Husets knejter 😊

En af Franks mange underlige mĂ„der at “sidde godt” pĂ„ :smile:

18 Synes om

Det er altid godt med en pude i ryggen, jo :slight_smile:

1 Synes om

Flappe er flyvende til aften :crazy_face:

Han har lige fÄet besked pÄ at lade lamellerne vÊre

Charme selvtillid og lĂŠkker kort pels :smile:

19 Synes om

Er han Þrer ikke kommet tul at passe bedre til kroppen - synes ikke de er sÄ gigantiske som da han var mindre ? :tihi:

1 Synes om

Jo lidt :slightly_smiling_face: Men det handler ogsÄ om vinklen jeg har fanget ham fra, for de flapper stadigvÊk :smile:

2 Synes om

Har han stadig boller? Hvis ja skal han bruges i dit opdrĂŠt?

Nej jeg skal kun bruge ham til udstilling, hvis vi nogensinde kommer igang igen :roll_eyes:

Der er smĂŠk i luften :smile:

14 Synes om

Du er godt klar over, at du skal have monteret med tyveri-alarm og lÄs pÄ buret? :ups: ellers er vi vist flere der katnapper ham!

3 Synes om

PÄ en eller anden facon er jeg ikke sÄ bange
 jeg tror pÄ rigtig mange vil aflevere igen efter relativ kort tids hÊrgen :joy:
(det vil desuden aflaste mig :crazy_face:)

8 Synes om

Ja det tror jeg pÄ :tihi: men seriÞst Luise hvad er der med det kuld :weee: :runsylvester: :rundtosset: :yatta:
:hoho:

1 Synes om

Sorry :flojte:

Det kuld? Det fĂžlger da bare standarden for killinger fra Luise? :hoho:

3 Synes om

Jeg har lige vandet blomster
 NOGEN har frygtelig travlt med at undersþge min store passionsblomst kraftigt :crazy_face:
SĂ„ NOGEN fik et strit vand

Det viser sig ikke at have effekt overhovedet :dokdok:

11 Synes om

Basil er ogsÄ som den eneste, kold i r
 over vand og sne :smiley_cat:

1 Synes om

Det er ok, vi ĂŠlsker ham alligevel :hoho:

3 Synes om

@PiaB Har oz Wilbur og Joanna fra Luise, de var da ogsÄ nogle smÄ bÞller med gang i den,
meeen synes ik de var sÄ bissede :sweat_smile: men jeg har nok lykkeligt glemt det :blush: :laughing:

2 Synes om

Af og til vil jeg gÄ sÄ langt som at sige, jeg benytter mig af fortrÊngning :sunglasses::joy:

3 Synes om

Jeg tror vi er mange der fortrÊnger hvor stort arbejde der er med killinger og ungdyr :joy: vi vÊlger kun at huske pÄ de sÞde og sjove ting de laver

2 Synes om

Det var faktisk Pia, der tog det famÞse billede af Wilbur, der gjorde det af med jer :wink: sÄ hun bÊrer egentligt ogsÄ lidt af skylden :hoho:

2 Synes om

Typisk dig og Anne. I vil bare aldrig tage ansvar for jeres lĂžmler :roll_eyes:

1 Synes om