Helt almindelige frikadeller med kartofer, ærter, rødbeder og sovs
Rester fra igår.
[QUOTE=Ann K;828180]Som rettes til polenta m hvidløgssauce og minutsteak
[/QUOTE]
Den der hvidløgssauce er godt nok noget af det lækreste, jeg længe har fået selv om jeg nok snarere vil kalde det en form for pesto/pasta… men nøjj… lækkert, lækkert, lækkert
Opskrift?
Smider den i opskriftforummet senere idag
Vi skal have madpandekager med blandet salat til
Der stod jo egentlig gullasch og kartoffelmos på madplanen i dag, men kødet er langt fra tøet op, og min krop skriger på afslapning resten af dagen efter nærmest at have dampet hele huset rent, så jeg tror, at jeg sender Flemming ned efter pizza, når han kommer hjem, og så må madplanen udskydes til i morgen.
Den nemme barbecue gryde med kartoffelmos og broccoli
Bøffer og hjemmelavet tzaziki til muuuums
Og i morgen et stort fad hjemmelavet lasagne for det har min datter ønsket
Pebertærte rest fra påskefrokosten
Glæsels burgere i Weberen med hjemmebagte burgerboller :juhu:
tarteletter med høns i asparges----hjemmelavet fra bunden, til missernes store fornøjelse (de får jo nok ca 1/3 af hønen da jeg er ret sart med blodårer og sårn)
Rester fra påskemiddagen i går…og der var sørme også lidt budding tilbage
Peberhakkebøffer m rødbede/æble/peberrodssalat og hjemmelavede kartoffelrösti…
Jeg fik brændende kærlighed.
Vi fik hjemmelavede burgere med masser af bløde løg
Ingenting… Vi var til påskefrokost hos mine forældre i dag, det var rigeligt :høhø:
Tak
En lille lækker menu - baseret på det italienske køkken.
Har ikke helt bestemt mig for hovedretten endnu… Risotto m squash og soltørrede tomater eller parpadellepasta m gorgonzolasauce og ovnbagte cherrytomater - begge dele m en lille minutbøf til. Dernæst et lille udvalg af oste m kvædegele og abrikospasta til Dessert er forskellige mousse og forret en salat, melon og muligvis minipizzaer.
Vinen er en god Amarone rødvin. Mousserende rose til forret og grappa eller italiensk brandy til dessert og kaffen
Det skal nok blive rigtig lækkert… Og så er det pærelet at lave
Flæskesteg m. kartofler, sovs, franske kartofler og ribsgele
Grydestegt spicy hvidløgskylling med kartofler af en art og grøn salat til