Hva skal jeg vælge af vådfoder på zooplus?

Der er i øvrigt også nogle enkelte små Bozita, der fungerer fint: Bozita Feline in Tetra Recart Verpackung 6 x 190 g günstig kaufen | zooplus
De 2 af varianterne har en anelse korn, men ikke de 3 andre.

Hvis du kommer i IKEA, så har de en masse små opbevaingsbokse. Jeg købte dette sæt her til jul fordi jeg ikke kunne finde mine kagedåser (de dukkede selvfølgelig op da jeg HAVDE købt nye opbevaringsbokse…)

Der er både store og små bokse i dette sæt og hele balladen koster 25 kr! De små vil jeg mene er perfekte til kattemad, og man kan jo altid bruge en opbevaringsboks :wink:

Sættet hedder Pruta (somme tider UNDRER jeg mig over Ikeas navne…)

[QUOTE=Marianne;761041]Mine er pjattede med Bozita i sovs… Kylling, Laks, Kanin, vildt og oksekød… Mums - siger de små… Men pate og gele vil de ikke have…

De får også fp med tun/aloe vera, fp med tun/crab og den med ren kylling.

Men ALT pate skal jeg holde mig fra - og sådan noget som Lux gider de SLET ikke - i nogen varianter.

(Jeg har også haft Cosma hjemme. De fleste er gode og kattene kan lide dem. men den der Goldbrass??? FY FOR SAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAN da, den stinker. Og kattene var sjovt nok heller ikke vilde med den… hahahahahaha)[/QUOTE]

Jeg er stadig i tvivl om hvilken bozita variant jeg skal starte ud med… Men tror jeg holder mig til laksen i sovs… ingen pate til Oliver… Han hader det…
Jeg bestiller den rene kylling af Porta… :slight_smile:
:tihi: tak for advarselen… Jeg må se på de varianter der er i prøve pakken i cosma…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;761127]Hvis du kommer i IKEA, så har de en masse små opbevaingsbokse. Jeg købte dette sæt her til jul fordi jeg ikke kunne finde mine kagedåser (de dukkede selvfølgelig op da jeg HAVDE købt nye opbevaringsbokse…)

Der er både store og små bokse i dette sæt og hele balladen koster 25 kr! De små vil jeg mene er perfekte til kattemad, og man kan jo altid bruge en opbevaringsboks :wink:

Sættet hedder Pruta (somme tider UNDRER jeg mig over Ikeas navne…)[/QUOTE]

Mange tak for tippet :tak: desværre kommer jeg så sjældent i ikea, men vil prøve at huske dem når jeg engang skal derind igen…

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?36325-Smilla-kontra-Applaws&highlight=smilla Når det kommer til smilla så er der 2 varianter. Den ene er bygget på biprodukter og den anden på reelt kød. Har link til de 2 varianter her så du kan se forskellen (virker dumt jeg kopiere hele mit indlæg ind igen er indlæg 10)

Jeg bruger alt vådkosten jeg bruger til både kat og ilder. Ilderne får dog kun vådkost når kødet ikke er tøer op og de er sultne NUUUUUUU altså som forkælelse.
Jeg fodre selv med Smilla, Cosma(som altså ikke lugter så slemt som folk gør det til kun guldbras og det er en af de eneste varianter mine katte helst er fri for men da spiser) og bozita i pap beholderne. Smilla er jeg stor fan af da man kan SE der er brugt rigtig godt % del reelt kød og det er til supermarkeds pris alligevel

[QUOTE=tzari;761479]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?36325-Smilla-kontra-Applaws&highlight=smilla Når det kommer til smilla så er der 2 varianter. Den ene er bygget på biprodukter og den anden på reelt kød. Har link til de 2 varianter her så du kan se forskellen (virker dumt jeg kopiere hele mit indlæg ind igen er indlæg 10)

Jeg bruger alt vådkosten jeg bruger til både kat og ilder. Ilderne får dog kun vådkost når kødet ikke er tøer op og de er sultne NUUUUUUU altså som forkælelse.
Jeg fodre selv med Smilla, Cosma(som altså ikke lugter så slemt som folk gør det til kun guldbras og det er en af de eneste varianter mine katte helst er fri for men da spiser) og bozita i pap beholderne. Smilla er jeg stor fan af da man kan SE der er brugt rigtig godt % del reelt kød og det er til supermarkeds pris alligevel[/QUOTE]

Det lyder super godt… Tror lige jeg vil kigge lidt nærmere på Smilla foderet… Sidder og skal til at bestille nu… :smiley:

Så fik jeg bestilt det hele…

Goumet Gold - møre bider (670g)
Applaws - Tunfiskefilet (6
70g)
Porta 21 - Kylling (690g)
Bozita - Laks (6
370g)

Derudover 1 drillepind, 2 catnip mus, 1 stor catnip mus, 1 dækserviet og en ny seng til Oliver :smiley:

Alt sammen af den nette sum 450kr :thumbup:

du glemte smilla :stuck_out_tongue:

:tihi: ja det gjorde jeg os… opdagede jeg da jeg havde sendt bestillingen afsted… den må komme med næste gang :smiley:

EDIT: har selvfølgelig os bestilt Cosma… Jeg ligger syg, så det må helt klart være årsagen til min dårlige hukommelse… :tihi: