Husets knejter 😊

Og sÄdan gik det til at jeg kom til at skylle, ikke vaske!!! kat :joy:
Frank brÊkkende sig pÄ Solo, som mildest talt ikke er imponeret over hverken brÊk eller at blive skyllet :joy::joy::joy:

15 Synes om

Men han er sÞd at hjÊlpe med at tage alt det vÄde vÊk :joy::joy::joy::joy:

15 Synes om

Alle er tilgivet efter gÄrsdagens udfordringer :smile::heart:

15 Synes om

Jeg sÄ billederne fra i gÄr mens jeg sad og ventede pÄ at dyrlÊgen kom med Jeppe, og midt i en stresset dag kunne jeg ikke lade vÊre med grine hÞjlydt af billederne :hjerte:

SÄ giv de smÄ humÞrspredere lidt nus fra mig af :tak:

3 Synes om

Selvom de tager nogle rigtig ture som Êgte knejter gÞr, sÄ er de ret glade for hinanden :heart:

22 Synes om

Der smeltede jeg lige, den billed der :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg er sÄ glad for at se billeder af de to drenge som har pÊne Þrer og harmoni i deres udtryk!

At de sÄ er fuld af numre er jo sÄ bare en ekstra bonus

2 Synes om

Det skal nok blive samlet effektivt :crazy_face:

18 Synes om

NÄr vi dÊkker morgenbord :smile:

Det er jo ikke alle, der er til rundstykker. Yoghurt pĂ„ gulvet uden “far” smager iĂžvrigt ikke godt :roll_eyes:

12 Synes om

Har jeg mon ikke fortalt om min oldefar, der sad med katten pÄ skÞdet, nÄr de spiste. SÄ spiste han af maden med den ene ende af gaflen og fodrede katten med maden med den anden ende af gaflen. Var det mon ikke noget for Lars? :wink:

9 Synes om

Det er efterÄrsrusk udenfor, og vi er enig om en slapper pÄ sofaen her over middag. Jeg vil ikke udtale mig om, hvor behageligt det er, men han snork sover :joy::joy::joy:

21 Synes om

Han mÄ vÊre faldet
 i sÞvn :slem:

4 Synes om

Det er ham her til gengĂŠld slet ikke :smile: Han ligger pĂ„ lur i det rene sengetĂžj efter
 stĂžvsugeren :crazy_face: Flappe er SÅ kold bagi :joy::heart:

13 Synes om

SÄdan som du beskriver dine katte, har du nÊsten solgt din race til mig. :star_struck:

Eller retter dine katte har solgt sig til mig.
De har slet ikke vÊre noget jeg ville have, slet ikke, men nu er de kommet pÄ listen :ups:
Og nÄr man mÄ noget igen og jeg kommer en sted med misser, mÄ jeg vist lure lidt mere pÄ dem/den race

3 Synes om

Det er sÄdan noget siatalere kan
 snige sig ind pÄ en, uden man egentlig opdager det :wink:
De krÊver stor tÄlmodighed og forstÄelsen for ens hjem indrettes efter dem :crazy_face:
Men sÄ er man ogsÄ godt pÄ vej :smile::heart:
LÊs evt. denne trÄd. Der er desvÊrre gÄet en del billeder tabt under flytning til ny platform, men det giver et godt billede af racen :slightly_smiling_face:
Her

5 Synes om

Det vil jeg gĂžre lĂŠse den, her syndes jeg nu der er lavet noget om i indretningen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Jeg skulle ikke have siameser pÄ nogen mÄde, tÊnker sÄdan pÄ disney og der er alle mine fordomme kommet, gÄr det stille op for mig, samt folk snak om dem, da jeg var lille, det var umulige katte, overklasse katte, mÄ heller viske tavlen ren og starte forfra med og danne indtryk sÄ det bliver det rigtige indtryk jeg bedÞmmer dem pÄ

3 Synes om

Min fÞrste katteforelskelse var katte med pels som i skovkatte, bimser, ragdolls, ja semilanghÄrsbÊsterne. Siameserne/orientalerne var pÄ det tidspunkt tÊt pÄ at vÊre det grimmeste bÊst jeg lÊnge havde set - mage til magre gremlin gespenster. Men sÄ endte jeg herinde, og der var mange historier fra og om de smÄ pelsbÊster og deres narrestreger. SÄ selvom jeg synes de var de grimmeste katte jeg nogensinde havde set, sÄ lÞd de bare til at have sÄ meget personlighed - sÄ jeg mÄtte opleve dem live.

SÄ jeg drog til orientaler killingenus hos Anne Korsbakke sammen med en bilfuld sjÊllÊndere herfra - ogsÄ var min skÊbne beseglet. SÄ @Beimis , jeg siger dig du skal passe pÄ - for inden du ser dig om sÄ er din skÊbne beseglet, de ejer dig med hud og hÄr og er ikke til at komme udenom :muhaha:

8 Synes om

Jeg fÞler mig en smule ansvarlig for din skÊbne, for det var jeg der nÊvnte at der vistnok var plads til én enkelt mere i bilen 
 om du ville med? :ups:

2 Synes om

Bare rolig, jeg er ret sikker pÄ at jeg nok var endt i orientalerfÊlden alligevel :joy:

Mette og Tea var ogsÄ med
 kan ikke huske om Julia ogsÄ var :thinking:

2 Synes om

Jo, hun sad pÄ forsÊdet 
 Mette kÞrte :bil:

1 Synes om