Husets knejter 😊

Drengene pÄ show i dag :heart:
Solo som fÞrste mand :slightly_smiling_face: I morgen prÞver vi et sÊt andre hÊnder end mine. Solo synes stadig ikke show er spÊndende og hjÊlper andre hÊnder ikke, sÄ er hans karriere forbi.
Det er et must at katten ogsÄ synes det er sjovt.

Flappe som nummer to :slightly_smiling_face:
Han er heller ikke rutineret eller imponeret, men hans temperament er bedre til det og han skal nok komme efter det. Derom er jeg ikke sÄ meget i tvivl. :+1:t2:

Frank som rosinen i pĂžlseenden :slightly_smiling_face:
Han mangler som de andre rutine, og selvom han ikke er nogen vinderkat, sÄ begynder hans farfars gener at slÄ igennem :heart:
Han er nemlig glad for hÊnder og fremadrettet spÄr jeg ham til at vinde hjerter :heart:

Her hygger vi bare ved buret :blush:

16 Synes om

Og derfor er jeg ikke bekymret for om Flappe kommer efter det :smile:

12 Synes om

Og i dag klarede de det alle tre rigtig fint :heart: Klart bedre end i gÄr.
Flappe fik endda en NOM med pÄ vejen over et par virkelig rutinerede showkatte :clap:t2:

PÄ scenen rendte en ABY med skidtet :wink:men vi var med sÄ langt :heart:

18 Synes om

Det fĂžrste billede af ham fra i dag, er simpelthen intet mindre end genialt, det ansigts udtryk :joy: :inlove:

3 Synes om

Vi havde bur ved siden af det yndigste lille dukkebarn af en chokolademasket siameser pige :heart: BĂ„de Flappe og Solo sagde pĂŠnt “Hej” til hende gennem nettet i gavlen af buret. Hun var snot nysgerrig og virkelig kĂŠr (og smuk!)

Tror han forsÞgte at imponere hende med et rÄt look :joy:

14 Synes om

Det ka’ du sgu’ da sagtens sige - og sĂ„ fĂžlge det op med et billede, der set herfra lige sĂ„ godt kunne vĂŠre af Yoda - i tĂŠt tĂ„ge
 :fog: :smile_cat: :smirk:

5 Synes om

Jamen det er det eneste billede jeg fik af hende :rolleyes:

1 Synes om

Jeg har fÄet en aflagt vÊgt fra vÊrkstedet. Den har interval pÄ 0,1 gram (malervÊgt)
For en gang skyld, har han ret i den kun er stillet an for deres skyld :smile:

13 Synes om

Det er et fedt motiv pÄ stoffet i nullerputten! :grin:

1 Synes om

Vi fÄr af og til en smoothie. I aften er den lavet af spinat, mango, blÄbÊr, skyr og mÊlk.
Den er beregnet til mennesker :sunglasses:

11 Synes om

Men det ved Lars ikke :wink:

1 Synes om

Tak drenge :roll_eyes:
Af og til tror jeg i leger bowling
. med jer selv :crazy_face:

Det BØR se sÄdan ud, og har vÊret i relativ sikkerhed under trappen. Nu mÄ jeg sÄ finde ny plads til mine pyntemisser :rolleyes:

11 Synes om

Jeg bliver i godt humÞr af ham her :smile: ogsÄ selvom han kan kÞre mig meget trÊt :crazy_face:

19 Synes om

Drengene er dybt fornĂŠrmede over vores fravĂŠr. Solo vil fĂžrst snakke nu og vi var hjemme over middag :smile:

11 Synes om

Nogen har hygget sig med min anatomibog
 Det er dÊlme godt det er levn fra dengang jeg lÊste sygepleje. Den bog vi skal kÞbe koster 750 bobs :flushed: Men jeg mener nu ikke evolutionen er gÄet sÄ stÊrkt at hverken skelet eller celledeling er anderledes end for 10 Är siden :sunglasses:

9 Synes om

Jeg ligger i sofaen og kigger op

pludselig fÞler jeg mig meget usikker
 Sugieh er nemlig ligeglad om der sidder nogen. Hvis hun vil ned, sÄ hopper hun ned :woozy_face:

13 Synes om

Det sner helt skþrt hos os
. Men det er godt fjernsyn :smile:

15 Synes om

:snowflake:Basil synes ogsÄ snefnug er go underholdning :grin:

1 Synes om

Vores underviser har corona, sÄ jeg har vÊret i hjemmeskole via Teams.
Sidst var det ret besvĂŠrligt, for der var nogen der havde voldsom travlt med at deltage meget aktiv i skrivning :crazy_face:
SÄ  man kĂžber guf-mad og voldfodrer dem inden mĂždet starter og tĂĄ daaaaaa :smile:

Og der ér jo altid plads til en der vil vÊre med :blush:

20 Synes om

Og vi er hermed startet pÄ weekend :smile:

16 Synes om