[QUOTE=MissPil;760849]Jeg vil lige pippe ind mht. Cosmas fiske-variant (den der på den tyske zooplus hedder “Goldbrasse”)…
Jeg er ikke sart, når det kommer til lugtende kattemad (eller andre ting der lugter for den sags skyld), men lige når det kommer til Cosma med Goldbrasse … det var rigtig, rigtig, rigtig slemt. Jeg har oprigtigt talt aldrig oplevet noget lignende, lugt-gene-mæssigt. 
Det lugtede så dårligt, at jeg var i tvivl om der var gået råd i dåserne eller maden på anden måde var dårlig, at jeg googlede mig frem til andres oplevelser med lugten af den variant.
Min kæreste og jeg fik det decideret dårligt (specielt fordi vi bor i en lille ungdomsbolig med dårlig udluftning) og jeg endte med at måtte afsætte mit parti til anden side.
Jeg ved ikke, om du nogensinde har lugtet til tørfisk. Det lugter som tørfisk opblødt i vand ganget med tusind og en smule råd oveni…
Du skal ikke sige, at du ikke er blevet advaret. :høhø:
Jeg kan tilgengæld sige god for de fleste andre Cosma varianter, fx den med kylling. Jeg synes overhovedet ikke Cosma i sig selv er et lugtende mærke, det er bare lige den ene fiskevariant med Goldbrasse (selvom jeg må indrømme, at jeg ikke har turde købe flere Cosma produkter med fisk efter min oplevelse med Goldbrasse…).
Jeg bruger selv FP21, Bozita i stor stil (dem i tetrapak), Almo Nature, og Whiskas Mmm og Miamor i poser, når de skal forkæles (jeg har en altædende mis og en, der ikke rigtigt gider vådkost, men vil dræbe for en pose med Whiskas Mmm).
Jeg bruger også kun bidder i gele eller “kød-strimler” som fx FP21 med kylling. :)[/QUOTE]
Du godeste
Jeg tror bare jeg tager kylling i Cosma, også finder et andet mærke til fisken…
Jeg ville starte med at bestille nogle af de små pakker hjem (feks dem med 6 stk i) for at se om det var noget herren ville ha… Almo nature er jo ikk fuldfoder, men er det ligemeget, hvis man f.eks giver vådfoder 2 gange om dagen, hvor af den ene så er almo nature??
Oliver fik det som killing nemlig (så vidt jeg husker) og han elskede det…