Husets knejter 😊

En stille stund med sĂžde, smukke, sjove og ikke mindst bindegale Flappe :crazy_face::heart:

17 Synes om

Der er altsÄ noget over Flappe - ikke sÊrt at han tit fÄr det som han vil :hoho:

3 Synes om

Tja jeg tror det er lidt som med hÞnen og Êgget. Flappe fÄr det som han vil, fordi han gÞr nÞjagtig, hvad der passer ham
. eller sÄ er det omvendt :crazy_face::smile::wink:

5 Synes om

Hedder Flapper ogsÄ Flapper pÄ stamtavlen eller har han et mere hÞjtideligt navn til udstillingsbrug? :blush:

Han hedder Ed Murphy pÄ papiret. Efter politikommissÊren i DÞdbringende vÄben :slight_smile:
Jeg havde planer om han skulle kaldes Eddie, men det var ikke helt rigtigt, det gav billeder af @lenschow havanna :slightly_smiling_face:
@anne_p plantede Flappe i mit hoved, og sÄ blev det sÄdan :blush:

5 Synes om

Solo er nu ogsÄ en dejlig dreng :heart:

16 Synes om

Han er bare virkelig som snydt ud af nÊsen pÄ sin far :hjerte:

1 Synes om

Hans Þjenfarve er bedre :sunglasses: og sÄ snakker vi ikke mere om den sag :flojte:

2 Synes om

Han skulle ogsÄ kun koncentrere sig om én farve :wink::sunglasses:

Min klisterkat Frank :heart:

15 Synes om

SÄ er de indledende Þvelser til weekenden gÄet i gang :slightly_smiling_face:
Alle tre drenge er vasket :crazy_face:
Solo synes ikke det er en god ide, men ok nÄr jeg nu siger det.
Frank finder sig i det og synes det er rart, nÄr det er ovre.
Flappe
 :crazy_face::woozy_face: Han sidder pÄ den anden side af dÞren og skriger som en stukket gris, at han er forladt og ogsÄ vil i bad :joy::joy::joy:
Bagefter bliver der pudset efter, jeg gĂžr det tydeligvis ikke ordentligt :smile:

Sugieh ser efter pÄ behÞrig afstand. Vand vil tydeligvis slÄ hende ihjel pÄ en langsom og pinefuld mÄde :smile::heart:

10 Synes om

Der tjekkes grej, om alt er pÄ sin plads i tasken

Idioter! :crazy_face:
Taskerne stÄr ude under trappen og er frit tilgÊngelig - hele tiden-
Men nu er det verdens mest spĂŠndende ting EVER!

11 Synes om

Han kan gĂžre enhver trĂŠt i skallen :woozy_face:
Formentlig fordi han kan

5 Synes om

Hej Alvin :heya: IsÊr om natten, de fÞrste par timer efter jeg er gÄet i seng. Det er Äbenbart det bedste tidspunkt at tygge pap, kradse i ting man ikke mÄ, hoppe op steder man ikke mÄ. Og hvad kan fÄ ham til at stoppe, at jeg sÊtter eller ligger mig i sofaen, sÄ vil han ofte gerne putte op af mig. Men det fÄr jeg dÊlme ikke meget sÞvn af. :doh: SÄdan har det vÊret hver eneste nat siden d. 20 november.

3 Synes om

Flappe ser ud til at vÊre ret kold i mÄsen over reprimander :hoho:

1 Synes om

Ny plads, ny taske, seng, kradsetrĂŠ - hvad det nu er, man flytter :rock:

5 Synes om

Klart Frank :roll_eyes: Samme sekund dvd’en er fjernet, skal du se om du kan mase dig ind pĂ„ den plads vi har skabt kun til dig :crazy_face:

13 Synes om

Flappe: Det mÄ du da ikke Frank - det kunne jeg aldrig finde pÄ :innocent:

3 Synes om

SelvfĂžlgelig, hvad havde du da regnet med? :gruble: :joy:

2 Synes om

Egentligt at det var Flappe der var fĂžrste kat i sprĂŠkken :crazy_face::joy:

5 Synes om