Og Flappe kom med Han kunne dÄrligt vÊre i sig selv
Solo har i nattens mulm og mÞrke danset sÄ moderne at en tÄ er brÊkket og et ledbÄnd eller to i tÄen er rÞget.
Og Flappe kom med Han kunne dÄrligt vÊre i sig selv
Solo har i nattens mulm og mÞrke danset sÄ moderne at en tÄ er brÊkket og et ledbÄnd eller to i tÄen er rÞget.
Hold da op, mÄske du fremover skal slukke for diskokuglen om natten. God bedring til ham.
@_DK_Sugieh han har da netop bare forsĂžgt at udfĂžre en âsoloâ
nej, spĂžg til side og god bedring med krĂŠet
Lige den del er jeg ret sikker pÄ er ÞnsketÊnkning Der er blevet ryddet en hylde, der hÊnger i ca 170 cm hÞjde. (De kan, hvis de virkelig VIL, nÄ den fra en vindueskarm) PÄ den var der klodskasser med forskelligt indhold og nogle rammer.
Det lÄ pÄ gulvet i morges, da vi stod op
De er vist nogle rigtige drengerĂžve!
Dem skal I nok fÄ meget spas ud af
⊠og det er sikkert ikke sidste skramme han fÄr sig
Ja kedelige kan man da ikke kalde dem.
Der er ingen tvivl om der bliver gĂ„et til makronerne Men jeg er virkelig positiv overrasket over, hvor cool de begge tog bĂ„de kĂžretur og besĂžg hos vet i dag Ăt er at kĂžre med hele flokken sammen med moar, noget andet er at tage afsted alene.
SÄ sÄdan en lidt trÊls anledning, har bare gjort jeg glÊder mig endnu mere til udstilling Jeg er sikker pÄ drengene, trods manglende erfaring og trÊning, nok skal synes om det
Farmor 1 glÊder sig ogsÄ
Flappe fortsĂŠtter denâgodeâ stil Jeg gik ud med skrald, og pĂ„ under to minutter havde han liiiige set sit snit til at gĂ„ pĂ„ opdagelse
Ja, jeg tog ham pÄ fersk gerning pÄ komfuret, men han har stadig et bette bevis pÄ snuden
Har du sat âmin kat den danser tangoâ til og spille
SĂ„ de to har Ăžvet de fĂžrste trin
Rigtig god bedring med ham
Med venlig hilsen beimis ejer
Flappe er da godtnok en lille nusergĂžj -men hvorfor hedder han Flappe???
Fordi hans Ăžrer flapper PĂ„ papiret hedder han Dk Sugeihâs Ed Murphy, men Flappe er bare bedre
Solo har det allerede bedre idag. Han er stadig trebenet, men kan godt gÄ pÄ borde og til tops i kradsetrÊet
SĂ„ er vi fĂŠrdig med smertestillende Solo er SĂ
kold⊠og nÄr man kan nakkebide mor og hvÊse af storebror, der vil nakke ens legetÞj sÄ er man frisk igen
Nu er han ikke trebenet lÊngere, og tager fint stÞtte pÄ foden ogsÄ
@anne_p du spurgte da de var smÄ, hvornÄr du skulle hente Flappe, og jeg svarede at du formentlig kunne fÄ alle tre om nogle mÄneder⊠Det er NU!
Frank har lige nakket en pose med kiks, jeg skulle have pÄ bordet senere i dag⊠Solo har lige gnasket passionsblomstens tykkeste stÊngel over og Flappe⊠ja han driblede lige afsted med mit rundstykke
HvornÄr kan du vÊre her? Men det er alle eller ingen
Jamen han mÄ jo godt hos Lars
Lille stakkels omsorgssvigtede Flappe
Onde mor