Hvad byder April på (Madtråd)

Mosede kartofler med smeltet smør, og den anden af os to fik røde pølser til :smiley:

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

Blomkålsgratin! Gemalen synes det er en gyselig ting, så han nøjedes med frisk rugbrød og pålæg - sådan er mandage tit :slight_smile:
VH
Susanne

Det blev til hakkedrenge med bunkevis af bløde løg, hvide kartofler, porrer og gulerødder.

jeg snuppede noget medister med sennep…

Kyllingelår, wokgrøntsager og lidt couscous - med lidt sweet chili sauce til :slight_smile:

Vi fik la-la-la-la-la-lasagne ala Blabl’s mor :yah:

I aften står den på maskeret hjerne - eller vi skal have maskeret blomkål med dressing og rejer. Muums. :savle:

Og hvad F****** er det??? :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Hjemmelavet hønsesalat med bacon, ananas, curry og asparges på toastbrød

Vi skal have forloren hare dækket af bacon med råstegte kartofler og ribsgelesovs :savle:

Hmm, tror snart jeg vil lave både hønsesalat og forloren hare. Godt jeg har ferie fra imorg’n -gider ikke lave mad når jeg har haft en lang arbejdesdag :ups:

Men i aften laver manden koteletter i fad.

[QUOTE=DK Sugieh;825720]Og hvad F****** er det??? :smiley: :smiley: :smiley: :D[/QUOTE]Jamen det er et kogt blomkålshoved (det kan godt ligne en hjerne) med en dressing bestående af creme fraise, lidt peber og en masse sukker. Dertil kan man putte rejer eller kogt kylling på.

Opskrift på dressing:

1 bøtte creme fraise (en af de store)
16 teskefulde sukker
Lidt hvid peber (alm. kan også gå an).

Her får jeg en karrygryde med hvidkål, rødløg, champignon, jordskok, selleri, kartoffel og broccoli.

Vi fik rester fra i går.
Hakkebøffer med brasekartofler.

Tortellini i cremet tomatsovs, med løse grøntsager og snittede røde pøller

Omelet med peber i forskellige farver, bacon og tomat. Dertil rugbrød og agurk :smiley: underlig sammensætning, men det smager godt :slight_smile:

Rugbrød m ldt god ost og en strimlet rød peber…

Vi skal have forskellige grøntsager på panden med noget tomat-pesto og madlavningsfløde og så ris og nogle frikadeller fra fryseren til :slight_smile:

Dem her:

og de smager GODT! :smiley:
så er jeg faktisk helt ligeglad med, at de næppe er helt igennem sunde - de er bedre end dem fra grillen nede på hjørnet!

^^^og bemærk lige at der er GRØNT i dem :smiley:
en ny måde for mig at få lidt salat, agurk og snack peber :slight_smile: