Husk X-factor i aften

[quote=birtheras;320639]Hanne, jeg troede så at formålet med programmet var at vise nogle som har x-factor og ikke dem som ikke har.

Jeg ville da hellere have set flere af dem som gik videre fremfor at se dem som fejlede :)[/quote]

Ja, jeg synes jo klart de første programmer med dem, der ikke kan synge, er de mest underholdende.
Det er sgu da sjovt at se de talentløse, der tror de kan synge. Og ærlig talt … de ved, hvad de går ind til.

Men hva’ … hvis de vil ha’ en med x-faktor skal de sgu da lade dem varme op først :tihi::tihi:

[quote=Vivi_Fletcher;320651]Ja, jeg synes jo klart de første programmer med dem, der ikke kan synge, er de mest underholdende.
Det er sgu da sjovt at se de talentløse, der tror de kan synge. Og ærlig talt … de ved, hvad de går ind til.

Men hva’ … hvis de vil ha’ en med x-faktor skal de sgu da lade dem varme op først :tihi::tihi:[/quote]

Jow jow, ikke at jeg tror at det havde hjulpet ret meget :tihi:

Bagefter tænkte jeg faktisk på ‘‘gad vide hvad hun havde brugt den lange ventetid på’’ :?

[quote=birtheras;320654]

Bagefter tænkte jeg faktisk på ‘‘gad vide hvad hun havde brugt den lange ventetid på’’ :?[/quote]

og jeg (og sikkert mange andre) tænkte præcis det samme - hvis man har behov for at varme op, så burde der da vist være tid nok :høhø:

Ja jeg ville nu gerne have hørt Vickis auditon. En her fra Struer som gik videre.

Og jeg ville egentlig gerne have hørt Finns søns stedsøn som ikke gik videre :høhø:

Sad lige og surfede på X-Faktor deltagerne og fandt ham her - og han er DÆLME for sej :thumbup: Og så er han kun 16 år gammel :wehu: :yah:

Hør lige hvor god han er - og nej jeg er ikke ironisk.

[ame=“DK - X Factor 2010 Rasmus på 16, - YouTube”]YouTube- DK - X Factor 2010 Rasmus pÃ¥ 16,[/ame]

Den værste var da hende i den lilla nederdel, hun var da ikke rigtig i hovedet :?

Fuldstændig enig.

Faktisk har jeg ondt af dommerne på et eller andet plan. Tænk sig det de skal lægge ører til -what

Heeej Malthe
Pluds’lig var du der
Sil-ke-blød
og med bare tær’

Ai sorry, men hvor er selvkritikken henne? Der hvor jeg kan have det sådan lidt - ja det er svært at forklare, men måske “overbærende” (i mangel på andre/bedre ord) er dem der måske har en dysfunktion i hjernen, og hvor de nok ikke helt selv forstår hvor gode/mindre gode de egentligt er, men de andre - der er normalt fungerende, dem kan jeg faktisk kun ryste på hovedet af.

Hmmm - håber ikke det misforståes :ups:

Så lige klippet med Bedste - hold da op, hun var så pinlig, at det ikke engang var sjovt.

Et er, at helt unge kan stille sig op og skabe sig, hvis de ikke går videre, men en kvinde i hendes alder?

:doh::doh::doh::doh:

Gad vide, om hun er populær i familen lige nu?

Æv, nu bliver jeg helt nysgerrig… Ligger det altsammen på hjemmesiden igen i år??

[quote=Annette O;320642]Jeg er næsten lige nødt til at vise jer Grethe - den rappende mormor, som ikke har fået varme op :tihi:

YouTube- DK X Factor 2010 - Rapper Mormor : Grethe[/quote]

Jeg har fundet Rappende mormor på youtube - hvor der også er andre klip fra i år :thumbup:

OMG… hvor er det i grunden trist :frowning:

[quote=Annette O;320719]Sad lige og surfede på X-Faktor deltagerne og fandt ham her - og han er DÆLME for sej :thumbup: Og så er han kun 16 år gammel :wehu: :yah:
[/quote]

Ja, han er hamrende god - fed stemme :thumbup: