NÄr man har hvide boller og sÊtter sig pÄ de rÄ mursten ![]()
SÞger fodervÊrt ASAP! Med tÄlmodighed som aldrig er set fÞr og et hjem, der mÄ hÊrges ![]()
Solo starter i den ene ende af sofaen sÊtter fart pÄ henover ryglÊn, fortsÊtter via stolens armlÊn og tager et gigantisk spring med fuld smadder⊠og sÄ sidder han der ![]()
Det er denne her beskrivelse
der gÞr at din slags race katte er kommet pÄ min liste over dem jeg vil kigge mere pÄ
Med venlig hilsen beimis ejer
De der kender mig, ved at min tÄlmodighed med misserne er enorm, men pt er selv jeg udfordret ![]()
Indtil i nat/morges hang lyskĂŠden pĂŠnt rundt ved kanten til loftet.
Jeg ved ikke, hvem af dem det er men nogen har haft det sjovt ![]()
Er du sikker pÄ, at det er orientalere - og ikke barylere?
AltsÄ orientalere er det med sikkerhed ikke
Siamesere er en anden sag og de gÄr langt udover, hvad en baryl er ![]()
![]()
Jeg har fÞr skrevet siamesere til nogen og er sÄ blevet belÊrt om, at det var orientalere ![]()
Hvad er forskellen egentlig ?
Det er ikke noget at lade dig gÄ pÄ over
Forskellen er at siamesere har maske og blÄ Þjne, orientalere er fuldfarvede med diverse mÞnstre og har grÞnne Þjne. Bortset fra nÄr siameser tager en hvid frakke pÄ i skabelsen (det gjorde Solo) sÄ har du en hvid siameser (stadig blÄ Þjne) der i gamle dage og for mig stadig hedder en Foregin White
SÄdan meget forenklet forklaret ![]()
Ok⊠Flappe er til udlÄn NU! ![]()
Vi venter pÄ en murer og har ikke pillet mere den end hÞjst nÞdvendigt. Men det er
lige meget, for den ordner Flappe lige ![]()
Men kÊmpe rabalder naturligvis⊠jeg er udfordret! Og barnefaderens ejere fralÊgger sig (naturligvis og forventet) alt ansvar ![]()
Kender godt typen ⊠![]()
Han hjÊlper, nÄ!
Mage til utaknemmelighed⊠![]()
Havde du regnet med andet? ![]()
![]()
Overhovedet ikke ![]()
Jeg elsker simpelthen den her trÄd, og jeg glÊder mig over hvert nyt indlÊg, du opdaterer med
Hvor mÄ det vÊre berigende at have et hus fuld af bÞller og smÄ banditter. I kan da umuligt nogensinde kede jer hjemme hos jer
Tak for de altid mange gode grin af dine skĂžnne og herlige drenge ![]()
BerigendeâŠ. I dag er jeg ikke helt sikker pĂ„ det er mit yndlingsord
Men nej, her er sjĂŠldent kedeligt at vĂŠre ![]()
![]()
I dag blev mit kredslÞb desuden lige testet pÄ den ufede mÄde.
Vi har vinduerne pÄ hasp, og vinduespudseren havde skubbet dem i. Lars havde overset et og jeg kom hjem til et Äbent vindue og en Frank der kundgjorde hÞjt at noget var galt.
Jeg gik i to sekunders panik inden jeg fik kaldt pÄ dem og lukket vinduet i en gal hast.
GÊt hvem manglede⊠Flappe ![]()
NÄ men ud og kalde⊠Flappe gik frejdigt rundt i haven og kom Þjeblikkeligt med hÞj halefÞring da jeg kaldte ![]()
Intet skete og jeg priser mig lykkelig for de reagerer pÄ deres navne og mit Äresystem er robust ![]()
Men nu er jeg da blevet endnu mere hysterisk med vinduer
SĂ„ kan jeg lĂŠre det ![]()
Dagen vil bare ingen ende tage ![]()
Nu er det lille vandspil endegyldigt ude af legen ![]()
De er tÊt pÄ at tilbringe natten i vÊrkstedet, hvis ikke jeg var sikker pÄ de ville vÊre smurt ind i olie i morgen tidlig ![]()
Der mĂ„ da vĂŠre potentiale i de tre gutter til at skrive en dansk udgave af âKatte i husetâ ![]()
Men du kan vel dÄrligt fÄ ro og fred til at skrive med de bavianer omkring dig ![]()
Jeg har skrevet siden jeg fik Sugieh
MÄske, mÄske ikke det bliver til en bog engang
materiale er der nok af, og nĂžjagtig som du sigerâŠ. det er nĂŠrmest umuligt at sidde ved min pc i fred ![]()
Jeg har lige bestilt âKatte i husetâ pĂ„ biblioteket - jeg har lĂŠst den 2-3 gange fĂžr, men den tĂ„ler absolut at lĂŠses igen ![]()
Hvis nogen herinde ikke har lÊst den, sÄ kan den absolut anbefales (ogsÄ selv om du ikke har siamesere) ![]()
Forfatteren hedder Doreen Tovey