Husets knejter 😊

Bare rolig, det ene der er tilbage er knĂŠkket :joy: SĂ„ forventer det ryger som en rokketand i lĂžbet af natten :crazy_face::joy:

5 Synes om

Oh well here we go
 :grin: Anne og jeg har vĂŠret pĂ„ sommerferie i Ølstykke sammen med 5 katte.
Vi overnattede denne gang ikke pÄ Tangloppen men i stedet pÄ Borrevejle Hyttotel :slight_smile: Oplevelsen der var af blandet kvalitet :rolleyes:
Annes hytte var nyere og ret fin, min hytte var en typisk hÄndvÊrkerhytte i temmelig middelmÄdig standart :grin: Hygiejnen var, bortset fra badevÊrelset, sÄ som sÄ og min kÞjeseng var 70 cm bred og udstyret med en skummadras. SÄ jeg havde et par nÊtter dejavu til barndommens ture pÄ lejrskole. :tihi:
Til gengÊld var der bÄde grillbar og SPAR kÞbmand under 100 meter fra vores hytter, det var skÞnt, sÄ vi ikke skulle kÞre for at fÄ aftensmad. :rock:
Vi ankom fredag, blev installeret og som altid fejrede mine drenge ekkoet og bÞd SjÊlland velkommen og sÞvnen lod vente pÄ sig og som altid, var vi mere dÞde end levende lÞrdag morgen, da vi drak kaffe kl 5.30 :rolleyes:

Samtisning
 fÞrst den ene vej og sÄ den anden vej
 :grin:

Vi kÞrte den lille halve time vi havde til hallen og fik stillet grej og katte an. :slight_smile: Jeg havde grundet dommere og konkurrenter ikke regnet med det helt store, og siden Kamilla ikke var med som totalisator mÄtte Anne i gang :slight_smile: Jo jo privatsekretÊr, det er da luksus :tihi:

Vi fik hilst pÄ alle vores venner og konkurrenter, der er bare altid en dejlig stemning og jeg bliver glad indeni, nÄr jeg er i en showhal!

Frank var med for forhÄbentlig at fÄ de sidste to certifikater, sÄ han kunne blive International Champion :kryds: Solo var med af samme Ärsag, og derefter er deres karriere slut. Frank fordi han mangler farve pÄ forbenene, Solo fordi han ikke synes det er sjovt.
Flappe havde nogle seriĂžse modstandere, bla. en brunmasket siameser, der er BOB 1 og DSM.
Men ikke desto mindre blev alle tre drenge NOM :rock: Franks var godt nok nem, for hans konkurrent var ABS’et :wink: Men de andre to havde god konkurrence :thumbup:
Det endte jo sÄ med at alle mine drenge skulle pÄ scenen Solo og Frank endda mod hinanden og en seriÞst vindende ABY. Det resultat var naturligvis ikke overraskende, men Solo fik en stemme, og det var fedt! :dans:
Frank havde lige inden sceneshowet elsket Flappes knurhÄr vÊk, og kÞnt var det ikke
 slet ikke nÄr man deltager i en skÞnhedskonkurrence :rolleyes:

Flappe havde fÞlgeskab af en ABY og den smukke brunmaskede siam. Flappe fik alle stemmer :yatta: og sÄ skulle han sammenlignes med en REX hunkastrat. Flappe blev BIS :rundtosset: og var med til BOB. AltsÄ den dreng
 han tager rÞven pÄ mig den ene gang efter den anden :lovelove: Flappe blev BOB 5 og jeg voksende omkring en meter eller to :hjerte:

Dagen var ved at vÊre forbi og Anne og jeg glÊdede os endnu engang over grillen ved hytterne :slight_smile: Der var ikke krudt til andet end hente grillsnask, spise og gÄ i seng :grin:
Natten til sÞndag besluttede Solo sig til at gÄ basserk mellem kl 2 og 4 :besvimer: Noget udenfor havde givetvis trigget ham for han pustede sig op og var virkelig hankattegal. Han skreg i to stive timer og jeg var fÄ minutter fra at pakke sammen og gÄ over til Anne og sove :grin: Men det blev da til sammenlagt smÄ 5 timer pÄ Þjet for mig :tihi:

