Husk X-factor i aften

Han er bestemt også cute, men Carsten er SÅ charmerende -love

Næh heller ikke mig. Især ikke 8210. Jeg KAN bare ikke se noget i dem og kunne heller ikke sidste gang -surrender

:klapper::klapper::klapper:

Jeg synes bare det er skam de viser SÅÅÅÅ mange af de dårlige, det synes jeg altså ikke de gjode sidste år. jeg vil jo gerne se de gode, og så følge dem hele vejen igennem!!

Hold da op en pinlig omgang , jeg sad rigtig og tænkte så nu skal vi til Århus ( der var mange gode sidste år) men sikke da en omgang…
Jeg kan altså ikke helt undgå at få ondt af nogle af dem… Fx hende den ældre dame med skinvesten ! Jarmen hun var jo totalt sur over at de ikke ville lade hende varme op og mente ikke de små x-faktor når den stod foran dem ??? Seriøst… må jeg bede om mine himmel blå

Er jeg så den eneste, der synes, at det er “lige på stregen” (om ikke under lavmålet), at X-faktor nærmest spekulerede i pinlighederne og gjorde et show ud af dém?

Der var især ingen grund til at latterliggøre ham, der sang i slowmotion, med de klip og skriftlige kommentarer, der fulgte ham.

Tiden kunne være brugt bedre!

[quote=Mega;320538]Er jeg så den eneste, der synes, at det er “lige på stregen” (om ikke under lavmålet), at X-faktor nærmest spekulerede i pinlighederne og gjorde et show ud af dém?

Der var især ingen grund til at latterliggøre ham, der sang i slowmotion, med de klip og skriftlige kommentarer, der fulgte ham.

Tiden kunne være brugt bedre![/quote]

Er det ikke den primære ide med udsendelsen?

Ellers behøvede de jo ikke vælge at vise de mest talentløse og gøre dem totalt til grin.

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

[quote=Eva;320540]Er det ikke den primære ide med udsendelsen?

Ellers behøvede de jo ikke vælge at vise de mest talentløse og gøre dem totalt til grin.

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:[/quote]
Det håber jeg sandelig ikke, for så gider jeg ikke se den fremover, og sådan var det heller ikke før.

Folk kommer med deres drømme og håb, og der er ikke grund til at trampe på dem, uanset hvor pinlig deres indsats end er.
De er rigeligt pinlige i sig selv uden.

Nu så jeg det ikke selv, hverken sidst eller i aften, så om det passer, ved jeg ikke.

Men én skrev, at da der sidst kom en overvægtig person ind på scenen, rystede de med kameraet, så det skulle se ud som om det var vedkommende det fik det hele til at skælve.

HVIS det passer, så er det sq under lavmålet.

:thumbdown::thumbdown::thumbdown:

[quote=Eva;320546]Nu så jeg det ikke selv, hverken sidst eller i aften, så om det passer, ved jeg ikke.

Men én skrev, at da der sidst kom en overvægtig person ind på scenen, rystede de med kameraet, så det skulle se ud som om det var vedkommende det fik det hele til at skælve.

HVIS det passer, så er det sq under lavmålet.

:thumbdown::thumbdown::thumbdown:[/quote]

Jeg kan altså ikke se at der er nogen forskel på om det er en overvægtig de gør grin med eller blot en der ikke kan synge.

Fakta er at de burde konsentrere sig om at vise de personer som har en chance for at gå videre fremfor at gøre grin med dem som ikke har en chance.

Fortsætter de programmet på samme måde som de sidste to gange, så tror jeg altså at de kommer til at tabe seere :frowning:

Ham den overvægtige kommenterede selv et eller andet med sin vægt - så tror det var derfor de gjorde det.
Der var også en pige som sang virkelig dårlig var de fik hendes briller til at “springe” (Altså, glasset :tihi: )

Men, man vælger jo selv at stille op - folk kender konceptet, og VED at de mest pinlige bliver vist på tv.
Så må man jo bare lade være at være pinlig når man stiller op.

Men ja, jeg synes også det med skælven, de tåbelige kommentarere og glas der springer er over grænsen. Som Mega skriver er de jo pinlige nok i sig selv…

[quote=birtheras;320563]Jeg kan altså ikke se at der er nogen forskel på om det er en overvægtig de gør grin med eller blot en der ikke kan synge.

