HURRAAAAAH - jeg fik omsider mit stamnavn

Efter ikke færre end 15 enkeltstående forslag i 5 varianter hver - er det lykkedes mig at få et stamnavn…

jeg er nu DK Battlestar :slight_smile: jeg er overlykkelig…

mit første kuld skal have navne efter guderne :slight_smile: når jeg når så langt…

Battlestar Mars,
Battlestar Jupiter,
Battlestar Venus,
Battlestar Mercury ect ect… det er da navne der sparker lidt -ass

(og til jer der er BSG fans - ja det er er derfor jeg valgte det)

Gitze helt vildt glad :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: -hop

Til lykke med det :slight_smile:

Var Voyager optaget? :wink:

Tillykke med navnet!

-bravo Tillykke med stamnavnet - en ny epoke tager form -thumbs

…hva’ så?? Noget i kikkerten??

-hyp[SIZE=2][her ses Miss T ridende fra Vestegnen ud på de store jagtmarker efter killliger -tihi][/SIZE]

Tillykke med det :slight_smile:

-daw tillykke med stamnavnet

Stort tillykke med stamnavnet. :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;66666]-bravo Tillykke med stamnavnet - en ny epoke tager form -thumbs

…hva’ så?? Noget i kikkerten??

-hyp[SIZE=2][her ses Miss T ridende fra Vestegnen ud på de store jagtmarker efter killliger -tihi][/SIZE][/QUOTE]

-LOL ja - der er noget i kikkerten… meeeeeen da vi først har planer om at flytte om nogle år - så venter vi lidt med de fertile dyr :slight_smile: men jeg vil helt sikker svinge mig op på min hvide hest og ri… nååh nej… jeg hopper ind i det sølvgrå lyn og starter motoren og KØRER ud efter nullergøjer :slight_smile:

[QUOTE=Miff;66663]Var Voyager optaget? :wink:

Tillykke med navnet![/QUOTE]

jamen i vil ikke vide hvad der var optaget…

men voyager var faktisk ikke blandt dem jeg søgte -LOL så var det DET jeg skulle have søgt hvis jeg ville have bonus med det samme… selvfølgelig -LOL

Tillykke med stamnavnet.

Det er sikkert indlysende for mange af de gamle her, men hvilken race skal du opdrætte? :slight_smile:

mit hjerte er uigenkaldeligt tabt til MCOerne :slight_smile: jeg kan ikke få nok af disse store stærke selvstændige vamsede krammeklare bamsedejlige nullergøjer…

Tillykke med stamnavnet -ballonkitty så langt så godt -thumbs

Tillykke med stamnavnet
hilsen Lisbeth

Tillykke med stamnavnet -thumbs

Tillykke med det fine navn

Til lykke med navnet -thumbs Især med at du fik fundet et du er rigtig glad for, jeg ville godt nok få problemer hvis det var mig :smiley:

ihhh TILLYKKE!

[QUOTE=~Prinsesse~;66708]ihhh TILLYKKE!

[/QUOTE]

hehe hvor godt - det ser rigtig godt ud på skrift… nu skal jeg så til at designe banneret :smiley: :smiley:

-wehuu glæder mig

Tillykke med stamnavnet. -hopla -thumbs

Ihhh Gitze… så lykkedes det dig endelig.

Stort tillykke!!

Kram