Husets knejter 😊

Birk så lige billedet og sagde ko :tihi:

7 Synes om

Ha ha ha :lol:

Det er sgu noget af det sjoveste jeg har hørt idag og jeg har lige set det YouTube klip hvor man hører hvordan man udtaler den der by :joy::joy:

4 Synes om

Har han ikke lært at sige “Yoda” endnu…? :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Det er jeg også sikker på Flappe syntes lige der :smile:

2 Synes om

Problemet er jo bare, at med det serviceniveau Lars har sat for søde Flappe, så vil ethvert andet hjem jo være misrøgt af den stakkels kat!

… jeg må da konstatere, at skulle jeg få en styrtblødning og købe en siataler en dag, så tør jeg da næsten ikke få den fra dig :hoho:
Den stakkels kat ville da flytte i protest efter en lille uge, pga livet ville være dybt uretfærdigt herhjemme :hoho: Det er nemlig faktisk ting, man ikke må :open_mouth: det ville stakkels flappe da aldrig overleve :hoho:

1 Synes om

Livet ER uretfærdigt, hvis du spørger Flappe :smile: Hele det setup, hvor han er ekskluderet under vores måltider i køkkenet, gør han øver sig på at græde hjerteskærende højt :smile:

6 Synes om

Gad vide, hvorfor hun sidder og siger de tåbelige lyde?
(det gør jeg fordi de to øverste ikke må lave hulmønster i lamellerne :rolleyes: )

9 Synes om

Flappe, go home…

https://www.facebook.com/groups/2572768146344894/permalink/2924356074519431

7 Synes om

Ja der kan han ikke være med :joy: Jeg følger hende på insta. Så kan man snakke ekstreme katte :flushed:

1 Synes om

De øre skal nok komme op på plads, hun er en dygtig opdrætter, som laver rigtig pæne katte :slight_smile:

Hvis I vil se nogle, hvor ørene aldrig kommer på plads, så skal I kigge i retning af Kina, der er de godt i gang med at en ny race siatalere :frowning:

1 Synes om

Ja de ser godt nok lidt specielle ud derude.

En kattefant :smelter:

2 Synes om

:lol: færdig af grin.dk!
Hvor lang tid skal man lade familien gå i uvished om at Solo har forkærlighed for tandbørster? :lol:
Skal jeg fortælle eller bare sætte glasset med tandbørsterne diskret i skabet :face_with_monocle:
Kæft det er sjovt :lol:
Ja han har formentligt også gnasket på min, men jeg er nok mindre sart på kattekontoen… jeg forudser at mindst én i husstanden får brækfornemmelser :joy:

9 Synes om

Du sætter bare diskret tandbørsteglasset i skabet - hvis de spørger, så fortæller du bare om, hvor mange bakterier der kan kastes flere meter fra toilettet, når der skylles ud :wink:
Så takker de dig for at sætte tandbørsterne bag en låge :slight_smile: Så behøver de aldrig vide at Solo har været på spil :hoho:

(… det er faktisk ikke en gang løgn :ups: Afhængig af skyl og placering, så kan bakterier uden problemer kastes 3-4 meter fra kummen :s: efter jeg læste den undersøgelse kom min tandbørste i en skuffe :ups: )

6 Synes om

Jeg vil æde min gamle hat på, de lurer den :joy: Men pyt, det kan så formentlig komme på “husk at rydde op” kontoen :sunglasses:

1 Synes om

Den forkærlighed deles af Asani. Jeg skal altid holde et vågent øje med ham, hvis han springer op på vasken, når han er med derinde. Han ved godt, han ikke må, men det skal lige prøves alligevel. Sart skal man ikke være, når man har nysgerrige katte :slight_smile:

2 Synes om

Og det er en af årsgerne til at jeg " er allergisk" overfor toiletter hvor låget står åbent…

Jeg lukker altid låget inden jeg skyller ud…

5 Synes om

Vil lige meddele at jeg har købt nye børster :tihi:

8 Synes om

Det vil Solo nok sætte pris på - hvad man ikke gør for de katte :thumbup:

3 Synes om

Vi har slet ikke gjort udestuen forårsklar endnu, men i dag er her åbnet alligevel. Solen står på og her er totalt lækkert herude :heart:
Alle tre knejter er her ude, de små for første gang og det er bare spændende :smile:
Sugieh har smidt sig i solen, der er ingen grund til større ståhej over det :smile:

11 Synes om