Husets knejter 😊

Og Flappe kom med :joy: Han kunne dÄrligt vÊre i sig selv :joy:
Solo har i nattens mulm og mÞrke danset sÄ moderne at en tÄ er brÊkket og et ledbÄnd eller to i tÄen er rÞget. :crazy_face:

4 Synes om

Hold da op, mÄske du fremover skal slukke for diskokuglen om natten. God bedring til ham. :hjerte:

2 Synes om

@_DK_Sugieh han har da netop bare forsþgt at udfþre en “solo” :wink:

nej, spĂžg til side og god bedring med krĂŠet :slight_smile:

1 Synes om

Lige den del er jeg ret sikker pÄ er ÞnsketÊnkning :smile: Der er blevet ryddet en hylde, der hÊnger i ca 170 cm hÞjde. (De kan, hvis de virkelig VIL, nÄ den fra en vindueskarm) PÄ den var der klodskasser med forskelligt indhold og nogle rammer.
Det lÄ pÄ gulvet i morges, da vi stod op :crazy_face:

4 Synes om

De er vist nogle rigtige drengerĂžve!

Dem skal I nok fÄ meget spas ud af :hoho:

 og det er sikkert ikke sidste skramme han fÄr sig :thinking: :tihi:

1 Synes om

Ja kedelige kan man da ikke kalde dem. :grin:

1 Synes om

Der er ingen tvivl om der bliver gĂ„et til makronerne :tihi: Men jeg er virkelig positiv overrasket over, hvor cool de begge tog bĂ„de kĂžretur og besĂžg hos vet i dag :ok: Ét er at kĂžre med hele flokken sammen med moar, noget andet er at tage afsted alene.
SÄ sÄdan en lidt trÊls anledning, har bare gjort jeg glÊder mig endnu mere til udstilling :slightly_smiling_face: Jeg er sikker pÄ drengene, trods manglende erfaring og trÊning, nok skal synes om det :heart:

7 Synes om

Farmor 1 glÊder sig ogsÄ :wink:

1 Synes om

Flappe fortsĂŠtter den”gode” stil :smile: Jeg gik ud med skrald, og pĂ„ under to minutter havde han liiiige set sit snit til at gĂ„ pĂ„ opdagelse :sunglasses:

Ja, jeg tog ham pÄ fersk gerning pÄ komfuret, men han har stadig et bette bevis pÄ snuden :crazy_face::joy::heart:

14 Synes om

Har du sat “min kat den danser tango” til og spille :grinning:
SĂ„ de to har Ăžvet de fĂžrste trin

Rigtig god bedring med ham

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Flappe er da godtnok en lille nusergĂžj :smiling_face_with_three_hearts: -men hvorfor hedder han Flappe??? :huh:

1 Synes om

Fordi hans Ăžrer flapper :smile: PĂ„ papiret hedder han Dk Sugeih’s Ed Murphy, men Flappe er bare bedre :wink:

4 Synes om

Solo har det allerede bedre idag. Han er stadig trebenet, men kan godt gÄ pÄ borde og til tops i kradsetrÊet :crazy_face:

12 Synes om

SĂ„ er vi fĂŠrdig med smertestillende :flushed: Solo er SÅ kold
 og nĂ„r man kan nakkebide mor og hvĂŠse af storebror, der vil nakke ens legetĂžj sĂ„ er man frisk igen :rolleyes:
Nu er han ikke trebenet lÊngere, og tager fint stÞtte pÄ foden ogsÄ :+1:t2:

12 Synes om

@anne_p du spurgte da de var smÄ, hvornÄr du skulle hente Flappe, og jeg svarede at du formentlig kunne fÄ alle tre om nogle mÄneder
 Det er NU! :crazy_face:
Frank har lige nakket en pose med kiks, jeg skulle have pÄ bordet senere i dag
 Solo har lige gnasket passionsblomstens tykkeste stÊngel over og Flappe
 ja han driblede lige afsted med mit rundstykke :knotten:
HvornÄr kan du vÊre her? Men det er alle eller ingen :smile::sunglasses:

13 Synes om

Det er sĂžrgeligt ikke alle i huset er i delehumĂžr :smile:

10 Synes om

Jamen han mÄ jo godt hos Lars :woman_shrugging:

Lille stakkels omsorgssvigtede Flappe :rolleyes:

1 Synes om

Onde mor

Han kan kĂžbes :smile:

7 Synes om