Husets knejter 😊

Oh well
 I dag har det blÊst en del, sÄ indhegningen er ikke sÄ interessant. Til gengÊld har solen varmet lillestuen sÄdan op, at vi mÄtte Äbne et vindue.
I guder, sÄdan et cirkus :rolleyes:

og sÄ lukkede jeg bare vinduet igen :dokdok:

17 Synes om

Jeg ved ikke helt, hvad Flappe synes er sÄ sjovt, men han er da ved at dÞ af grin :smile:

17 Synes om

Ja ja, han var nyvasket i onsdags :roll_eyes:
Han fÄr jÊvnligt den plet. Det er altsÄ noget indenfor, men derefter jeg blank :face_with_monocle:
PÄ den anden side, sÄ kan jeg hÄbe pÄ dommeren synes dalmatinere er pÊne :sunglasses::smile:

13 Synes om

Den lille baryl har gjort det igen :heart:
Flappe rendte i dag med en BOB 2 pÄ Racekattens udstilling i BirkerÞd :heart:
Jeg er SÅ stolt og SÅ trĂŠt efter en lang, sjov og dejlig dag :smile: Anne og jeg er gĂ„et til ro og tjaaaaa der er andre der formentlig ogsĂ„ sover godt i nat :crazy_face:

19 Synes om

Basil er oz dalmatiner plettet bare med hvid :joy:Jeg er vild med det​:heart:

1 Synes om

Hvad skal vi stille op med de bĂŠster :joy::heart:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med Flappe og hans nye prĂŠmie, han er en dygtig dreng :smil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Tillykke :trophy:

Fedt kĂŠmpe tillykke :denmark:

1 Synes om

SĂ„ landede vi i BĂŠlum.
En helt enestÄende weekend er forbi :heart:
I dag fik alle 3 en NOM med pÄ vejen :flushed: Det var en stor overraskelse isÊr med Frank, der bare har alt for lidt farve pÄ sine forpoter.
Flappe var ved en ny dommer, en sÞd dame, der skamroste Flappe, sÄ det var nÊsten pinligt, men kun nÊsten :sunglasses::smile:
Som bÄde fredag og lÞrdag, bar sÞndagen ogsÄ prÊg af alt for lidt sÞvn og deraf rÊddi mange grineflip :joy:
Men men men
 Flappe rendte med endnu en BIS :muscle:t2::+1:t2::clap:t2::heart: Og nÊsten endnu vildere, sÄ fik Frank en stemme pÄ scenen!
Igen har vi hygget, snakket, grinet og bare haft det super sjovt. Ligesom udstilling skal vĂŠre :+1:t2:
Desuden har der vĂŠret masser af flĂždeskum :heart:

14 Synes om

18 Synes om

En stort tillykke med det hele :flag:, og lyder til det har vĂŠret en rigtig dejligt weekend for jeg alle :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

Fedt, stort tillykke :denmark: Det er da gÄet rimelig godt for siataler folket :muscle:

Stort tillykke igen. Jeg ville gerne have vĂŠret med, men I klarede jer vist fint uden tolken :wink::wink:

NÄr hele kasernen skal gÞres ren, er det velovervejet fra min side :woozy_face:
Til gengĂŠld skorter det ikke med velmenende hjĂŠlp :crazy_face:

Hvad puster du for? Der er meget at gþre endnu

Ja der mangler lige lidt her

Hey! Kom lige ind i kampen! :smile: JEG er ikke fĂŠrdig endnu :roll_eyes:

13 Synes om

NÄr man ikke helt kan bestemme sig for om man vil sove eller lege :crazy_face:

https://www.instagram.com/tv/CdNM8cQlrvu/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

6 Synes om

Regnvejrsdag giver plads til regnvejrshygge efter skoletid :heart:

15 Synes om

Drengene er skyld i meget, men gamle mutter vil nu ogsÄ gerne vÊre med i lektielÊsning :crazy_face:

16 Synes om

Nogle dage er tanken om exo ikke sÄ lang vÊk :sunglasses: Han mÄ vÊre udprÊget boglig begavet, for efter at vÊre sprunget op pÄ skabet via vindueskarmen, cirklede han rundt og vrÊlede i nogle minutter fÞr han endte med at springe direkte ned pÄ gulvet med et hult drÞn :crazy_face:

14 Synes om

Lille spejl pÄ vÊggen der

16 Synes om