Husets knejter 😊

Nu er det for alvor godt vejr, og Sugieh har altså privilegier alene grundet hendes alder :heart:
I formiddag var vi på tur. Hun bare elsker det og er rigtig god til at gå i sele. Hun plager ikke, men hun ved, hvad der skal ske, når jeg finder sele og snor frem :smile:

Første stop, sandbad i muldvarpeskud :smile:


Dufte og smage og smage og dufte :smile:

Flaglinen slog mod stangen, hvilket var meget fascinerende :smile:
Jeg ved ikke helt, hvem af os der nyder de få ture mest :heart: Men gåtur med Sugieh er bare noget helt særligt :blush:

20 Synes om

Årh så hyggeligt det ser ud :slight_smile:

Gåtur med “den gamle” kan altså noget - det gjorde Yasha og jeg også en del i, når vejret var godt :slight_smile:

7 Synes om

Det er super hyggeligt for ja de der aldrende damer og herrer kan bare noget særligt :slight_smile:
Det er en flexline med 8 m hun har på, men vi to tosser følges gerne ad ben ved ben, mens vi snakker sammen om hvad vi ser :wink: :heart:

11 Synes om

Det var gamle Snehvide, der lærte mig, hvordan man går tur… :wink:


Snehvide, 28.08.2010

18 Synes om

Jeg ved ikke om drengene prøver at efterkomme mit store ønske om killinger :face_with_monocle: I så fald er de ret optimistiske :joy:

Men det er faktisk lidt interessant. Frank og Solo blev chippet samme dag. Frank er nu helt fertil igen, hvor Solo ikke har skyggen af testikler eller fertil adfærd. Der er i hvert fald stor forskel på afbrændertiden hos den enkelte kat.
Men… venter stadig på den rigtige pige, så Frank må lige have en ny i mellemtiden :smile:

15 Synes om

Miras veninde fik et super skud af Flappe i dag :heart:

20 Synes om

Han er en lækkermås ham Flappe🤩

1 Synes om

Nærmest flydende i varmen :smile:

19 Synes om

Frank har fået ny chip, og sover huggerten ud. :heart:


Han bliver passet godt på :+1:t2:

17 Synes om

Stadig med lidt tømmermænd men ret cool med armen i karmen som man siger :sunglasses::joy:

20 Synes om

Vi hygger med landskamp :slightly_smiling_face:

Men så kom jeg til at flytte mit ben :flushed:
Så skal jeg da love for jeg blev lagt på is :woozy_face:

17 Synes om

4 kg Flapøre :heart:

21 Synes om

:smelter: :hjerte: Smækker lækker 4 kg

1 Synes om

Anarkisten benyttede sig ikke af sin status i dag… heldigvis!
Jeg kørte en kort smut til købmanden og opdagede da jeg kom hjem, at jeg havde glemt at lukke til haven :dokdok:
Men jeg kom hjem til det her :smile:

Der er 26 grader i Bælum nu og solen bager direkte ned i indhegningen, så nogen har trukket sig :joy:

16 Synes om

Nå men i dag har jeg trimmet græsset i indhegningen. Det er der sådan set ikke noget nyt i, men….
Er i klar over, hvor stort et overgreb det er? :flushed:
Nyslået græs er næsten ligeså slemt at gå på som regnvejr!
Solo ville godt liiiiiige have fat i det bæst efterfølgende

Flappe gik aldeles amok! :joy: Han sprang ud og konstaterede at det stadig var skrækkeligt at røre ved og tog så på raid rundt i hele huset :joy:

Jeg satte stolen frem og havde forestillet mig en halv time i solen, da jeg kom ud til det her :crazy_face:

20 Synes om

Mener de virkelig at deres poter for sarte til nyslået græs!? Eller er det deres hoveder der er noget galt med? :joy:

Ps. elsker deres underholdningsværdi!!! :kissing_heart:

2 Synes om

Jeg må indrømme, at det efterhånden er en slet skjult hemmelighed at de ikke tilhører kategorien “normal” :sunglasses: Til gengæld er de som du har ganske ret i, temmelig underholdende :joy::heart:

3 Synes om

Alvin er ikke helt i samme klasse som dine, men han gør unægtelig hvad han kan for at underholde her hjemme. :grin:

3 Synes om

De er gale, de siatalere! ( :arrow_left: bevidst udråbstegn :smile: )
I øvrigt er ham Solo da virkelig blevet en flot ung fyr. :heart_eyes:

4 Synes om

Siamesere er elegante katte… siamesere er elegante katte… siamesere er elegante katte… :kryds:

Siamesere er søde katte :crazy_face:

16 Synes om