Husets knejter 😊

Men aftager du? Né nej
 kylling :sunglasses::smile:

Jeg har Spotty 
 det er rigeligt for mig :besvimer:

3 Synes om

Pjat, du er netop derfor i dit livs form til siatalere :joy:

2 Synes om

Ha ha Ähh hvor kan jeg genkende din beskrivelse af, hvor grimme de var :joy:

I dag er det vist ret usandsynligt, at min nÊste kat en gang om forhÄbentligt mange, mange Är ikke bliver orientaler eller siameser :hjerte:

Jeg mÄ give @Skattekat helt ret i, at er stribet huskat nemt kan give rigeligt med liv i huset :sweat_smile:

7 Synes om

MÄske er Spotty orientaler - han er bare ikke sprunget ud af skabet endnu :yum:

7 Synes om

Dengang jeg havde Spotty med pÄ udstilling, sagde den dommer han var oppe ved, at der med stor sandsynlighed hang en orientaler et sted i stamtrÊet 
 en gang i mellem forstÄr jeg godt de mennesker der ikke reagerede pÄ den efterlysning, dengang han blev fundet i Hammel :surrender:

7 Synes om

Nu spĂžrger jeg dum er Spotty en siameser uden stamtavle eller ? :woozy_face: undskyld men lidt forvirret

Med venlig hilsen beimis ejer

Eller! :rock:
Spotty er en stribet/spottet huskat (hittekat, sÄ ingen baggrundsviden) uden situationsfornemmelse :rolleyes2:

7 Synes om

Er Spotty fra Britta?

Spotty er ligesÄ hard core siataler som Annes GÄhjemmis :joy: :heart:

4 Synes om

Ja 
 Simba 27

Skulle jeg overveje en siataler, nÄr Spotty engang er vÊk, var det for at prÞve at have den tavse og stille type 

7 Synes om

GÄhjemmis ved ikke bedre efter Sami tvangsputtede ham :joy: han er helt sikkert en god dreng men helt klart miljÞskadet :crazy_face:

8 Synes om

Man skulle vĂŠre kat en mandag formiddag :blush:

17 Synes om

Jeg efterlod mine pÄ terrassen i solskinnet. Ingen af dem lignede nogen, der havde planer om at komme ind alligevel :wink:

4 Synes om

Den sofa billed var godt jeg ikke kom forbi i dag, for sÄ faldt jeg da ned ved siden af og slÊngede mig

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Det var lagt sammen og klar til hhv hylder og skuffer :crazy_face:

18 Synes om

Og sÄ valgte du at vende ryggen til?

:klappe:

4 Synes om

Noget i den stil :smile: Glemte at lukke dĂžren helt i :crazy_face:

2 Synes om

Det mĂ„ vĂŠre billedet der beskriver udtrykket ‘learning by suffering’. :slem:

1 Synes om

Det er tydeligvis en kvindesyssel at shoppe pÄ nettet. Det keder i hvert fald Frank :smile:

15 Synes om