Birk sÄ lige billedet og sagde ko
Ha ha ha
Det er sgu noget af det sjoveste jeg har hĂžrt idag og jeg har lige set det YouTube klip hvor man hĂžrer hvordan man udtaler den der by
Har han ikke lĂŠrt at sige âYodaâ endnuâŠ?
Det er jeg ogsÄ sikker pÄ Flappe syntes lige der
Problemet er jo bare, at med det serviceniveau Lars har sat for sÞde Flappe, sÄ vil ethvert andet hjem jo vÊre misrÞgt af den stakkels kat!
⊠jeg mÄ da konstatere, at skulle jeg fÄ en styrtblÞdning og kÞbe en siataler en dag, sÄ tÞr jeg da nÊsten ikke fÄ den fra dig
Den stakkels kat ville da flytte i protest efter en lille uge, pga livet ville vÊre dybt uretfÊrdigt herhjemme Det er nemlig faktisk ting, man ikke mÄ
det ville stakkels flappe da aldrig overleve
Livet ER uretfÊrdigt, hvis du spÞrger Flappe Hele det setup, hvor han er ekskluderet under vores mÄltider i kÞkkenet, gÞr han Þver sig pÄ at grÊde hjerteskÊrende hÞjt
Gad vide, hvorfor hun sidder og siger de tÄbelige lyde?
(det gÞr jeg fordi de to Þverste ikke mÄ lave hulmÞnster i lamellerne )
Ja der kan han ikke vÊre med Jeg fÞlger hende pÄ insta. SÄ kan man snakke ekstreme katte
De Þre skal nok komme op pÄ plads, hun er en dygtig opdrÊtter, som laver rigtig pÊne katte
Hvis I vil se nogle, hvor Þrene aldrig kommer pÄ plads, sÄ skal I kigge i retning af Kina, der er de godt i gang med at en ny race siatalere
Ja de ser godt nok lidt specielle ud derude.
En kattefant
fĂŠrdig af grin.dk!
Hvor lang tid skal man lade familien gÄ i uvished om at Solo har forkÊrlighed for tandbÞrster?
Skal jeg fortĂŠlle eller bare sĂŠtte glasset med tandbĂžrsterne diskret i skabet
KĂŠft det er sjovt
Ja han har formentligt ogsÄ gnasket pÄ min, men jeg er nok mindre sart pÄ kattekontoen⊠jeg forudser at mindst én i husstanden fÄr brÊkfornemmelser
Du sÊtter bare diskret tandbÞrsteglasset i skabet - hvis de spÞrger, sÄ fortÊller du bare om, hvor mange bakterier der kan kastes flere meter fra toilettet, nÄr der skylles ud
SÄ takker de dig for at sÊtte tandbÞrsterne bag en lÄge SÄ behÞver de aldrig vide at Solo har vÊret pÄ spil
(⊠det er faktisk ikke en gang lÞgn AfhÊngig af skyl og placering, sÄ kan bakterier uden problemer kastes 3-4 meter fra kummen
efter jeg lĂŠste den undersĂžgelse kom min tandbĂžrste i en skuffe
)
Jeg vil ĂŠde min gamle hat pĂ„, de lurer den Men pyt, det kan sĂ„ formentlig komme pĂ„ âhusk at rydde opâ kontoen
Den forkÊrlighed deles af Asani. Jeg skal altid holde et vÄgent Þje med ham, hvis han springer op pÄ vasken, nÄr han er med derinde. Han ved godt, han ikke mÄ, men det skal lige prÞves alligevel. Sart skal man ikke vÊre, nÄr man har nysgerrige katte
Og det er en af Ă„rsgerne til at jeg " er allergisk" overfor toiletter hvor lĂ„get stĂ„r Ă„bentâŠ
Jeg lukker altid lĂ„get inden jeg skyller udâŠ
Vil lige meddele at jeg har kĂžbt nye bĂžrster
Det vil Solo nok sÊtte pris pÄ - hvad man ikke gÞr for de katte
Vi har slet ikke gjort udestuen forÄrsklar endnu, men i dag er her Äbnet alligevel. Solen stÄr pÄ og her er totalt lÊkkert herude
Alle tre knejter er her ude, de smÄ for fÞrste gang og det er bare spÊndende
Sugieh har smidt sig i solen, der er ingen grund til stÞrre stÄhej over det