Husets knejter 😊

Jeg spÄr med den nuvÊrende aktivitet, at der fremover vil vÊre en del tosserier, der er vÊrd at dele :smile:
SÄ Solo og Flappe fÄr en trÄd selv :slightly_smiling_face:

Jeg starter hÄrdt ud med et glansbillede :smile:

29 Synes om

Jeg glĂŠder mig allerede :hugs:

2 Synes om

Hehe
 to siamesere og drenge samtidig = trouble :grin:

Den ene knÊgt jeg havde i kuldet sidste gang der rÞg til Jylland
 han var bare for meget og jeg var i den grad klar til at sende ham videre da det blev tid. Jeg siger det bare, ingen medlidenhed herfra nÄr det er :sweat_smile:

1 Synes om

Drenge killinger er generelt bare en mundfuld - de er virkelig sjove men nogengange ville det vére fint at kunne pille batterierne ud


De to ligner et par bĂžllespirer

2 Synes om

Jeg er ogsÄ lidt spÊndt pÄ, hvor mange effekter der mÄ lide overlast nÄr vi rammer sommer :smile: Frank er her jo ogsÄ og pt er hans stÞrste bedrift, at rykke kradsetrÊet lÞs (gulv til loft) :crazy_face: NÄr han med tillÞb fra anden ende af huset kommer med fuld smadder, er der smÊk pÄ landingen :joy:

3 Synes om

SĂ„ er vi ligesom igang :crazy_face:

13 Synes om

SĂ„dan, boys! :jubiii:

1 Synes om

Dig og 
 :huh:

1 Synes om

Ja jeg ved faktisk ikke hvem der er synderen, men tydeligvis ikke en jeg har solgt :roll_eyes::smile:

1 Synes om

Vi er taget i sommerhus :clap:t2: Det er ikke langt fra vores hjem, da jeg ikke kan fÄ helt fri fra job.
Planen var at jeg skulle kÞre hjem og fodre hver dag, men det er sÄ bÞvlet.
SÄ jeg hentede flokken i middags og de er nu med pÄ ferie :heart:


Sugieh er tydelig matriarken. Efter en halv time pÄ deres vÊrelse, Äbnede jeg dÞren og hun fÞrte sine drenge ud i verden :slightly_smiling_face::heart:


Frank og Solo synes det var lidt overvéldende



Flappe gik omgÄende pÄ opdagelse :smile:


Det tÞr tÞsedrengene ogsÄ nu :smile:

Sugieh har lagt sig til ro under kþjen
 sþvn og hvile er vigtigt i den alder :heart:

22 Synes om

Hvad sker der nÄr man ikke kan bruge sine penge pÄ udstilling?
Jo man kþber da noget til fremtidig brug :sunglasses: Flappe
 han er klar :smile::heart:

17 Synes om

Nu spÞrger jeg rigtig dumt, (Undskyld) men solo er han ogsÄ siameser :huh: :flushed: :flushed:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Ja det er han :slightly_smiling_face: desuden er det ikke et dumt spÞrgsmÄl, for det kan vÊre indviklet, hvis man ikke er genetik-nÞrd :wink:
Forklaringen er her fra kuldets trÄd :slightly_smiling_face:

Som Kamilla skriver sÄ er de hvide siatalere en smule anderledes end andre hvide katte.
Det er genetisk en hvid frakke de kan tage pĂ„ i skabelsen😉
Anoushka er chokolade og bĂŠrer fortynding. SpĂžgelset er under den “hvide frakke” blĂ„ orientalsk korthĂ„r. SÄ 
For at blive siameser skal man have maskegenet fra begge forĂŠldre. Vi ved SpĂžgelset bĂŠrer maske da den ene forĂŠldre er siam.
NÄr han sÄ laver bÞrn med Anoushka vil det vÊre muligt at give masken videre og lave siam, men ogsÄ at lade vÊre og dermed lave orientalsk korthÄr. Det var masken :wink:
Farven: Han er blÄ og bÊrer ikke chokoladefarven, sÄ derfor er den ikke i spil. BlÄ er fortyndet sort, og siden Anoushka bÊrer fortynding kan de lave bÄde fortyndede bÞrn (blÄ) eller bÞrn der kun bÊrer fortynding (sort/brunmasket)
Hvis sÄ nogle vÊlger at tage en frakke pÄ i skabelsen, sÄ er det i fÞrste hug Þjenfarven, der afgÞr om det er siam ( blÄ Þjne) eller orientalsk korthÄr ( grÞnne Þjne eller Odd eyed som far)
Men jeg kommer formentlig ikke udenom nogle test af dette kuld, for at vĂŠre helt sikker :blush:
Giver det mening :wink:

2 Synes om

Tak for svar dk sugieh :slightly_smiling_face:

Ja det giver noget mening skulle lige lÊse det en par gang, mÄ indrÞmme jeg ikke er sÄ meget inde i genetik men nu lÊrte jeg lidt i dag tak

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg prĂžver lige at linke til et lille klip :slightly_smiling_face:

Virker det?

10 Synes om

Det gĂžr for mig :hoho:

2 Synes om


SĂ„ er der weekend :smile:

18 Synes om

Efter Sugieh har kaldt af os og dÞren er blevet Äbnet til sovekammeret, sÄ gÄr der ikke sÄ lÊnge inden Frank finder sig til rette :heart:


De to smÄ blÊser bare rundt og flÄr i gardiner mm :crazy_face::smile:

14 Synes om

Man skulle ikke tro de er et par destroyere
 men det er de :smile:

21 Synes om

Solo har i lÞbet af natten slÄet sit ben/pote, sÄ vi skal lige en tur til vet, for at finde ud af, hvor slemt eller ikke slemt det er.
Flappe
 han kommer med, fordi han kan :smile:

13 Synes om