Nu er det for alvor godt vejr, og Sugieh har altsÄ privilegier alene grundet hendes alder
I formiddag var vi pÄ tur. Hun bare elsker det og er rigtig god til at gÄ i sele. Hun plager ikke, men hun ved, hvad der skal ske, nÄr jeg finder sele og snor frem
Flaglinen slog mod stangen, hvilket var meget fascinerende
Jeg ved ikke helt, hvem af os der nyder de fÄ ture mest Men gÄtur med Sugieh er bare noget helt sÊrligt
Det er super hyggeligt for ja de der aldrende damer og herrer kan bare noget sĂŠrligt
Det er en flexline med 8 m hun har pÄ, men vi to tosser fÞlges gerne ad ben ved ben, mens vi snakker sammen om hvad vi ser
Men det er faktisk lidt interessant. Frank og Solo blev chippet samme dag. Frank er nu helt fertil igen, hvor Solo ikke har skyggen af testikler eller fertil adfÊrd. Der er i hvert fald stor forskel pÄ afbrÊndertiden hos den enkelte kat.
Men⊠venter stadig pÄ den rigtige pige, sÄ Frank mÄ lige have en ny i mellemtiden
Anarkisten benyttede sig ikke af sin status i dag⊠heldigvis!
Jeg kĂžrte en kort smut til kĂžbmanden og opdagede da jeg kom hjem, at jeg havde glemt at lukke til haven
Men jeg kom hjem til det her
NĂ„ men i dag har jeg trimmet grĂŠsset i indhegningen. Det er der sĂ„dan set ikke noget nyt i, menâŠ.
Er i klar over, hvor stort et overgreb det er?
NyslÄet grÊs er nÊsten ligesÄ slemt at gÄ pÄ som regnvejr!
Solo ville godt liiiiiige have fat i det bĂŠst efterfĂžlgende
Jeg mĂ„ indrĂžmme, at det efterhĂ„nden er en slet skjult hemmelighed at de ikke tilhĂžrer kategorien ânormalâ Til gengĂŠld er de som du har ganske ret i, temmelig underholdende