I silende regn en dag, hvor der ikke nĂ„r at blive rigtigt lyst, er der intet andet at foretage sigâŠ
Siameser-sĂžndag, helt bogstaveligt i lag
En lang og sjov dag pÄ mange mÄder er forbi. Flappe og jeg har vÊret i Skive og haft en fest, nok egentligt mest mig
Men jeg har ogsÄ grinet, sÄ jeg nÊr tabte Flappe
Til gengÊld har det vÊret en ABY fest, sÄ Flappe nÞjedes med sit certifikat og i morgen, nÄr det gÄr lÞs igen, bliver med samme resultat
Men pyt, vi snupper flÞdeskummet pÄ SjÊlland
Jeg kĂžbte frisk katteurt med hjem og Frank har vĂŠret i Himmeriget
Ja for enhver kat ved jo, man fÄr mere ros for at slÊbe jord ind, end grÊs
Med venlig hilsen
Ville de bare blive siddende til gulvet er tĂžrt, sĂ„ okâŠ
Men rally pÄ vÄde gulve er det nye sort
Sugieh er slet ikke tilfreds over Flappe sidder og venter sammen med hende
Der er fÄ, der i den grad med hele kroppen kan signalere utilfredshed
Men Flappe er selvfĂžlgelig fuldstĂŠndig blind for den slags signaler?
FuldstĂŠndig
Jeg ved ikke, hvad det er for en larve heller ikke, hvor pokker den er kommet fra, men nu er den lukket ud og drengene leder meget intenst efter den
Nu blev du lige til min mormor. Det udtryk har jeg vist ikke hĂžrt, siden jeg var barn
Det var faktisk @Lykke der brugte det engang her i trÄden (341)
Ah, okay - Lykke kommer ogsÄ fra samme omrÄde som min mormor
Jeg havde en Knalde-bedste som barn Min rigtige mormor, Misse-bedste, boede meget langt fra os, sÄ Knalde-bedste var min reserve
Hun boede lige overfor og lÊrte mig at spille Ludo NÄr dagens seance var slut, mÄtte jeg vÊlge 5 knalder
Der var vingummibamser, flĂždekarameller og lakridskatte
sÄ knalder er heller ikke ukendt for mig
I gÄr var vi pÄ Þen pÄ dobbeltudstilling
Jeg har aldrig prÞvet konceptet fÞr, men det virker sÄdan set ret godt, hvis man ikke har for mange katte med
Racekatten skal have kÊmpe ros for bÄde antal dommere og dommerfordelingen. Det gÞr bare konkurrencen spÊndende og dermed ogsÄ sjovere
Flappe fik sine certifikater og en nominering med pÄ vejen, sÄ den del var lige som det skulle vÊre Lidt flÞdeskum blev det til
Han ramte ogsÄ en ny titel og er nu Grand International Premier
Jeg tror han er pÊnt ligeglad, men jeg er stolt af min blÄ dreng
Et stort tillykke med den nye titel til flappe og dig
Med venlig hilsen
I gÄr aftes lagde jeg en drillepind op bag kalenderen, da jeg mente legen var slut.
I morges da vi stod op, strĂžg Solo ud og satte sig der og klagede i 20! minutter over den ikke var tilgĂŠngelig
Det er muligt han er en kryster, men hovedet fejler ikke noget