Vi var ude og spise sen frokost i dag, så vi er slet ikke sultne… Så det bliver til en rugbrødsmad senere
ØV, at jeg ikke købte flere dåser af den Men så ved jeg i det mindste, hvad jeg skal huske, næste gang jeg kommer på de kanter
Ande steg… manden så vi havde en og så sagde vare julen ikke til påske så det endte med sådan en
Grov spagetti med en god krydret kødsauce med masser af grøntsager.
Friske ærter
I morgen kommer Ronni og Charlotte og spiser med og de vil gerne have frikadeller, flødekartofler og porretærte…og det får de så :)…OG budding…
Endnu en dag med Påskefrokost med familien, denne gang med kød, dog ikke til mig…
Marinerede sild med karrysalat + snaps, frikadeller og kartoffelsalat i vineddike dressing, tunmusse med rejer, æg, tomat, nye kolde kogte kartofler, avokados, rullepølse med sky og løgringe, ost. Dertil alm. øl, nisseøl og sodavand.
Til kaffen var der wienerbrød og marengsreder med kaffe/karamel flødeskum.
Tæller sen frokost???
marinerede, krydder og karry sild, æg, rejer, kyletter, fiskefilet, makrel i tomat, æg, agurk, tomat, hamburgryg, rullepølse lun leverståhej, bacon, champignon, laks, røget mørbrad med det tilbehør der findes til den slags…
8 slags kiks med 14 slags ost… jeg er kold, når bare jeg kan få Mûseost så behøver jeg ikke andet
Aftensmad INTET!!!
Risotto m soltørrede tomater og ærter + kalveschnitzel… lækker panzellasalat til forret…
Rester fra igår til mig og suppe til Finn
Som rettes til polenta m hvidløgssauce og minutsteak
(Havde ikke flere kalveschnitzler i fryserren men masser af minutbøffer… )
Vi har her til middag fået en lækker påske frokost .
Og så har vi valgt at tager resterne fra igår til aften.
Og for et kvarter siden hæve jeg en lækker pære cremetærte ud af ovnen til kaffen i aften
Vi skal til påskefrokost kl. 16 hos mine forældre
Til dessert medbringer jeg en friskbagt æbletærte
Lasagne hos min veninde inden D.A.D koncert i NRGi arena
Vi skal have langtidsbraiseret svineskank med grov mos af kartofler, gulerødder og bacon.
Der er også kalvefilet med flødekartofer og flæskestegssandwich til dem der ikke kan lade være
Oksekøds frikadeller , persille sovs, dampet grønsager/kartofler
Det blev til canapeer da vores gæster aflyste og kommer mandag istedet.
Her har jeg lige spist en god og stærk karry suppe med kyllinge kødboller… Det må være godt mod sygdom
Friske rødspætter med nye kartofler, asparges og persillesauce. Og selvfølgelig skal der en skøn flaske hvidvin til
Krebinetter med grøntsager og ris til mig, og kartoffelbåde til manden fremfor ris