Husets knejter 😊

Skub skub … skub til taget :rock:

1 Synes om

Når man kommer fra job, med virkelig sure tæer :woozy_face:

Tilsyneladende ligeså lækkert som katteurt :joy:

14 Synes om

Så begynder det at lugte af at være ude på fornuftig vis :smile:

Se lige bort fra vinduerne, udestuen er ikke gjort sommerklar endnu :woozy_face:

Til gengæld er det på ingen måder ok, at fasankokken går og råwer lige ovre i læhegnet… Dét er lige til at få stritpels af :smile:

18 Synes om

Der har været radiotavshed et stykke tid :slightly_smiling_face: Jeg er lidt udfordret med døgnet kun har 24 timer den her tid :wink:
Vi er igen fuldtalligt på knejter i huset, da Solo vendte hjem igen. Det var ikke så lykkeligt et match som håbet og ønsket. Men pyt, nu bor han bare her igen :blush: Om han skal omplaceren senere, ja det må tiden vise, men heldigvis tæller kastrater ikke i det endelig antal af katte :face_with_hand_over_mouth:

Så lige en lille kavalkade fra Agerbjerggård :slightly_smiling_face:

Få timer efter Solo kom hjem :heart:

Frank :heart:

De to :smiling_face_with_three_hearts:

Solo :heart:

Morgenritual :smile:

Fantastisk vejr i maj :sunny:

Når der er samling :smile:

Snip snap snude for nu :wink:

22 Synes om

Det første billede :smelter:
Velkommen hjem brormand :hjerte:

1 Synes om

Godt at se fine, hvide Solo igen :heart: Det synes de to andre åbenbart også :slight_smile:

2 Synes om

Altså Solo er jo tydeligvis en uundværlig del af flokken, sådan som de putter :hjerte: :hjerte:

2 Synes om

Unden og komme for meget ud på andet spor, og det er ikke fornærmelse af hende, men Sugieh er hun ikke meget med træk af den af de “ældre” siameser.
Undskyld det bedste jeg kan formulere mig på, håber du forstår hvad jeg mener

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jo hun er BYB kat :slightly_smiling_face: (huskat)
En stamtavleløs siameser, hvor mor var FIFe-kat og far var en tysk importeret et eller andet måske TICA. Der var stamtavler, men morens var i hvert fald lukket. :slightly_smiling_face:
Så hun ligner siameseren som de så ud for 50 år siden :slightly_smiling_face: Dog skulle fruefiguren ikke være så udtalt, heller ikke dengang :smile::wink:
Når man er 14 år, handler det ikke om slankekure mm. men bare om at være tilfreds med tilværelsen :heart:

Sugiehs mor

Ham her kan være hendes far. Jeg er ikke 100% sikker, da det er er billede i min “rodemappe” med meget gamle kattebilleder :woozy_face:
IMG_1543

11 Synes om

:uha: … det var en ny viden for mig

Det er ellers en slet skjult hemmelighed :smile: Det har jeg fortalt om flere gange herinde :wink:

4 Synes om

Kom maj du søde milde…. :sunny::heart:

14 Synes om

Det var da trist med Solo, men trods alt bedre han kommer tilbage :hjerte:

Ja det var rigtig ærgerligt, men mine katte kan altid komme hjem igen. Der findes altid en løsning på den ene eller anden måde :wink:

4 Synes om

Enig, og det samme gør sig gældende her. Jeg frygter den dag jeg måske løber ind i en køber der ikke giver mig den mulighed - at tage katten tilbage og sørge for den.

… tænker at de fleste af os er villige til at gå meget meget langt for vores små pelsbæster :hjerte:

5 Synes om

Der er bare HELT søndag på Agerbjerg :sunny:
Vi nyder alle solen, inden den pludselig er skiftet ud med skyer og blæst igen.
Flappe har jeg fundet ud af i dag, er årsagen til jeg af og til ikke kan finde mine havesko. Bette tyv! :smile:

17 Synes om

Hvordan gør du med hvide katte & solen?

Syntes min hvide er følsom og jeg skal hele tiden passe på han ikke bliver forbrændt.

1 Synes om

Intet :slightly_smiling_face: de er aldrig ude uden opsyn, så der er altid mulighed for at gå ind i skygge.
Det er faktisk Ikke Solo der går først, men Flappe.
Jeg har aldrig oplevet at de er blevet svedet af solen :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Frank og jeg var tidligt oppe :heart:

17 Synes om

Jeg elsker alle mine katte på hver deres måde :heart:
Men de gamle kan altså noget helt særligt :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om