Husets knejter 😊

Solo er nu ogsÄ en dejlig dreng :heart:

16 Synes om

Han er bare virkelig som snydt ud af nÊsen pÄ sin far :hjerte:

1 Synes om

Hans Þjenfarve er bedre :sunglasses: og sÄ snakker vi ikke mere om den sag :flojte:

2 Synes om

Han skulle ogsÄ kun koncentrere sig om én farve :wink::sunglasses:

Min klisterkat Frank :heart:

15 Synes om

SÄ er de indledende Þvelser til weekenden gÄet i gang :slightly_smiling_face:
Alle tre drenge er vasket :crazy_face:
Solo synes ikke det er en god ide, men ok nÄr jeg nu siger det.
Frank finder sig i det og synes det er rart, nÄr det er ovre.
Flappe
 :crazy_face::woozy_face: Han sidder pÄ den anden side af dÞren og skriger som en stukket gris, at han er forladt og ogsÄ vil i bad :joy::joy::joy:
Bagefter bliver der pudset efter, jeg gĂžr det tydeligvis ikke ordentligt :smile:

Sugieh ser efter pÄ behÞrig afstand. Vand vil tydeligvis slÄ hende ihjel pÄ en langsom og pinefuld mÄde :smile::heart:

10 Synes om

Der tjekkes grej, om alt er pÄ sin plads i tasken

Idioter! :crazy_face:
Taskerne stÄr ude under trappen og er frit tilgÊngelig - hele tiden-
Men nu er det verdens mest spĂŠndende ting EVER!

11 Synes om

Han kan gĂžre enhver trĂŠt i skallen :woozy_face:
Formentlig fordi han kan


5 Synes om

Hej Alvin :heya: IsÊr om natten, de fÞrste par timer efter jeg er gÄet i seng. Det er Äbenbart det bedste tidspunkt at tygge pap, kradse i ting man ikke mÄ, hoppe op steder man ikke mÄ. Og hvad kan fÄ ham til at stoppe, at jeg sÊtter eller ligger mig i sofaen, sÄ vil han ofte gerne putte op af mig. Men det fÄr jeg dÊlme ikke meget sÞvn af. :doh: SÄdan har det vÊret hver eneste nat siden d. 20 november.

3 Synes om

Flappe ser ud til at vÊre ret kold i mÄsen over reprimander :hoho:

1 Synes om

Ny plads, ny taske, seng, kradsetrĂŠ - hvad det nu er, man flytter :rock:

5 Synes om

Klart Frank :roll_eyes: Samme sekund dvd’en er fjernet, skal du se om du kan mase dig ind pĂ„ den plads vi har skabt kun til dig :crazy_face:

13 Synes om

Flappe: Det mÄ du da ikke Frank - det kunne jeg aldrig finde pÄ :innocent:

3 Synes om

SelvfĂžlgelig, hvad havde du da regnet med? :gruble: :joy:

2 Synes om

Egentligt at det var Flappe der var fĂžrste kat i sprĂŠkken :crazy_face::joy:

5 Synes om

Drengene pÄ show i dag :heart:
Solo som fÞrste mand :slightly_smiling_face: I morgen prÞver vi et sÊt andre hÊnder end mine. Solo synes stadig ikke show er spÊndende og hjÊlper andre hÊnder ikke, sÄ er hans karriere forbi.
Det er et must at katten ogsÄ synes det er sjovt.

Flappe som nummer to :slightly_smiling_face:
Han er heller ikke rutineret eller imponeret, men hans temperament er bedre til det og han skal nok komme efter det. Derom er jeg ikke sÄ meget i tvivl. :+1:t2:

Frank som rosinen i pĂžlseenden :slightly_smiling_face:
Han mangler som de andre rutine, og selvom han ikke er nogen vinderkat, sÄ begynder hans farfars gener at slÄ igennem :heart:
Han er nemlig glad for hÊnder og fremadrettet spÄr jeg ham til at vinde hjerter :heart:

Her hygger vi bare ved buret :blush:

16 Synes om

Og derfor er jeg ikke bekymret for om Flappe kommer efter det :smile:

12 Synes om

Og i dag klarede de det alle tre rigtig fint :heart: Klart bedre end i gÄr.
Flappe fik endda en NOM med pÄ vejen over et par virkelig rutinerede showkatte :clap:t2:


PÄ scenen rendte en ABY med skidtet :wink:men vi var med sÄ langt :heart:

18 Synes om

Det fĂžrste billede af ham fra i dag, er simpelthen intet mindre end genialt, det ansigts udtryk :joy: :inlove:

3 Synes om

Vi havde bur ved siden af det yndigste lille dukkebarn af en chokolademasket siameser pige :heart: BĂ„de Flappe og Solo sagde pĂŠnt “Hej” til hende gennem nettet i gavlen af buret. Hun var snot nysgerrig og virkelig kĂŠr (og smuk!)

Tror han forsÞgte at imponere hende med et rÄt look :joy:

14 Synes om