Jo mere jeg kigger på spejlet, jo mer falder jeg også for det ![]()
… det er skønt at sætte inventar op efter at have gået i halvanden måned og “bare” ryddet ned, malet og sat loft op. Inventaret gør det ligesom mer og mer til et hjem ![]()
Jo mere jeg kigger på spejlet, jo mer falder jeg også for det ![]()
… det er skønt at sætte inventar op efter at have gået i halvanden måned og “bare” ryddet ned, malet og sat loft op. Inventaret gør det ligesom mer og mer til et hjem ![]()
Det bliver da så fedt ![]()
![]()
Jeg glæder mig til at se det live ![]()
![]()
Hvad er røret ved siden af vasken til? Jeg kan også godt lide spejlet - jeg kan godt lide, det er 16:9-agtigt og passer til bordet i bredden.
Røret er afløb til vaskemaskine ![]()
Det er lidt en “gammeldags” måde at lave det på, har jeg hørt ![]()
Men det bliver jo heldigvis skjult bag vaskesøjlen
for kønt er det ikke ![]()
Så er brusedørene også oppe
det tog så også 3,5 timer at få til at hænge helt lige og lige højt
mindst en time er gået med at bore de ti huller i væggen, gal de fliser er hårde! ![]()
Der mangler så skruer til håndtagene, så de kommer først på i morgen ![]()
Men nu skal der “bare” monteres vand på vask og bruser, fuges langs loftet - og elektrikeren montere ventilation, så er badeværelset så godt som færdig foruden lidt småting som håndklædestang og holder til toiletpapir ![]()
Såååå … nu mangler jeg lige at modtage håndklædeknagerne, elektrikeren skal lave el og vasketårnet skal installeres - så er badeværelset færdig
selv toiletpapiret har fået en holder i dag, bruseren er kommet op og skufferne sat i ![]()
Skufferne skal lige justeres og der skal fuges lidt derinde, så er vasken helt klar til brug ![]()
Hele køkkenet er også slæbt ind - på nær lige hvidevarene altså
det fik dog ikke billeder af, for i morgen vil jeg have det hele sorteret op og lagt i stak alt efter hvad det er hvad
lidt nørdet brig af tid, men det giver overblik og intet bliver glemt så! ![]()
Det er et superflot badeværelse, du har fået lavet!
Håber du snart kan bruge det?
Tjaaeee … vi mangler stadig at samle og montere køkken, fuge loft i to rum, lægge gulv og fodlister, opsætte nye gerigter ved dørene, male skab og døre … og så flytte ind ![]()
Og så er der en masse el som elektrikeren skal have styr på også.
Tjeklisten bliver jo da kortere hele tiden heldigvis ![]()
Totalt imponerende hvad I har præsteret!
Tak ![]()
I går aftes begyndte vi at gøre klar til køkkenet - der er sat en “styreliste” på væggen, så højden gerne skulle blive ens over hele rækken af skabe ![]()
Og de første to skuffeskinne er skruet på den ene side af højskabet - så kaldte aftensmaden altså, så fortsættelse følger først på lørdag ![]()
Huset er det ikke - men den er tiltænkt mit nye hjem ![]()
En flot brugt standerlampe, som min far hjalp med at få fat i på auktion.
Den gamle ledning var mør og alt for fristende for den lille hund, så den blev tygget over ![]()
Da jeg lige havde en lille time for mig selv i eftermiddags, fik den en ny sort ledning og gammel rygersod og skidt fra tidligere hjem er vasket af
det pyntede gevaldigt! ![]()
Super fed lampe
Sig bare til, hvis du bliver træt af den ![]()
Det går vist lidt lang tid ![]()
Første langside af skabe er nu sat fast på væggen og har fået monteret skuffer
(jaja de skal alle ud når bordpladen skal på - I know
)
Fiiiint ![]()
Nu har jeg læst hele tråden og set de fantastiske før- og nu-billeder.
Det er jo et helt nyt hus, du har opført, flot flot arbejde.
Jeg håber, du fortsætter tråden, når du skal lave have og indhegning osv…