Fakta er at de burde konsentrere sig om at vise de personer som har en chance for at gå videre fremfor at gøre grin med dem som ikke har en chance.

Fortsætter de programmet på samme måde som de sidste to gange, så tror jeg altså at de kommer til at tabe seere :([/quote]

Det var bare et eksempel, fordi jeg havde læst om det.
Jeg ved da godt, at de gør tykt grin med alle dem, der stiller op og som ikke har en tone i livet.

:(:(:(:frowning:

[quote=Mega;320538]
Der var især ingen grund til at latterliggøre ham, der sang i slowmotion, med de klip og skriftlige kommentarer, der fulgte ham.

Tiden kunne være brugt bedre![/quote]

Ja, den synes jeg godt nok også var lige på kanten, den trak de altså for langt :thumbdown:

Jeg ser set ikke X-Faktor, det er simpelthen så jeg sidder og krummer tæer…
Så dog den første sæson, men det var kun fordi jeg kender Laura, som blev nr. 2.

Jeg sad og så det i går sammen med Karsten, og vi hyggede os gevaldigt :tihi:

Hende med vesten var godtnok noget - hmmm… Speciel fristes jeg næsten til at sige :fløjte:

Jeg foreslog at stille op næste år (HE HE det er ikke første gang jeg foreslår dette :klapper: ) og Karsten sagde at jeg nok ikke kom med i Freak showet :wehu::klapper:

Men jeg synes bestemt at søster Anne skulle tage ham soulchok - han hedder jo Carsten, og det navn er jo yderst populær i vores familie -LOL

Jeg må indrømme jeg ikke ser et problem i at der bliver lavet sjov med folk, der selv har valgt at bringe sig i en situation, hvor det netop kan ske. Det ville ikke være i orden, hvis der var tale om helt tilfældige folk. Altså det kan jo ikke ligefrem komme som en overraskelse for dem.

Jeg synes de der klipper programmerne er rigtig sjove og har god humor - det med vækkeuret var bare genialt :klapper::sorry: og han var der jo slet ikke for at komme videre, han syntes jo bare det var hyggeligt at synge, så tvivler på hans drømme er blevet knuste da hans drøm jo er at finde noget historisk banebrydende og meget kan man sige om X-factor, men tror ikke det er noget der bliver husket som specielt banebrydende :stuck_out_tongue:

Hanne, jeg troede så at formålet med programmet var at vise nogle som har x-factor og ikke dem som ikke har.

Jeg ville da hellere have set flere af dem som gik videre fremfor at se dem som fejlede :slight_smile:

Jeg er næsten lige nødt til at vise jer Grethe - den rappende mormor, som ikke har fået varme op :tihi:

[ame=“DK X Factor 2010 - Rapper Mormor : Grethe - YouTube”]YouTube- DK X Factor 2010 - Rapper Mormor : Grethe[/ame]

[quote=birtheras;320639]Hanne, jeg troede så at formålet med programmet var at vise nogle som har x-factor og ikke dem som ikke har.

Jeg ville da hellere have set flere af dem som gik videre fremfor at se dem som fejlede :)[/quote]

Birthe jeg ville da også gerne have set flere af de gode for synes det er fantastisk når der er nogen der overrasker, men jeg har bare omvendt ikke ondt af de der bliver lavet sjov med for de har altså selv valgt at være med for at få 5 min. berømmelse - og de får jo lov til at komme med på scenen til sidst, så hvis deres drøm er at stå på en scene, så går den jo i opfyldelse.

Hanne, jeg har skam ikke ondt af dem som ikke går videre, ville blot hellere se dem der går videre fremfor at se dem der ikke kan noget.

Jamen jeg er da glad for at de får deres 5 min berømmelse, ville bare ønske at det var for noget andet :høhø:

Jeg synes nu det er fint nok, at de fokusere på dem der slet ikke kan synge i de 3 første afsnit. Dem der kan synge, ser vi jo meget mere til i de næste mange afsnit - Så lad os nu få et godt grin mens vi kan. :tihi: