Husets knejter 😊

Nu er det for alvor godt vejr, og Sugieh har altsÄ privilegier alene grundet hendes alder :heart:
I formiddag var vi pÄ tur. Hun bare elsker det og er rigtig god til at gÄ i sele. Hun plager ikke, men hun ved, hvad der skal ske, nÄr jeg finder sele og snor frem :smile:

FĂžrste stop, sandbad i muldvarpeskud :smile:

Dufte og smage og smage og dufte :smile:

Flaglinen slog mod stangen, hvilket var meget fascinerende :smile:
Jeg ved ikke helt, hvem af os der nyder de fÄ ture mest :heart: Men gÄtur med Sugieh er bare noget helt sÊrligt :blush:

20 Synes om

Årh sĂ„ hyggeligt det ser ud :slight_smile:

GĂ„tur med “den gamle” kan altsĂ„ noget - det gjorde Yasha og jeg ogsĂ„ en del i, nĂ„r vejret var godt :slight_smile:

7 Synes om

Det er super hyggeligt for ja de der aldrende damer og herrer kan bare noget sĂŠrligt :slight_smile:
Det er en flexline med 8 m hun har pÄ, men vi to tosser fÞlges gerne ad ben ved ben, mens vi snakker sammen om hvad vi ser :wink: :heart:

11 Synes om

Det var gamle Snehvide, der lÊrte mig, hvordan man gÄr tur
 :wink:

Snehvide, 28.08.2010

18 Synes om

Jeg ved ikke om drengene prÞver at efterkomme mit store Þnske om killinger :face_with_monocle: I sÄ fald er de ret optimistiske :joy:

Men det er faktisk lidt interessant. Frank og Solo blev chippet samme dag. Frank er nu helt fertil igen, hvor Solo ikke har skyggen af testikler eller fertil adfÊrd. Der er i hvert fald stor forskel pÄ afbrÊndertiden hos den enkelte kat.
Men
 venter stadig pÄ den rigtige pige, sÄ Frank mÄ lige have en ny i mellemtiden :smile:

15 Synes om

Miras veninde fik et super skud af Flappe i dag :heart:

20 Synes om

Han er en lĂŠkkermĂ„s ham FlappeđŸ€©

1 Synes om

NĂŠrmest flydende i varmen :smile:

19 Synes om

Frank har fÄet ny chip, og sover huggerten ud. :heart:

Han bliver passet godt pÄ :+1:t2:

17 Synes om

Stadig med lidt tĂžmmermĂŠnd men ret cool med armen i karmen som man siger :sunglasses::joy:

20 Synes om

Vi hygger med landskamp :slightly_smiling_face:

Men sÄ kom jeg til at flytte mit ben :flushed:
SÄ skal jeg da love for jeg blev lagt pÄ is :woozy_face:

17 Synes om

4 kg FlapĂžre :heart:

21 Synes om

:smelter: :hjerte: SmĂŠkker lĂŠkker 4 kg

1 Synes om

Anarkisten benyttede sig ikke af sin status i dag
 heldigvis!
Jeg kĂžrte en kort smut til kĂžbmanden og opdagede da jeg kom hjem, at jeg havde glemt at lukke til haven :dokdok:
Men jeg kom hjem til det her :smile:

Der er 26 grader i BÊlum nu og solen bager direkte ned i indhegningen, sÄ nogen har trukket sig :joy:

16 Synes om

NÄ men i dag har jeg trimmet grÊsset i indhegningen. Det er der sÄdan set ikke noget nyt i, men
.
Er i klar over, hvor stort et overgreb det er? :flushed:
NyslÄet grÊs er nÊsten ligesÄ slemt at gÄ pÄ som regnvejr!
Solo ville godt liiiiiige have fat i det bĂŠst efterfĂžlgende

Flappe gik aldeles amok! :joy: Han sprang ud og konstaterede at det stadig var skrÊkkeligt at rÞre ved og tog sÄ pÄ raid rundt i hele huset :joy:

Jeg satte stolen frem og havde forestillet mig en halv time i solen, da jeg kom ud til det her :crazy_face:

20 Synes om

Mener de virkelig at deres poter for sarte til nyslÄet grÊs!? Eller er det deres hoveder der er noget galt med? :joy:

Ps. elsker deres underholdningsvĂŠrdi!!! :kissing_heart:

2 Synes om

Jeg mĂ„ indrĂžmme, at det efterhĂ„nden er en slet skjult hemmelighed at de ikke tilhĂžrer kategorien “normal” :sunglasses: Til gengĂŠld er de som du har ganske ret i, temmelig underholdende :joy::heart:

3 Synes om

Alvin er ikke helt i samme klasse som dine, men han gĂžr unĂŠgtelig hvad han kan for at underholde her hjemme. :grin:

3 Synes om

De er gale, de siatalere! ( :arrow_left: bevidst udrÄbstegn :smile: )
I Ăžvrigt er ham Solo da virkelig blevet en flot ung fyr. :heart_eyes:

4 Synes om

Siamesere er elegante katte
 siamesere er elegante katte
 siamesere er elegante katte
 :kryds:

Siamesere er sĂžde katte :crazy_face:

16 Synes om