Skub skub ⊠skub til taget
SÄ begynder det at lugte af at vÊre ude pÄ fornuftig vis
Se lige bort fra vinduerne, udestuen er ikke gjort sommerklar endnu

Til gengÊld er det pÄ ingen mÄder ok, at fasankokken gÄr og rÄwer lige ovre i lÊhegnet⊠Dét er lige til at fÄ stritpels af
Der har vĂŠret radiotavshed et stykke tid Jeg er lidt udfordret med dĂžgnet kun har 24 timer den her tid
Vi er igen fuldtalligt pÄ knejter i huset, da Solo vendte hjem igen. Det var ikke sÄ lykkeligt et match som hÄbet og Þnsket. Men pyt, nu bor han bare her igen Om han skal omplaceren senere, ja det mÄ tiden vise, men heldigvis tÊller kastrater ikke i det endelig antal af katte
SÄ lige en lille kavalkade fra AgerbjerggÄrd
FĂ„ timer efter Solo kom hjem

Frank

De to

Solo

Morgenritual

Fantastisk vejr i maj

NÄr der er samling

Snip snap snude for nu
Det fĂžrste billede
Velkommen hjem brormand
Godt at se fine, hvide Solo igen Det synes de to andre Äbenbart ogsÄ
AltsÄ Solo er jo tydeligvis en uundvÊrlig del af flokken, sÄdan som de putter
Unden og komme for meget ud pĂ„ andet spor, og det er ikke fornĂŠrmelse af hende, men Sugieh er hun ikke meget med trĂŠk af den af de âĂŠldreâ siameser.
Undskyld det bedste jeg kan formulere mig pÄ, hÄber du forstÄr hvad jeg mener
Med venlig hilsen
Jo hun er BYB kat (huskat)
En stamtavlelÞs siameser, hvor mor var FIFe-kat og far var en tysk importeret et eller andet mÄske TICA. Der var stamtavler, men morens var i hvert fald lukket.
SÄ hun ligner siameseren som de sÄ ud for 50 Är siden Dog skulle fruefiguren ikke vÊre sÄ udtalt, heller ikke dengang
NÄr man er 14 Är, handler det ikke om slankekure mm. men bare om at vÊre tilfreds med tilvÊrelsen
Sugiehs mor
Ham her kan vĂŠre hendes far. Jeg er ikke 100% sikker, da det er er billede i min ârodemappeâ med meget gamle kattebilleder
⊠det var en ny viden for mig
Det er ellers en slet skjult hemmelighed Det har jeg fortalt om flere gange herinde
Det var da trist med Solo, men trods alt bedre han kommer tilbage
Ja det var rigtig Êrgerligt, men mine katte kan altid komme hjem igen. Der findes altid en lÞsning pÄ den ene eller anden mÄde
Enig, og det samme gÞr sig gÊldende her. Jeg frygter den dag jeg mÄske lÞber ind i en kÞber der ikke giver mig den mulighed - at tage katten tilbage og sÞrge for den.
⊠tÊnker at de fleste af os er villige til at gÄ meget meget langt for vores smÄ pelsbÊster
Der er bare HELT sÞndag pÄ Agerbjerg
Vi nyder alle solen, inden den pludselig er skiftet ud med skyer og blĂŠst igen.
Flappe har jeg fundet ud af i dag, er Ärsagen til jeg af og til ikke kan finde mine havesko. Bette tyv!
Hvordan gĂžr du med hvide katte & solen?
Syntes min hvide er fÞlsom og jeg skal hele tiden passe pÄ han ikke bliver forbrÊndt.
Intet de er aldrig ude uden opsyn, sÄ der er altid mulighed for at gÄ ind i skygge.
Det er faktisk Ikke Solo der gÄr fÞrst, men Flappe.
Jeg har aldrig oplevet at de er blevet svedet af solen