke fik den med…

Når “fotografen” er så koldblodig, at han filmer dyremishandlingen. :ked:

:ked:havde det måske været på sin plads, at han også filmede nummerpladen på bilen.

Jeg undres.

Jeg mangler i den grad ord efterhånden over menneskers ondskab.

Hvis mænd har så travlt med ondskab hvorfor går de så ikke i krig eller til fremmedlegionen, der må de sgu da kunne få styrret eres lyst til ondskab.
Men selvfølgelig, så kan det jo værre de simple mennesker selv får slag, og det er jo ikke sjovt.

Den slags mennesker skulle spærres inde og aldrig komme ud igen.

Øhmmm… man har altså nummeret på bilen :wink:
Polititet er ganske fortrøstningsfulde mht at få opklaret sagen…

okay?

Det synes jeg bare ikke der står noget om nogen steder…

men super godt gået kameramand!

Tilsyneladende var det leg og ikke mishandling…

Erhm…?

tjae hvis politiet siger det?

men altså…jeg synes det lyder tvivlsomt…især hvis dyret var bevidstløst og måtte bæres ind i bilen…

[quote=Gry Gressbakken;154184]Erhm…?

tjae hvis politiet siger det?

men altså…jeg synes det lyder tvivlsomt…især hvis dyret var bevidstløst og måtte bæres ind i bilen…[/quote]

Jeg er enig med dig, tror skutte på det var leg.

Jeg synes det er svært at se på videoen? (Har først set den nu og uden lyd) det er jo meget langt væk og dårlig kvalitet.

Hmmmm :s:S det lyder mystisk… kan det tænkes at han er kommet med en anden hund i dag :venter::venter::confused:

Det er vist ok, at hunden ikke er mishandlet til døde :):):thumbup::thumbup:

I aften klokken 18.25 kommer Michael Sørensen fra Vestegnens Politi og hunden, som alligevel ikke var blevet mishandlet, på besøg i TV 2’s Go’ Aften Danmark

Det er da gode nyheder :ok:

Synes også, det lyder mærkeligt, at en hund skulle kunne skrige og hyle på den måde og samtidig holde fast i en gren med kæberne. :?
Der blev jo også fundet blod efter den.

[quote=Vibeke;154181]http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-21259055.html

Tilsyneladende var det leg og ikke mishandling…[/quote]

Er det bare mig der er dum, men dette giver da ikke særlig meget mening. hmmmm

Altså jeg må være dum.

Hænger hunden i klippet ikke i sit halsbånd/sin snor, som er rundt om grenen?

Hvordan pokker kan det pludselig blive til leg, og hunden selv hænger i grenen med tænderne i.

Altså, jeg fatter brik her. - Men bliver da spændende at se Go’ aften Danmark. Skal jeg bare huske at se!!

Ja, jeg håber også der bliver spurgt meget kritisk ind til alle de spørgsmål som bare vi her sidder med!!! :?:?:?

Se lige dette link især afsnitter “hunden kan være død” : http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-21227740.html

Altså var det ikke for den videooptagelse manden selv havde lavet og har vist politiet, så havde jeg heller ikke troet et sekund på, at det ikke bare var en anden hund han havde med hos politiet. Jeg vælger så altså at tro på, at politiet kan se forskel på leg og mishandling når de ser et videoklip. Jeg har først nu set det første klip som den 19 årige har taget og jeg må indrømme, at jeg kan ikke se hvad der foregår.

Heldigt for ham, jeg var på vej ned for at hænge ham op i testiklerne!!! (her mangler jeg VIRKELIG en illustrativ smiley!!)

Ja efter jeg har set godaften DK, så kan der vist ikke koges mere suppe på dén historie.

Jeg skal ellers love for mine følelser var i oprør og jeg var fra start ikke i tvivl om, at der var tale om den ondeste mishandling!

Det var godt at historien ikke havde noget på sig.

Åh dumme mig glemte at se det. :frowning:

jeg så det ikke selv - desværre…

jeg kan ikke se på nettet at dset ligger der. er der nogen der var så smarte at optage det?

ville gerne have haft set det - øv øv øv