Hvad byder April på (Madtråd)

Helt almindelige frikadeller med kartofer, ærter, rødbeder og sovs :slight_smile:

Rester fra igår.

[QUOTE=Ann K;828180]Som rettes til polenta m hvidløgssauce og minutsteak :slight_smile:
[/QUOTE]

Den der hvidløgssauce er godt nok noget af det lækreste, jeg længe har fået :savle: selv om jeg nok snarere vil kalde det en form for pesto/pasta… men nøjj… lækkert, lækkert, lækkert :slight_smile:

Opskrift? :slight_smile:

Smider den i opskriftforummet senere idag :slight_smile:

Vi skal have madpandekager med blandet salat til

Der stod jo egentlig gullasch og kartoffelmos på madplanen i dag, men kødet er langt fra tøet op, og min krop skriger på afslapning resten af dagen efter nærmest at have dampet hele huset rent, så jeg tror, at jeg sender Flemming ned efter pizza, når han kommer hjem, og så må madplanen udskydes til i morgen.

Den nemme barbecue gryde med kartoffelmos og broccoli

Bøffer og hjemmelavet tzaziki til muuuums :smiley:

Og i morgen et stort fad hjemmelavet lasagne for det har min datter ønsket :slight_smile:

Pebertærte rest fra påskefrokosten

Glæsels burgere i Weberen med hjemmebagte burgerboller :juhu:

tarteletter med høns i asparges----hjemmelavet fra bunden, til missernes store fornøjelse (de får jo nok ca 1/3 af hønen da jeg er ret sart med blodårer og sårn)

Rester fra påskemiddagen i går…og der var sørme også lidt budding tilbage :savle:

Peberhakkebøffer m rødbede/æble/peberrodssalat og hjemmelavede kartoffelrösti…

Jeg fik brændende kærlighed.

Vi fik hjemmelavede burgere med masser af bløde løg :savle:

Ingenting… Vi var til påskefrokost hos mine forældre i dag, det var rigeligt :høhø:

Tak :slight_smile:

En lille lækker menu - baseret på det italienske køkken.
Har ikke helt bestemt mig for hovedretten endnu… Risotto m squash og soltørrede tomater eller parpadellepasta m gorgonzolasauce og ovnbagte cherrytomater - begge dele m en lille minutbøf til. Dernæst et lille udvalg af oste m kvædegele og abrikospasta til Dessert er forskellige mousse og forret en salat, melon og muligvis minipizzaer.
Vinen er en god Amarone rødvin. Mousserende rose til forret og grappa eller italiensk brandy til dessert og kaffen

Det skal nok blive rigtig lækkert… Og så er det pærelet at lave :slight_smile:

Flæskesteg m. kartofler, sovs, franske kartofler og ribsgele :smiley:

Grydestegt spicy hvidløgskylling med kartofler af en art og grøn salat til