Husets knejter 😊

Sikken et drama Flappe kan give :hushed: Godt du fandt ham sÄ hurtigt og kunne fÄ ham kaldt til dig :heart:
En reminder til dig om, at dine drenge er et skridt foran dig :wink: :heart_eyes:

1 Synes om

Den er sÄ god. Jeg fik den da jeg var barn, og elskede den fra fÞrste lÊsning. :hjerte: Den stÄr naturligvis stadig i reolen - omend noget gulnet efterhÄnden. :smiley:

2 Synes om

Syndes nu du skulle rose Flappe, vil bare hjÊlpe med at gÞre muren opmÊrksom sÄ der var en stykke mur der havde skjult revne :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Dagen starter fornuftigt :wink: Rent sengetÞj og det mÄ man godt hjÊlpe med :smile:

17 Synes om

TÊnker pÄ dig
 Var nÞd til at kÞbe denne

Holder du katte nus?

13 Synes om

Hvor er du sĂžd :blush:
Tja nu grÞnlangkÄlsfrokosten blev savet ned af corona, sÄ kan det vÊre jeg mÄ se pÄ noget sensommer hallÞj :slightly_smiling_face: Sommerferien er desvÊrre allerede besat af konfi mm :wink:

5 Synes om

Du har sikkert skrevet det fÞr, sÄ tilgiv mig :surrender:
Hvordan er de tre “brothers in crime” i familie ?

De er brĂždre. Frank har anden far end de to andre.

2 Synes om

Jeg har brĂžlet af grin idag :joy:
Den famĂžse lyskĂŠde blev afmonteret og monteret igen :+1:t2: Uden nogen hjĂŠlp!
Men sÄ rykkede jeg lidt rundt i udestuen og placerede vores to (helt igennem gyselige) havefigurer. Lang historie, men de skal altsÄ vÊre her :smile:
De par figurer har til gengÊld fÄet sÄ mange tÊsk af de to smÄ :joy::joy::joy:
De stÄr jo ved deres legeplads :crazy_face: Jeg har moret mig, men det har mine hjÊlpere ogsÄ :joy:

17 Synes om

I anledningen af vi spiste i udestuen, fik de lov at vÊre i samme rum under vores mÄltid :crazy_face:
Men se nu der
 de var faktisk helt ordentlige :heart::wink:

20 Synes om

De mÄ vÊre syge. Afsted til dyrlÊgen med dem. :tihi:

3 Synes om

Nu vokser trĂŠerne jo heller ikke ind i himlen :joy:

17 Synes om

Vil det sige, at han faktisk ikke mÄ vÊre pÄ bordet?
Har han fÄet det at vide?

:what2:

3 Synes om

Den dag det blev forklaret, var han vist nok ikke hjemme :crazy_face:

4 Synes om

Flappe har lige vÊret pÄ tur :slightly_smiling_face:
Fra Instagram
Jeg skal simpelthen have lavet den indhegning!
Nogen det ligger inde med ca 70 m2 slÄede herregÄrdssten i grÄmix :sunglasses::wink:

10 Synes om

Min dag har vÊret ret meget meeeeh :expressionless: SÄ til aften, da vi kom hjem gav jeg mig i kast med noget fysisk at afreagere pÄ. :sunglasses:
Det er ret intermistisk og sat sammen med strips, men det virker indtil videre og naturligvis kun under opsyn.
Men se lige :slightly_smiling_face: de har adgang til 2x2 meter og jeg ved ikke hvem der er mest glad :heart:

17 Synes om

HĂžje haler - din indsats er godkendt :slight_smile:

1 Synes om

Sugieh vil bare ikke ind igen :smile: Drengene er nemme nok endnu, det krĂŠver bare en drillepind i vinduet :slightly_smiling_face::+1:t2:

2 Synes om

De er drenge, hvad havde du regnet med :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy:

Strips er jo en fantastisk anordning. Men jeg kan nÊsten forstÄ pÄ dig, at der er planer om en mere permanent indhegningslÞsning?

2 Synes om