Det er tid til at solen allerede har meget magt i udestuen
Vi er nogle stykker der bare elsker det
Jeg har vÊret pÄ barselsbesÞg i dag
En lille dreng pÄ 4 uger, der heldigvis er afsat
I samme hus var en pige i lÞb, sÄ det kan nok vÊre der var kÞ for at lÊse post da jeg kom hjem
Flappe elsker ogsÄ sin far
LĂŠg lige mĂŠrke til at det ikke er den hvide som ikke har nogen knogler
Der ligger en hovedlÞs krop og sÄ et lÞst hoved i bunden Det var lidt svÊrt lige i fÞrste omgang at finde ud af, hvilket hoved der hÞrte til hvilken kat
Det er fÞrst nu det gÄr op for mig, at billedet er i forkert trÄd Undskyld, Luise
Jamen det er da god inspiration til mine knejter
Hehe⊠de er sÄ hÄrde ved hinanden, de drengebÞrn. 3 drenge i kuldet denne gang⊠ellers har jeg kun haft en knÊgt
âŠog tĂžspigebarnet skal nok blive en hĂ„rd nyser for hun fĂžlger godt med de andre banditter
Det kan godt vÊre de er noget kradsbÞrstige nÄr de er 15-18 uger, og det er de Men nÄr de rigtig lÞmler, bliver der uddelt timeout. Den del stÄr Sugieh og jeg for
Der er kun ét sted til de r*vbananer og det er skammekrogen!
Frank Äbnede yderdÞren og de to smÄ tog pÄ strejf Frank er sÄ ikke klogere end han brÞlede, at der var noget galt!
Mig afsted i bare tĂŠer og natkjole med drillepind og hĂžj puls.
Solo var hurtigt inde, han viste godt det ikke var ok.
Men sÄ er der jo Flappe
Han havde transmogriffet sig til Dr Livingstone og havde slet ikke travlt
Han er heldigvis ogsÄ sÄ tilpas nysgerrig, at en pind fra en buksbom var mere spÊndende end, hvad end han havde snotten i
5 minutters springtur kan alligevel gÞre kÄl pÄ ham
Godt vÊre at det er mig der er paranoid, men efter jeg fandt ud af at Emina kunne Äbne dÞre, har min hoveddÞr vÊre lÄst 24/7. OgsÄ hvis jeg bare skal i postkassen. Alvin kan ikke Äbne dÞre, men nu er jeg ligesom inde i vanen, sÄ jeg forsÊtter, og hellere lÄse en gang for meget, end en gang for lidt.
Godt Frank trods alt sladrede om hans og de andres unoder, og at du fik dem ind igen! SÄ har du vel ogsÄ haft spÊnding nok for i dag!
Det lykkes kun fordi hÄndtaget ikke var drejet helt op (3 punkts lukning)
SĂ„ kan han nemlig ikke
Men nej tak ikke mere spĂŠnding i dag
Yeah right til den sidste del af den sĂŠtning