Et bord med dug er da ogsÄ en urimelig fristelse
De sÞde smÄ hjÊlper da dig med og lÊgge dugen prÊcis pÄ bordet, kan du ikke det
Med venlig hilsen beimis ejer
Jeg gik i kĂžkkenet for at hente servietter! Det tager et nanosekund
Oh Well nu er de ekskluderet fra bÄde kÞkken, hvor jeg er ved at bage boller, og stue
IÞvrigt var det godt jeg havde kÞbt en ekstra pakke gÊr. En vis blÄmasket slyngel driblede afsted med det, mens jeg vendte ryggen til og tÊndte for komfuret
Ja men man skal begynde tidligt med fodbold trĂŠning for at blive rigtig god
Med venlig hilsen beimis ejer
Mille mis mÄtte hellere ikke fÄ en bÞf i gÄr, sÄ imens jeg formede dem, sad der pludselig en kat omme pÄ min ryg, med alle fire poter i ryggen og en blÞdende ryg
Til nĂŠste gang sĂ„ giv hende lidt rĂ„t kĂžd, sĂ„ slipper din ryg for at blive rĂ„t kĂždâŠ
Her fÄr de det, for at fÄ dem til at kolde kÊft De skriger som nÄr Brian kunne lugte rullepÞlse
Jeg elsker at lĂŠse om dine knejter Bagefter glĂŠder jeg mig over at vĂŠre indehaver af en rolig men mĂžgstĂŠdig brite
Husets stÞrste knejt sover en 100 hestes huggert ud Han har fÄet taget tandrÞntgen idag og gebisset stÄr bare knivskarpt bÄde over og ikke mindst under overfladen
har du âproblemtĂŠnderâ i dine linjer eller hvorfor tager du tandrĂžngten?
Nej ikke i direkte linje. Men han skulle have en lille lur af anden Ärsag, og sÄ er det rart lige at kende status
Hvordan overbeviser du ham om, at han skal lÊgge sig til at sove og ikke vÊlte rundt og forsÞge at hoppe op for bare at falde hÄrdt ned, nÄr det ikke lykkes?
Det gad jeg virkelig ogsÄ godt vide!
magic touch
Nej, sÄdan gÞr han Äbenbart bare ikke. Lorna derimod, kastede sig rundt og var helt Ändssvag
Vi er nu gĂ„et over til âegen tallerkenâ nĂ„r nu der er rundstykker til os. Den snotforkĂŠlede Flappe, skal jo ikke snydes for sin morgen yoghurt
Jeg er ikke god til det med farver, men er de lilla?
Nej Flappe er blÄ, han har altid vÊret blÄ og det bliver han ved med (min⊠hmmm
)
Joken er at Hildi dengang, var jeg overbevist om var blÄ, men hun blev altsÄ brun
Det dukker op til overfladen ind imellem
Ahhh ja den historie kan jeg godt huske.
Ind imellem er vist pÄ et godt Är