Husets knejter 😊

Et bord med dug er da ogsÄ en urimelig fristelse :joy:

4 Synes om

De sÞde smÄ hjÊlper da dig med og lÊgge dugen prÊcis pÄ bordet, kan du ikke det :p:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Jeg gik i kĂžkkenet for at hente servietter! Det tager et nanosekund :smile:
Oh Well nu er de ekskluderet fra bÄde kÞkken, hvor jeg er ved at bage boller, og stue :smile:
IÞvrigt var det godt jeg havde kÞbt en ekstra pakke gÊr. En vis blÄmasket slyngel driblede afsted med det, mens jeg vendte ryggen til og tÊndte for komfuret :roll_eyes:

9 Synes om

Ja men man skal begynde tidligt med fodbold trĂŠning for at blive rigtig god :joy:

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Mille mis mÄtte hellere ikke fÄ en bÞf i gÄr, sÄ imens jeg formede dem, sad der pludselig en kat omme pÄ min ryg, med alle fire poter i ryggen og en blÞdende ryg :roll_eyes::joy:

5 Synes om

Til nÊste gang sÄ giv hende lidt rÄt kÞd, sÄ slipper din ryg for at blive rÄt kÞd
 :wink:

4 Synes om

Her fÄr de det, for at fÄ dem til at kolde kÊft :joy: De skriger som nÄr Brian kunne lugte rullepÞlse :smile:

4 Synes om

Jeg elsker at lĂŠse om dine knejter :sweat_smile: Bagefter glĂŠder jeg mig over at vĂŠre indehaver af en rolig men mĂžgstĂŠdig brite

13 Synes om

Husets stÞrste knejt sover en 100 hestes huggert ud :slightly_smiling_face: Han har fÄet taget tandrÞntgen idag og gebisset stÄr bare knivskarpt bÄde over og ikke mindst under overfladen :+1:t2:

14 Synes om

har du “problemténder” i dine linjer eller hvorfor tager du tandrþngten?

Nej ikke i direkte linje. Men han skulle have en lille lur af anden Ärsag, og sÄ er det rart lige at kende status :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Hvordan overbeviser du ham om, at han skal lÊgge sig til at sove og ikke vÊlte rundt og forsÞge at hoppe op for bare at falde hÄrdt ned, nÄr det ikke lykkes?

1 Synes om

Det gad jeg virkelig ogsÄ godt vide!

:slem: magic touch :smile:
Nej, sÄdan gÞr han Äbenbart bare ikke. Lorna derimod, kastede sig rundt og var helt Ändssvag

4 Synes om

Vi er nu gĂ„et over til “egen tallerken” nĂ„r nu der er rundstykker til os. Den snotforkĂŠlede Flappe, skal jo ikke snydes for sin morgen yoghurt :crazy_face:

16 Synes om

Jeg stopper mit opdrÊt :roll_eyes: NÄr ikke engang jokes kan opfyldes, sÄ kan det ogsÄ vÊre lige meget :joy:

1 Synes om

Jeg er ikke god til det med farver, men er de lilla?

1 Synes om

Nej Flappe er blÄ, han har altid vÊret blÄ og det bliver han ved med :joy: (min
 hmmm :blush:)
Joken er at Hildi dengang, var jeg overbevist om var blÄ, men hun blev altsÄ brun :smile:
Det dukker op til overfladen ind imellem :smile:

4 Synes om

Ahhh ja den historie kan jeg godt huske. :smiley:

Ind imellem er vist pÄ et godt Är :lol: