Husk X-factor i aften

Husk der kommer X-factor i aften kl. 20.00 på DR1.

Det er stadig auditions, så mon ikke man kan få sig et billigt grin :høhø:

Jeg bliver lige forundret hver gang, over alle de mennesker som har så utroligt begrænsede mængder af selvindsigt :wink:

Det må du nok sige!! -what

Jeg kan godt forstå at forældre siger “neeej, skat - det var flot sunget” når lillepigen synger derhjemme. Men når de så står overfor landsdækkende ydmygelse, så burde de måske erkende at det nok ikke er så god en idé.

Ja, jeg er også rystet over nogle af dem der er med hehe… Jeg kan ikke forstå hvorfor forældre lader deres børn gøre det. Så må man tage dem med til en sangunderviser som har muligheden for at lære dem det inden. Synes virkelig det er synd for de unge der :frowning:

Men jeg kunne altså bedre lide det med “de gamle”… Jeg tænker også på værten… :ked:

FY, min kæreste synes bestemt ikke at i skal huske mig på dette… hehe…

Jeg selv synes, det er rigtig dejligt at blive mindet om det…

Jeg skal nok huske det :slight_smile:
Sidder også og er klar nu!!

Yes, det er lige om lidt :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Jeg skal helt sikkert også se det, og få mig et billigt grin af og til:høhø:
Hilsen Lisbeth

Vi sidder klar :slight_smile:

Thomas og jeg i soveværelset, og 11 meget højlydte tøser i stuen :uha:

-LOL :tihi:

Neeeej, hvor er det pinligt! :S

Har en indrømmelse: Er blevet en lille bitte smule lun på ham der Soulchock :ups:

Hahah, alle tre katte kiggede, dybt forvirrede på fjernsynet da ham der “historikeren” i den gule t-shirt sang. Det var vist liiige mere end de kunne klare. :tihi:

Jeg må indrømme, at det er et nummer for pinligt for mig, at sidde og krølle tæer hele udsendelsen, så jeg har droppet at se det - i hvert fald ind til videre -surrender

KH
Linda

Kære Københavnere

Jeg skylder jer en undskyldning, det fra Århus i år var omend endnu mere pinlig end det som København presterede i sidste uge -surrender

Der var da nogle gode imellem - men hold da op, hvor er der også mange pinlige præstationer! -what

Åh ja… Hende polakken “du-starter-bare”… og her mangler jeg virkelig en smiley der både krøller tæer og skærer grimasser

2 vi er :ups:

3 :ups:

7 :ups:

Ej, så er jeg da mere på Remee :wehuu:

Men ja… Hold da op hvor var der bare nogle virkelig pinlige imellem… Og nogle af dem de sendte videre forstod jeg så heller ikke :thumbdown: