Men aftager du? NÊ nej⊠kylling
Jeg har Spotty ⊠det er rigeligt for mig
Pjat, du er netop derfor i dit livs form til siatalere
Ha ha Ähh hvor kan jeg genkende din beskrivelse af, hvor grimme de var
I dag er det vist ret usandsynligt, at min nÊste kat en gang om forhÄbentligt mange, mange Är ikke bliver orientaler eller siameser
Jeg mÄ give @Skattekat helt ret i, at er stribet huskat nemt kan give rigeligt med liv i huset
MÄske er Spotty orientaler - han er bare ikke sprunget ud af skabet endnu

MÄske er Spotty orientaler
Dengang jeg havde Spotty med pÄ udstilling, sagde den dommer han var oppe ved, at der med stor sandsynlighed hang en orientaler et sted i stamtrÊet ⊠en gang i mellem forstÄr jeg godt de mennesker der ikke reagerede pÄ den efterlysning, dengang han blev fundet i Hammel
Nu spĂžrger jeg dum er Spotty en siameser uden stamtavle eller ? undskyld men lidt forvirret
Med venlig hilsen beimis ejer

er Spotty en siameser uden stamtavle eller ?
Eller!
Spotty er en stribet/spottet huskat (hittekat, sÄ ingen baggrundsviden) uden situationsfornemmelse
Er Spotty fra Britta?
Spotty er ligesÄ hard core siataler som Annes GÄhjemmis

Er Spotty fra Britta?
Ja ⊠Simba 27

Spotty er ligesÄ hard core siataler som Annes GÄhjemmis
![]()
Skulle jeg overveje en siataler, nĂ„r Spotty engang er vĂŠk, var det for at prĂžve at have den tavse og stille type âŠ
GÄhjemmis ved ikke bedre efter Sami tvangsputtede ham han er helt sikkert en god dreng men helt klart miljÞskadet

Man skulle vĂŠre kat en mandag formiddag
Jeg efterlod mine pÄ terrassen i solskinnet. Ingen af dem lignede nogen, der havde planer om at komme ind alligevel
Den sofa billed var godt jeg ikke kom forbi i dag, for sÄ faldt jeg da ned ved siden af og slÊngede mig
Med venlig hilsen beimis ejer

Det var lagt sammen og klar til hhv hylder og skuffer
Og sÄ valgte du at vende ryggen til?
Noget i den stil Glemte at lukke dĂžren helt i
Det mĂ„ vĂŠre billedet der beskriver udtrykket âlearning by sufferingâ.