Hvad bruger i på kat?

Da jeg havde Yasha og Devouee kostede de to ca. 450-550,- hver måned i foder og penge til side til dyrlæge + Devouees ture til dyrlægen. :tihi: Hun var DYR i dyrlægeregninger! jeg har en gang forsøgt at tælle sammen på hendes dyrlægeregninger, men stoppede hurtigt igen da jeg kom på den forkerte side af 30.000 :uha: :surrender1: på én kat :uha: :dokdok: jaja de fattige studerende har mange glæder :rock: :tihi:

Så kom Unni til, og foder og grus “eksploderede” synes jeg :tihi:
men efter at Devouee ikke er længere, og de er begyndt at spise mere vådfoder og jeg kan variere lidt i foderet osv. - ja så spiser de vel for ca. 200,- I ALT :uha: (Tak til Aldi for billig LUX, som kattene ELSKER!) De får en halv dåse til deling hver dag og fri tørfoder…
grus - tja det ligger på under en pose i måneden - så vel omkring 50-60,- i grus hver måned… Har to forskellige slags grus, så den er lidt svær at regne sammen på :tihi: også fordi den ene bliver brugt mere end den anden…
inkl dyrlæge-til side sætning er jeg nok igen på de 400-500 hver måned, sådan alt efter hvordan jeg lige rammer den…

[quote=Lotte;521452]Jeg giver dem pussy - de der poser …
De spiser mellem 3 og 4 poser hver hver dag og der er jo kun 12 i en kasse :)[/quote]

Det er også en meget dyr løsning, som du kan gøre meget billigere (og sundere for kattene) :slight_smile:

[quote=Lotte;521452]Jeg giver dem pussy - de der poser …
De spiser mellem 3 og 4 poser hver hver dag og der er jo kun 12 i en kasse :)[/quote]

For din pungs skyld skulle du prøve at købe 400 g.-dåser. :slight_smile: Der findes mange gode mærker, som hverken indeholder korn eller sukker :slight_smile: Du havde prøvet zooplus ikke? Der kan du finde rigtig mange fine alternativer. Ellers Lux fra Aldi… :slight_smile: (Kan desværre ikke lige huske om dine drenge var kræsne…)

Hiver den lige op igen så evtuelle nye også kan være med :slight_smile:

Bombom… Har svaret 500 kr… Det dækker cirka grus, vådmad og tørfodder. Dertil kommer så legetøj, kradsetræ og uforuset dyrlæge, hvilket har været MEGET i 2010.

Har skrevet 300, har kun en kat, men han får vådfoder 2 gange om dagen og tørfoder har han stående hele tiden, har prøvet billigere vådfoder også lux, men han strejker så. Heri er også medregnet grus.

Han er ikke forsikret men vi overfører penge hver måned til en konto til div. dyrlægeregninger, Har vi også gjort da vi havde hundene, foruden de 300.

Troede faktisk pussy var okay :slight_smile: - Der kan man bare se, men det er det eneste de elsker …

Luxen fra aldi gider de overhovede ikke … - Joo, har købt derfra, men som tingene er nu, er jeg nød til at købe live …