SĂžndag skulle Frank mĂžde en hard core ABY, der vinder stort set alt. Han har mĂždt ham fĂžr, og der er ingen tvivl om han er en hammer smuk kat. SĂ„ ingen forventninger om andet end et certifikat, og det er helt ok! Det er ikke en skam at tabe til en smuk kat!
Men dommeren var glad for Frank
 Hans stÞrrelse, hans temperament, hans klassiske look og sÄ fik han lige en NOM
 :besvimer: Det var tÊt pÄ ligesÄ syret som da Flappe blev BOB :grin: Han fik selvfÞlgelig lÊsterlige tÊsk pÄ scenen af den spottede orientaler Solo tabte til, men han var der og det tÊller :tihi:

Solo tabte NOM til en spottet orientalsk korthÄr, sÄ han kunne holde fri og knalde brikker i buret :hjerte: Flappe fik ogsÄ en NOM og skulle igen pÄ scenen.
Der rendte han igen med stemmerne og skulle i direkte konkurrence med Annes Bree :hjerte: Det er det fedeste ved at have veninder
 naturligvis þnsker vi begge vores kat vinder, men vi bliver lige glade for hinandens succes :jubiii: Flappe blev BOX og Bree gik videre og endte med en flot BOB 2 :yatta:

Sikke en weekend! :grin: Mine forventninger blev i den grad gjort til skamme og flÞdeskummet sprÞjtede ogsÄ ud over denne udstilling :hjerte:
Jeg har haft endnu en fantastisk kattesommerferie med elendig sĂžvn, hygge, grin, gode besĂžg, mĂžde med kendte og mindre kendte mennesker, nye og kendte dommere og i det hele taget bare en herlig weekend :thumbup:

19 Synes om

Stort tillykke :flag: med de forrygende resultater. :thumbup:

1 Synes om

Jeg synes det er sÄ fedt og kÊmpe tillykke :flag:

I det hele taget synes jeg da de orientalske racer var ret godt reprÊsenteret pÄ scenen.

SĂ„ hyggeligt at se jer igen
 :slight_smile:

1 Synes om

Tak :tak: for en meget levende beskrivelse af jeres sommerferie, og stort tillykke med dine dejlige drenge :flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Absolut :clap:t2: Gammel kat IV havde en flot weekend i antal reprÊsenteret bÄde pÄ scene og ikke mindst pÄ selve udstillingen :heart: Det er skÞnt det er begyndt at vende lidt :+1:t2:

2 Synes om

Stort Tillykke :trophy:

1 Synes om

Stort tillykke med resultaterne :confetti_ball::tada::denmark:, og I har overnattet i mit gamle hood ( jeg er vokset op i Lyndby, som ligger 2,5 lÊngere nordpÄ i Hornsherred) :sunglasses:

1 Synes om

KĂŠmpe tillykke :smiley: :flag: Hvor reprĂŠsenterede I Jylland flot :smiley: Vi ses i Skive :slight_smile:

2 Synes om

Mange tak for gratulationer :heart::smile:
Jeps, Flappe og jeg kommer til Skive begge dage.
Vi mÄ nyde nÄr der kun er en god time til hallen :clap:t2:

7 Synes om

Godt vi er kommet over weekenden :crazy_face:

16 Synes om

BlĂŠre-billede fra weekenden :smile:

21 Synes om

Moaarrrrrrrr den er gÄet i stykker :disappointed:
Frank fangede en flakser :clap:t2: dygtig dreng :smile:

17 Synes om

Mens Flappe holder vagt i et muldvarpeskud
 tager gammelmutter det mere afslappet :heart:

17 Synes om

Solo pÄ det billede. :hjertekat: Jeg elsker at se orientaler i profil.

5 Synes om

SÄ skal du ogsÄ fÄ Frank :heart::wink: i nÊsten profil

15 Synes om

Jeg ved ikke hvor han har vÊret :woozy_face: men hÄber det er samlet op udenfor :smile:

13 Synes om

FÄ lige det der drypperi til at gÄ vÊk :roll_eyes:

14 Synes om

NÄ det formÄede du ikke :roll_eyes:

SÄ mÄ dagen gÄ her
 :heart:

17 Synes om

I gÄr var det Solos tur til ny chip :slightly_smiling_face:
Det gÄr bare godt nÄr man mÄ sove rusen ud mellem venner :smile:

15 Synes om