Husets knejter 😊

Jeg spår med den nuværende aktivitet, at der fremover vil være en del tosserier, der er værd at dele :smile:
Så Solo og Flappe får en tråd selv :slightly_smiling_face:

Jeg starter hårdt ud med et glansbillede :smile:

26 Synes om

Jeg glæder mig allerede :hugs:

2 Synes om

Hehe… to siamesere og drenge samtidig = trouble :grin:

Den ene knægt jeg havde i kuldet sidste gang der røg til Jylland… han var bare for meget og jeg var i den grad klar til at sende ham videre da det blev tid. Jeg siger det bare, ingen medlidenhed herfra når det er :sweat_smile:

1 Synes om

Drenge killinger er generelt bare en mundfuld - de er virkelig sjove men nogengange ville det være fint at kunne pille batterierne ud…

De to ligner et par bøllespirer

2 Synes om

Jeg er også lidt spændt på, hvor mange effekter der må lide overlast når vi rammer sommer :smile: Frank er her jo også og pt er hans største bedrift, at rykke kradsetræet løs (gulv til loft) :crazy_face: Når han med tilløb fra anden ende af huset kommer med fuld smadder, er der smæk på landingen :joy:

3 Synes om

Så er vi ligesom igang :crazy_face:

13 Synes om

Sådan, boys! :jubiii:

1 Synes om

Dig og … :huh:

1 Synes om

Ja jeg ved faktisk ikke hvem der er synderen, men tydeligvis ikke en jeg har solgt :roll_eyes::smile:

1 Synes om

Vi er taget i sommerhus :clap:t2: Det er ikke langt fra vores hjem, da jeg ikke kan få helt fri fra job.
Planen var at jeg skulle køre hjem og fodre hver dag, men det er så bøvlet.
Så jeg hentede flokken i middags og de er nu med på ferie :heart:

Sugieh er tydelig matriarken. Efter en halv time på deres værelse, åbnede jeg døren og hun førte sine drenge ud i verden :slightly_smiling_face::heart:

Frank og Solo synes det var lidt overvældende…

Flappe gik omgående på opdagelse :smile:

Det tør tøsedrengene også nu :smile:

Sugieh har lagt sig til ro under køjen… søvn og hvile er vigtigt i den alder :heart:

22 Synes om

Hvad sker der når man ikke kan bruge sine penge på udstilling?
Jo man køber da noget til fremtidig brug :sunglasses: Flappe… han er klar :smile::heart:

17 Synes om

Nu spørger jeg rigtig dumt, (Undskyld) men solo er han også siameser :huh: :flushed: :flushed:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Ja det er han :slightly_smiling_face: desuden er det ikke et dumt spørgsmål, for det kan være indviklet, hvis man ikke er genetik-nørd :wink:
Forklaringen er her fra kuldets tråd :slightly_smiling_face:

Som Kamilla skriver så er de hvide siatalere en smule anderledes end andre hvide katte.
Det er genetisk en hvid frakke de kan tage på i skabelsen😉
Anoushka er chokolade og bærer fortynding. Spøgelset er under den “hvide frakke” blå orientalsk korthår. Så…
For at blive siameser skal man have maskegenet fra begge forældre. Vi ved Spøgelset bærer maske da den ene forældre er siam.
Når han så laver børn med Anoushka vil det være muligt at give masken videre og lave siam, men også at lade være og dermed lave orientalsk korthår. Det var masken :wink:
Farven: Han er blå og bærer ikke chokoladefarven, så derfor er den ikke i spil. Blå er fortyndet sort, og siden Anoushka bærer fortynding kan de lave både fortyndede børn (blå) eller børn der kun bærer fortynding (sort/brunmasket)
Hvis så nogle vælger at tage en frakke på i skabelsen, så er det i første hug øjenfarven, der afgør om det er siam ( blå øjne) eller orientalsk korthår ( grønne øjne eller Odd eyed som far)
Men jeg kommer formentlig ikke udenom nogle test af dette kuld, for at være helt sikker :blush:
Giver det mening :wink:

2 Synes om

Tak for svar dk sugieh :slightly_smiling_face:

Ja det giver noget mening skulle lige læse det en par gang, må indrømme jeg ikke er så meget inde i genetik men nu lærte jeg lidt i dag tak

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg prøver lige at linke til et lille klip :slightly_smiling_face:

https://www.instagram.com/p/CL8rxOWnK7v/?igshid=1u9yzw7wxfj1t

Virker det?

10 Synes om

Det gør for mig :hoho:

2 Synes om

Så er der weekend :grinning_face_with_smiling_eyes:

18 Synes om

Efter Sugieh har kaldt af os og døren er blevet åbnet til sovekammeret, så går der ikke så længe inden Frank finder sig til rette :heart:

De to små blæser bare rundt og flår i gardiner mm :crazy_face::grinning_face_with_smiling_eyes:

14 Synes om

Man skulle ikke tro de er et par destroyere… men det er de :grinning_face_with_smiling_eyes:

21 Synes om

Solo har i løbet af natten slået sit ben/pote, så vi skal lige en tur til vet, for at finde ud af, hvor slemt eller ikke slemt det er.
Flappe… han kommer med, fordi han kan :grinning_face_with_smiling_eyes:

13 Synes om