Husets knejter 😊

Skub skub 
 skub til taget :rock:

1 Synes om

NĂ„r man kommer fra job, med virkelig sure tĂŠer :woozy_face:

Tilsyneladende ligesÄ lÊkkert som katteurt :joy:

14 Synes om

SÄ begynder det at lugte af at vÊre ude pÄ fornuftig vis :smile:


Se lige bort fra vinduerne, udestuen er ikke gjort sommerklar endnu :woozy_face:

Til gengÊld er det pÄ ingen mÄder ok, at fasankokken gÄr og rÄwer lige ovre i lÊhegnet
 Dét er lige til at fÄ stritpels af :smile:

18 Synes om

Der har vĂŠret radiotavshed et stykke tid :slightly_smiling_face: Jeg er lidt udfordret med dĂžgnet kun har 24 timer den her tid :wink:
Vi er igen fuldtalligt pÄ knejter i huset, da Solo vendte hjem igen. Det var ikke sÄ lykkeligt et match som hÄbet og Þnsket. Men pyt, nu bor han bare her igen :blush: Om han skal omplaceren senere, ja det mÄ tiden vise, men heldigvis tÊller kastrater ikke i det endelig antal af katte :face_with_hand_over_mouth:

SÄ lige en lille kavalkade fra AgerbjerggÄrd :slightly_smiling_face:


FĂ„ timer efter Solo kom hjem :heart:


Frank :heart:


De to :smiling_face_with_three_hearts:


Solo :heart:


Morgenritual :smile:


Fantastisk vejr i maj :sunny:


NĂ„r der er samling :smile:

Snip snap snude for nu :wink:

22 Synes om

Det fĂžrste billede :smelter:
Velkommen hjem brormand :hjerte:

1 Synes om

Godt at se fine, hvide Solo igen :heart: Det synes de to andre Äbenbart ogsÄ :slight_smile:

2 Synes om

AltsÄ Solo er jo tydeligvis en uundvÊrlig del af flokken, sÄdan som de putter :hjerte: :hjerte:

2 Synes om

Unden og komme for meget ud pĂ„ andet spor, og det er ikke fornĂŠrmelse af hende, men Sugieh er hun ikke meget med trĂŠk af den af de “éldre” siameser.
Undskyld det bedste jeg kan formulere mig pÄ, hÄber du forstÄr hvad jeg mener

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jo hun er BYB kat :slightly_smiling_face: (huskat)
En stamtavlelÞs siameser, hvor mor var FIFe-kat og far var en tysk importeret et eller andet mÄske TICA. Der var stamtavler, men morens var i hvert fald lukket. :slightly_smiling_face:
SÄ hun ligner siameseren som de sÄ ud for 50 Är siden :slightly_smiling_face: Dog skulle fruefiguren ikke vÊre sÄ udtalt, heller ikke dengang :smile::wink:
NĂ„r man er 14 Ă„r, handler det ikke om slankekure mm. men bare om at vĂŠre tilfreds med tilvĂŠrelsen :heart:

Sugiehs mor

Ham her kan vére hendes far. Jeg er ikke 100% sikker, da det er er billede i min “rodemappe” med meget gamle kattebilleder :woozy_face:
IMG_1543

11 Synes om

:uha: 
 det var en ny viden for mig

Det er ellers en slet skjult hemmelighed :smile: Det har jeg fortalt om flere gange herinde :wink:

4 Synes om

Kom maj du sþde milde
. :sunny::heart:

14 Synes om

Det var da trist med Solo, men trods alt bedre han kommer tilbage :hjerte:

Ja det var rigtig Êrgerligt, men mine katte kan altid komme hjem igen. Der findes altid en lÞsning pÄ den ene eller anden mÄde :wink:

4 Synes om

Enig, og det samme gÞr sig gÊldende her. Jeg frygter den dag jeg mÄske lÞber ind i en kÞber der ikke giver mig den mulighed - at tage katten tilbage og sÞrge for den.


 tÊnker at de fleste af os er villige til at gÄ meget meget langt for vores smÄ pelsbÊster :hjerte:

5 Synes om

Der er bare HELT sÞndag pÄ Agerbjerg :sunny:
Vi nyder alle solen, inden den pludselig er skiftet ud med skyer og blĂŠst igen.
Flappe har jeg fundet ud af i dag, er Ă„rsagen til jeg af og til ikke kan finde mine havesko. Bette tyv! :smile:

18 Synes om

Hvordan gĂžr du med hvide katte & solen?

Syntes min hvide er fÞlsom og jeg skal hele tiden passe pÄ han ikke bliver forbrÊndt.

1 Synes om

Intet :slightly_smiling_face: de er aldrig ude uden opsyn, sÄ der er altid mulighed for at gÄ ind i skygge.
Det er faktisk Ikke Solo der gÄr fÞrst, men Flappe.
Jeg har aldrig oplevet at de er blevet svedet af solen :slightly_smiling_face:

1 Synes om


Frank og jeg var tidligt oppe :heart:

17 Synes om

Jeg elsker alle mine katte pÄ hver deres mÄde :heart:
Men de gamle kan altsÄ noget helt sÊrligt :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om