Husets knejter 😊

I silende regn en dag, hvor der ikke nÄr at blive rigtigt lyst, er der intet andet at foretage sig

Siameser-sĂžndag, helt bogstaveligt i lag :smile:

18 Synes om

GrillsĂŠsonen er ikke helt ovre endnu :smile:

15 Synes om

En lang og sjov dag pÄ mange mÄder er forbi. :smile::heart: Flappe og jeg har vÊret i Skive og haft en fest, nok egentligt mest mig :joy: Men jeg har ogsÄ grinet, sÄ jeg nÊr tabte Flappe :joy:
Til gengÊld har det vÊret en ABY fest, sÄ Flappe nÞjedes med sit certifikat og i morgen, nÄr det gÄr lÞs igen, bliver med samme resultat :wink:
Men pyt, vi snupper flÞdeskummet pÄ SjÊlland :sunglasses:

Jeg kĂžbte frisk katteurt med hjem og Frank har vĂŠret i Himmeriget :joy::joy:

19 Synes om

Jord er Äbenbart bare bedre end grÊs :crazy_face:

14 Synes om

Ja for enhver kat ved jo, man fÄr mere ros for at slÊbe jord ind, end grÊs :smirk_cat:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Ville de bare blive siddende til gulvet er tÞrt, sÄ ok

Men rally pÄ vÄde gulve er det nye sort :roll_eyes::joy:

14 Synes om

Sugieh er slet ikke tilfreds over Flappe sidder og venter sammen med hende :joy:
Der er fÄ, der i den grad med hele kroppen kan signalere utilfredshed :heart:

22 Synes om

Men Flappe er selvfĂžlgelig fuldstĂŠndig blind for den slags signaler? :hoho:

3 Synes om

FuldstĂŠndig :smile:

Jeg ved ikke, hvad det er for en larve heller ikke, hvor pokker den er kommet fra, men nu er den lukket ud og drengene leder meget intenst efter den :smile:

23 Synes om

SÄ har hende der med knalder i tasken vÊret pÄ besÞg igen :joy::heart:

17 Synes om

Nu blev du lige til min mormor. Det udtryk har jeg vist ikke hĂžrt, siden jeg var barn :hoho:

5 Synes om

Det var faktisk @Lykke der brugte det engang her i trÄden :smile: (341)

5 Synes om

Ah, okay - Lykke kommer ogsÄ fra samme omrÄde som min mormor :hoho:

2 Synes om

Jeg havde en Knalde-bedste som barn :smile: Min rigtige mormor, Misse-bedste, boede meget langt fra os, sÄ Knalde-bedste var min reserve :wink:
Hun boede lige overfor og lÊrte mig at spille Ludo :smile: NÄr dagens seance var slut, mÄtte jeg vÊlge 5 knalder :heart: Der var vingummibamser, flÞdekarameller og lakridskatte :blush: sÄ knalder er heller ikke ukendt for mig :wink:

5 Synes om

I gÄr var vi pÄ Þen pÄ dobbeltudstilling :+1:t2:
Jeg har aldrig prÞvet konceptet fÞr, men det virker sÄdan set ret godt, hvis man ikke har for mange katte med :smile:
Racekatten skal have kÊmpe ros for bÄde antal dommere og dommerfordelingen. Det gÞr bare konkurrencen spÊndende og dermed ogsÄ sjovere :clap:t2:
Flappe fik sine certifikater og en nominering med pÄ vejen, sÄ den del var lige som det skulle vÊre :+1:t2: Lidt flÞdeskum blev det til :wink:
Han ramte ogsÄ en ny titel og er nu Grand International Premier :heart:
Jeg tror han er pÊnt ligeglad, men jeg er stolt af min blÄ dreng :smile::heart:

22 Synes om

:smil: Et stort tillykke med den nye titel til flappe og dig :flag:

Med venlig hilsen

Nogle dage er det bare vejr til at putte pÄ sin storebror :heart:

19 Synes om

I gÄr aftes lagde jeg en drillepind op bag kalenderen, da jeg mente legen var slut.
I morges da vi stod op, strĂžg Solo ud og satte sig der og klagede i 20! minutter over den ikke var tilgĂŠngelig :smile:
Det er muligt han er en kryster, men hovedet fejler ikke noget :heart:

19 Synes om

Man skulle tro han var i familie med Brian :crazy_face::joy::heart:

15 Synes om