Jeg spÄr med den nuvÊrende aktivitet, at der fremover vil vÊre en del tosserier, der er vÊrd at dele
SÄ Solo og Flappe fÄr en trÄd selv
Jeg starter hÄrdt ud med et glansbillede
Jeg spÄr med den nuvÊrende aktivitet, at der fremover vil vÊre en del tosserier, der er vÊrd at dele
SÄ Solo og Flappe fÄr en trÄd selv
Jeg starter hÄrdt ud med et glansbillede
Jeg glĂŠder mig allerede
Hehe⊠to siamesere og drenge samtidig = trouble
Den ene knÊgt jeg havde i kuldet sidste gang der rÞg til Jylland⊠han var bare for meget og jeg var i den grad klar til at sende ham videre da det blev tid. Jeg siger det bare, ingen medlidenhed herfra nÄr det er
Drenge killinger er generelt bare en mundfuld - de er virkelig sjove men nogengange ville det vĂŠre fint at kunne pille batterierne udâŠ
De to ligner et par bĂžllespirer
Jeg er ogsÄ lidt spÊndt pÄ, hvor mange effekter der mÄ lide overlast nÄr vi rammer sommer Frank er her jo ogsÄ og pt er hans stÞrste bedrift, at rykke kradsetrÊet lÞs (gulv til loft) NÄr han med tillÞb fra anden ende af huset kommer med fuld smadder, er der smÊk pÄ landingen
SĂ„dan, boys!
Dig og âŠ
Ja jeg ved faktisk ikke hvem der er synderen, men tydeligvis ikke en jeg har solgt
Vi er taget i sommerhus Det er ikke langt fra vores hjem, da jeg ikke kan fÄ helt fri fra job.
Planen var at jeg skulle kÞre hjem og fodre hver dag, men det er sÄ bÞvlet.
SÄ jeg hentede flokken i middags og de er nu med pÄ ferie
Sugieh har lagt sig til ro under kÞjen⊠sÞvn og hvile er vigtigt i den alder
Hvad sker der nÄr man ikke kan bruge sine penge pÄ udstilling?
Jo man kÞber da noget til fremtidig brug Flappe⊠han er klar
Nu spÞrger jeg rigtig dumt, (Undskyld) men solo er han ogsÄ siameser
Med venlig hilsen beimis ejer
Ja det er han desuden er det ikke et dumt spÞrgsmÄl, for det kan vÊre indviklet, hvis man ikke er genetik-nÞrd
Forklaringen er her fra kuldets trÄd
Som Kamilla skriver sÄ er de hvide siatalere en smule anderledes end andre hvide katte.
Det er genetisk en hvid frakke de kan tage pĂ„ i skabelsenđ
Anoushka er chokolade og bĂŠrer fortynding. SpĂžgelset er under den âhvide frakkeâ blĂ„ orientalsk korthĂ„r. SĂ„âŠ
For at blive siameser skal man have maskegenet fra begge forĂŠldre. Vi ved SpĂžgelset bĂŠrer maske da den ene forĂŠldre er siam.
NÄr han sÄ laver bÞrn med Anoushka vil det vÊre muligt at give masken videre og lave siam, men ogsÄ at lade vÊre og dermed lave orientalsk korthÄr. Det var masken
Farven: Han er blÄ og bÊrer ikke chokoladefarven, sÄ derfor er den ikke i spil. BlÄ er fortyndet sort, og siden Anoushka bÊrer fortynding kan de lave bÄde fortyndede bÞrn (blÄ) eller bÞrn der kun bÊrer fortynding (sort/brunmasket)
Hvis sÄ nogle vÊlger at tage en frakke pÄ i skabelsen, sÄ er det i fÞrste hug Þjenfarven, der afgÞr om det er siam ( blÄ Þjne) eller orientalsk korthÄr ( grÞnne Þjne eller Odd eyed som far)
Men jeg kommer formentlig ikke udenom nogle test af dette kuld, for at vĂŠre helt sikker
Giver det mening
Tak for svar dk sugieh
Ja det giver noget mening skulle lige lÊse det en par gang, mÄ indrÞmme jeg ikke er sÄ meget inde i genetik men nu lÊrte jeg lidt i dag tak
Med venlig hilsen beimis ejer
Jeg prĂžver lige at linke til et lille klip
Virker det?
Det gĂžr for mig
Efter Sugieh har kaldt af os og dÞren er blevet Äbnet til sovekammeret, sÄ gÄr der ikke sÄ lÊnge inden Frank finder sig til rette