Husets knejter 😊

De er her faktisk alle fire :blush: Frank ligger under dynen og mener han har vetoret :smile:


Der er piv hyggeligt :heart:

15 Synes om

Ser er fuld smÊk pÄ solen = der tigges for at komme ud.
Der er frost og blĂŠst = det er faktisk ikke siameservejr.
Men
 der er en strejfer, der har afmÊrket pÄ juletrÊet :flushed:
Der var nérmest kþ
 :joy:

19 Synes om

Frank er min sofamakker i aften :heart:

17 Synes om

Der var en der fortrĂžd bitterligt i morges :joy:

18 Synes om

SÄ blev det Solos tur til afmontering. Det gÄr jo som den slags gÞr og der soves huggert ud :slightly_smiling_face:

Solidaritet er vigtigt og Sugieh holder sig ikke tilbage :blush:

Men nÄr man stÄr lidt hÞjt i tomgang og fÄr fikse ideer om at bestige kradsetrÊ, sÄ mÄ man i kÞkkenet, der sker i gen ulykker :wink:

NĂ„r man er slanten er der speciel servering, det dufter godt i alles nĂŠser


Benene var ikke helt gode, men det er jo ogsÄ set fÞr, at man kan ligge ned og spise :smile: Til gengÊld
 var der absolut ingen nÊring overhovedet i det mÄltid! Sugieh skammede sig over Solos manerer og var meget forarget over, hun mÄtte nÞjes med duften :joy::heart:

Nu er der bare tÞmmermÊnd tilbage, sÄ den stÄr pÄ sofa :heart:

20 Synes om

Gad vide hvor lÊnge der gÄr inden Flappe blander sig i samsovningen :crazy_face:

18 Synes om

En ĂŠgte sniger :joy:

19 Synes om

Det hjĂŠlper pĂ„ temperaturen, men det der vĂ„de grĂŠs altsÄ  :woozy_face:

17 Synes om

Jeg har vÊret pÄ udstilling i Juelsminde i dag. Alle tre drenge var med, da jeg troede Bobby Funk skulle sidde elev og sÄ skal der jo vÊre noget at kigge pÄ :blush:
NĂ„ men
 der hĂžrer en lidt lĂŠngere historie til.
Solo har som i ved sĂžgt nyt hjem. Jeg har ikke haft travlt, for det helt rigtige hjem er meget vigtigt til ham.
SÄ da de alle var meldt til og fristen var udlÞbet, ja sÄ viste der sig et hjem til ham.
Men kalendere skal passe og eftersom han var tilmeldt kunne han ligesÄ godt komme med, selvom det principielt var lige meget. (Han flytter i morgen)
SÄ langt, sÄ godt.
Vi ankom, blev rigget til og fik snakket med en hulens masse gĂŠve mennesker. Grin er altid en del af menageriet :smile:
FÞrst skulle Solo mÞde sin far. Jeg havde ingen forventninger, for jeg har ikke sÄdan vinder katte :slightly_smiling_face:
Men for pokker, Solo blev NOM :stuck_out_tongue_winking_eye: Fed start pÄ dagen :grin::+1:t2:
SÄ blev der kigget pÄ stande, knevret noget mere og over middag var det hhv. Flappe og Franks tur. :slightly_smiling_face:
Der var ikke mindre end 6 hankastrater og selvom dommeren var glad for flappe, tabte han NOM til en blÄ aby.
Frank var eneste fertile hankat, sÄ han fik ogsÄ en omend let, men stadig en NOM :+1:t2:
SÄ pludselig havde jeg to katte med til sceneshow, til og med ikke den ene jeg mÄske mente havde haft en chance for det :stuck_out_tongue_winking_eye:
Og sÄ begyndte der at ske sÊre ting og sager :sunglasses:
Frank var fÞrst pÄ og selvom han ikke vandt fik han en stemme pÄ scenen :crazy_face::smile::heart::+1:t2: Det er sÄ vigtigt :heart: Den gode dreng kan altsÄ ogsÄ lidt andet, end at vinde hjerter :heart:
Da det blev Solos tur, havde jeg aftalt med stewarden at han bare skulle have en god oplevelse. StrÊk var ikke vigtigt, bare han ikke blev for bange for stÄhejet.
Jeg ved ikke, hvad der gik af ham
. Han hang der bare
 og stod sÄ fint pÄ bordet. NÄ ja og sÄ blev det hvide spektakel, der flytter hjemmefra i morgen sendt videre i det gyldne bur :crazy_face: (Susanne Wehnerts ord)
WHAT! Snurresnup.dk :smile:
Da der sÄ skulle vÊlges til BOB, sÄ blev BOB 4 kaldt, og det var IKKE Solo :flushed: Nope, han snuppede en BOB 3! :heart::joy::crazy_face::grin:
Luise Bengtsen var mundlam og super super stolt :heart:
Sikke en dag :smile:
Nej, jeg har ikke fortrudt, for det mĂŠrker helt rigtigt at han skal bo hos den nye famile.
Men man mÄ sige han har taget afsked med manér :heart:

billede

Billederne af Frank og Solo er taget af JYRAKs fotograf.

23 Synes om

Og sÄ vil jeg lige tilfÞje
 7 katte, tre damer, to sturdier, er klapbord, topkatte prÊmier og prÊmier til tre BOB katte af de 7. SÄ er det ikke nÞdvendigt med sikkerhedssele :joy:
KĂŠft bilen var pakket hjem :crazy_face:

17 Synes om

Stort tillykke igen :heart::denmark::tada:

1 Synes om

Stort tillykke med alle titlerne :flag: :flag: :smiley:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Stort tillykke :flag: - han skulle jo have kostet det dobbelte sÄ  :wink:

2 Synes om

:smile: Det sagde Lars ogsÄ :smile: De mÄ have den store muldvarp frem nu :joy:

5 Synes om

Han ser helt rolig og uanfÊgtet ud pÄ billedet :heart:

2 Synes om

Det gÞr han nemlig :slightly_smiling_face: Det er en skam han er sÄ god pÄ scenen, nÄr han ikke er til at trÊkke ud af buret :woozy_face:

3 Synes om

SĂ„ er Solo flytteklar :heart:
Han ville lige se om nettet til alle hans sager var i orden :smile:

21 Synes om

Moderne transportbur :smirk::+1:

1 Synes om

Fedt, tillykke :denmark:, lyder som om I har haft en fantantastisk dag :heart:

1 Synes om

StrĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠk :grin:

18 Synes om